Juntunen 04.02.2006 23:55:30 | |
---|
Mistä porukka on tilannu bänditarroja ja missä hinnoissa ne yleensä pyörii? Meinaan siis vain painopalvelua. Kuvat suunnitellaan itse. Yritin googlailla, mutten oikeen löytänyt mitään. Varmaan kaikki isommat painotalot näitä tekee, mutta onko jotakin tiettyä firmaa mistä ois valmiiksi hyviä kokemuksia? |
Sinap 05.02.2006 11:52:34 | |
---|
Mistä porukka on tilannu bänditarroja ja missä hinnoissa ne yleensä pyörii? Meinaan siis vain painopalvelua. Kuvat suunnitellaan itse. Yritin googlailla, mutten oikeen löytänyt mitään. Varmaan kaikki isommat painotalot näitä tekee, mutta onko jotakin tiettyä firmaa mistä ois valmiiksi hyviä kokemuksia? Bänditarrat pitäis kieltää lailla. Painotaloista varmaan. Meidän rappukäytävään ei sitten liimailla! |
Juntunen 05.02.2006 15:41:25 | |
---|
Bänditarrat pitäis kieltää lailla. Painotaloista varmaan. Meidän rappukäytävään ei sitten liimailla! En mä kieltäis. Onhan niitä kätevä jakaa levyn mukana, että pienet ja vähän isommatkin voi liimata niitä tarravihkoihinsa. Tarravihkossa bänditarra nimittäin saa hyvää näkyvyyttä ja tekee webbiosoitetta tunnetuksi heti lauantaipussitarran ja presidenttiehdokastarran vieressä. |
Fortune 05.02.2006 17:21:51 | |
---|
Bänditarrat pitäis kieltää lailla. Painotaloista varmaan. Meidän rappukäytävään ei sitten liimailla! Pöh, kaupunkimaisema on tyhjä kangas ja tyylikkäät julisteet ja tarrat vain plussaa :) Look behind you, a three-necked guitar! |
JPQ 11.03.2006 02:42:44 | |
---|
Ja sitä paitsi mullakin on yksi bänditarra toisessa tietokoneessani kiinni nimittäin bloodpitin eli ei noita luvattomiin paikkoihin tarvi pistää. |
JPQ 11.03.2006 02:42:52 (muokattu 13.03.2006 03:16:36) | |
---|
Tupla. Päätin tämän siistiä pois vaikkei sillä liene niin kamalasti väliä? |
Guitar Hero 11.03.2006 12:23:11 | |
---|
me tehtiin uuden levyn kansikuva tarralla ja maksoi ihan tossa paikallisessa "tulostamossa" 1,69e/A4 mattapinta tarra-arkki. Jos ei mikään älyttömän iso ole, niin ei kyllä tule kustannuksia kappaleella kovinkaan paljoa. kilpailuttakaa.. "Jumalaut mä oon out" |
Geigar 19.03.2006 15:06:24 | |
---|
Niin oliko jengillä tiedossa hyviä painoja tarroja varten? Ei viitsisi kotitulostimella alkaa printtailemaan. |
kivi 19.03.2006 18:56:44 (muokattu 19.03.2006 18:57:29) | |
---|
Niin oliko jengillä tiedossa hyviä painoja tarroja varten? Ei viitsisi kotitulostimella alkaa printtailemaan. Puhelinluettelo käteen, ja sieltä esimerkiksi seuraavilla hakusanoilla: -Painotaloja -Kirjapainoja -Mainosteippausta -Tarrapainoja kaikki em. laitokset painavat tarraa ainakin joskus, ja sitten vain kyselemään hintoja. Hintahaitari saattaa olla h y v i n laaja - ensimmäiseen ehdokkaaseen ei kannata suostua, vaan kertoo suoraan että käynnissä on tarjouspyyntökysely. Etukäteen pitää olla mielessä tarran mitat, muoto (pitääkö leikata ja millaiseksi?), painovärit (päälliväri, pohjaväri), painomateriaali (kysy painolta ehdotuksia), tiedostomuoto ja tietenkin määrä ja hinta minkä voi maksaa. Jos painolla on jo työn alla vajaata tarra-arkkia, saattaa päästä "mukaan" aivan pilkkahinnalla. Silloin tosin mennään maksavan asiakkaan spesifikaatioilla, ja muokataan sitä omaa näkemystä sen mukaan... |
Graniitti 31.03.2006 01:36:25 | |
---|
itse tiedän tekeväni tarroja työkseni. Juuri otin työn vastaan omalta yhtyeeltäni... Hinta riippuu: -Materiaalista -Koosta -Tarvittavasta työstä (tuleeko materiaali asiakkaalta täysin/osittain vai onko tarvis suunnitella se alusta asti.) -Tilattavasta kpl-määrästä ... ja paljon muuta. en jaksa miettiä. kello on niin paljon... Pitkälle pojat pitkälle!.. |
Guitar Hero 31.03.2006 10:28:41 | |
---|
itse tiedän tekeväni tarroja työkseni. Juuri otin työn vastaan omalta yhtyeeltäni... Hinta riippuu: -Materiaalista Kyllä, mattapintainen on halvempi kuin kiiltävä. -Koosta -Tilattavasta kpl-määrästä Hmm, kannattaneekin optimoida tarra kokonsa puolesta niin, että niitä mahtuu mahdollisimman monta samalle arkille. Vaikka A2-arkki saattaa maksaa vähän enemmän, jos sille mahtuu 3 tarraa enemmän kuin A3-arkille, saattaa tuo jo kannattaa. Kysykää tarjoukset ja laskeskelkaa; loppupeleissä tämä leikki on kuitenkin suhteellisen halpaa. Come to the dark side. We have cookies |
Graniitti 31.03.2006 13:18:54 (muokattu 31.03.2006 13:25:19) | |
---|
Huomenta! loppupeleissä tämä leikki on kuitenkin suhteellisen halpaa. jos tilaus tahdotaan esim rullatavarana niin ei se kallista lystiä ole... laskin tuossa pienen esimerkin: mikäli materiaali tulee valmiina, tarran koko 10 x 5 cm 350 kpl erä n. 80 € ok, tuntuu jo rahalta, mutta laskeppa mikä on hinta joka jää per tarra. (0,23€/kpl) ...ja postiin pamahtaa 120cm leveä rulla jossa on 350 bändin tarraa. Tuo em. 1,69€/arkki on kyllä jo tajuttoman halpa... suosittelen etsimään paikan käsiinsä. Pitkälle pojat pitkälle!.. |