Timo JM 19.12.2019 21:08:11 | |
---|
Latasin SoundCloudiin oman biisin, joka on jo Spotifyssa. Jonkin ajan kuluttua SoundCloud blokkasi biisin sivuiltaan ja lähetti viestin, että se on tekijänoikeudellista materiaalia. Siis eikö välittäjän kautta striimauspalveluihin ladattuja biisejä saa itse ladata muualle kuunneltavaksi? |
morfin_mafer 20.12.2019 00:06:04 (muokattu 20.12.2019 00:09:42) | |
---|
Timo JM: Latasin SoundCloudiin oman biisin, joka on jo Spotifyssa. Jonkin ajan kuluttua SoundCloud blokkasi biisin sivuiltaan ja lähetti viestin, että se on tekijänoikeudellista materiaalia. Siis eikö välittäjän kautta striimauspalveluihin ladattuja biisejä saa itse ladata muualle kuunneltavaksi? Joudut antamaan vain selityksen SC:lle, että olet oikeuden omistaja ja jos se menee läpi niin ne palutetaa biisin SC:hen. SC:llä on automattinen musiikkiteosten tarkitus siltä varalta että joku muu kuin sinä ei lataa biisiä sinne johon sinulla on oikeudet. |
Arkka 20.12.2019 00:15:26 | |
---|
Jep. Jos ei oo verifioitua SoundCloud-tiliä, niin systeemi varmaan olettaa, että et ole tekijä, vaikka artistinimikin olisi tismalleen sama. Siitä reklamaatiota: http://copyright.soundcloud.com/disputes |
Timo JM 20.12.2019 01:23:29 | |
---|
Kävin kirjeenvaihtoa SC:n kanssa, eikä mikään auttanut. Ei vaikka linkitin oman artistisivun ja sanoin, että merkattu levy-yhtiökin tarkoittaa mua. Ihan perseestä. |
morfin_mafer 21.12.2019 13:36:07 | |
---|
Timo JM: Kävin kirjeenvaihtoa SC:n kanssa, eikä mikään auttanut. Ei vaikka linkitin oman artistisivun ja sanoin, että merkattu levy-yhtiökin tarkoittaa mua. Ihan perseestä. Kuka on distribuuttorisi, joka välitää levyt Spotifyyn? Niiden palvelussa voi olla sellainen, että voit laittaa oman SoundCloud-tilisi whitelistille. Tämä on ainoa tapa. |
Timo JM 21.12.2019 15:10:14 | |
---|
morfin_mafer: Kuka on distribuuttorisi, joka välitää levyt Spotifyyn? Niiden palvelussa voi olla sellainen, että voit laittaa oman SoundCloud-tilisi whitelistille. Tämä on ainoa tapa. Jep, otinkin jo yhteyden omaan välittäjään ja tämä ratkaisi asian. |