Aihe: Lyriikan käyttö & luvat
1
Aerodactev
29.09.2005 21:11:42
Olen näillä näkymin tekemässä omakustannelevyä, jota myyn ~5 euron hintaan ja lopulliset myyntimäärät mitä luultavemmin tulevat hipomaan alle kahtasataa. Käytän yhdessä biiseistäni V.A. Koskenniemen runoa. Runo lienee jostain 1920-luvun paikkeilta, mutta runoilija itse kuoli vuonna 1962, mikä meinaa sitä, että tekijänoikeudet ovatten vielä voimassa.

Saadakseni luvat lyriikan käyttöön, miten minun tulisi toimia?
Long = progressive = good
Sertzo S
30.09.2005 08:25:17 (muokattu 30.09.2005 08:26:35)
Olen näillä näkymin tekemässä omakustannelevyä, jota myyn ~5 euron hintaan ja lopulliset myyntimäärät mitä luultavemmin tulevat hipomaan alle kahtasataa. Käytän yhdessä biiseistäni V.A. Koskenniemen runoa. Runo lienee jostain 1920-luvun paikkeilta, mutta runoilija itse kuoli vuonna 1962, mikä meinaa sitä, että tekijänoikeudet ovatten vielä voimassa.

Täytynee kysyä perikunnalta, joka voi luvan myöntää ja myös lienee runon julkaiseelta kustantajalta. Muuta en osaa sanoa.
Jabe
03.10.2005 10:18:51

Kysy suoraan Teostosta. Osaavat neuvoa. www.teosto.fi
Mohla
04.10.2005 02:03:08

Koskenniemen ihailijana pakko kysyä, että mikä runo on kyseessä?
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Aerodactev
04.10.2005 23:29:27
Koskenniemen ihailijana pakko kysyä, että mikä runo on kyseessä?

Yksin oot sinä ihminen.
Long = progressive = good
kivi
06.10.2005 01:37:38
Yksin oot sinä ihminen.

Niinpä, ei oo Koskenniemen ihailijoita monia enää.
:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Mohla
07.10.2005 17:56:05

Niinpä, ei oo Koskenniemen ihailijoita monia enää.
:-D

Tuo piristi krapulapäivää kummasti.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)