out of breath 10.05.2006 20:04:46 | |
---|
mihihän koloon tää kysymys kuuluis tossa paikkojen paljoudessa.. mitä haluasit fanittamasi bändin dvd:n sisälehtiöstä lukea? mitä perus juttuja mielestäsi pitäisi lehtiö sisältää ja mikä taas olisi aivan turhaa..? Only one way to say it, so I'll say it! |
kivi 10.05.2006 20:11:19 | |
---|
mihihän koloon tää kysymys kuuluis tossa paikkojen paljoudessa.. mitä haluasit fanittamasi bändin dvd:n sisälehtiöstä lukea? mitä perus juttuja mielestäsi pitäisi lehtiö sisältää ja mikä taas olisi aivan turhaa..? Mä haluaisin lukea kaikki krediitit paperilta. Toki ne pitää scrollata lopputeksteissäkin, mutta mua kiinnostaa aina kuka teki mitä, ihan valomiehen apupoikaa myöten. Mä katson nää usein elokuvistakin pause-näppäimen kanssa. Toinen mikä olis syytä lukea paperilla, on kappaleiden tekijätiedot. Kolmas olisi tieto siitä, missä ja milloin mikäkin veto on kuvattu. Nämä kolme kohtaa jos saisi, olisi aivan harvinaisen hyvin toimitettu booklet kyseessä. |
varakeef 11.05.2006 09:27:25 | |
---|
Minä haluaisin jokaisen dvd-julkaisun toimivan siten, että kun levyn laittaa soittimeen se alkaa pukata välittömästi sitä elokuvaa ulos, ilman minkäänlaista valikkosekoilua. Jos tämä ei muka ole mahdollista, valikon keskellä pitäisi olla jättimäinen painike, jossa lukee "näytä elokuva/konsertti heti". "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Fortune 11.05.2006 10:27:56 | |
---|
Minä haluaisin jokaisen dvd-julkaisun toimivan siten, että kun levyn laittaa soittimeen se alkaa pukata välittömästi sitä elokuvaa ulos, ilman minkäänlaista valikkosekoilua. Jos tämä ei muka ole mahdollista, valikon keskellä pitäisi olla jättimäinen painike, jossa lukee "näytä elokuva/konsertti heti". Riippuu dvd:stä tuo. Zeppelinin dvd:n tyyli, jossa dvd alkaa suoraan keikan alusta, toimii siinä, mutta vähänkin hajanaisemman, ei yhtä tiettyä konserttia esittävän dvd:n kohdalla valikko on kiva olla olemassa heti alussa. Ja mistäs sitä tekstitykset ja kielet valitaan? Look behind you, a three-necked guitar! |
varakeef 11.05.2006 10:37:45 | |
---|
Ja mistäs sitä tekstitykset ja kielet valitaan? Minusta niitten pitäisi tulla dvd-soittimen asetuksista - jotensakin silleen, että kun käyttäjä on ottaessaan laittensa käyttöön kertonut vehkeelle, mitä ensisijaisesti haluaa, kaikki levyt toteuttaisivat tätä valintaa. Soittimissa tapaa olla myös tekstitysnappula - siitä, kun painaa niin tekstit tulevat näkyviin. Ja päävalikkoon pääsisi painamalla menu-nappulaa, jos sinne välttämättä haluaa. Nyppii niin vietävästi, kun pitää vuokraelokuvaa katsoessaan tehdä sormijumppaa ennen kuin pääsee katselemaan. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
saastara 25.07.2006 14:19:35 | |
---|
Nyppii niin vietävästi, kun pitää vuokraelokuvaa katsoessaan tehdä sormijumppaa ennen kuin pääsee katselemaan. Taidat elää melko kiireistä elämää.. :) Lisää middleä. |