Aihe: UG-näkyvyyttä marginaalimusiikille?
1
maelstrom
24.01.2003 20:12:00
Olen väsännyt pitkäsoiton verran musiikkia, mutta ongelmani on seuraava:

Kuinka saan kuulijoita kaveripiirini ulkopuolelta? Tavara on marginaalikamaa eikä darkwavelle oikein ole livekysyntää.. Kiinnostaisi saada enemmänkin palautetta.

Mitä kanavia kannattaisi käyttää?
Nuorta pessimistiä surullisempi näky on vain vanha optimisti. Kotisivut täällä
kivi
24.01.2003 20:24:11
Flyereitä? Ja tietysti biisinäytteitä (ei kokonaista biisiä, teaseripätkä vain) ladattavaksi asiaanharrastuneiden verkkosivujen kautta.

Tarkemmin en osaa sanoa, kun mulla ei oo aavistustakaan, mitä "darkwave" on. Teknoa? Metallia? Ambient-etnoa?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
maelstrom
24.01.2003 20:45:28
Flyereitä? Ja tietysti biisinäytteitä (ei kokonaista biisiä, teaseripätkä vain) ladattavaksi asiaanharrastuneiden verkkosivujen kautta.

Tarkemmin en osaa sanoa, kun mulla ei oo aavistustakaan, mitä "darkwave" on. Teknoa? Metallia? Ambient-etnoa?

Laitan kokonaisena koko levyn, kun ei tarkoituksenani ole kiusata ketään enkä tahdo saada rahaa tekemisistäni. Tärkeintä, että musiikki löytää yleisönsä. Darkwave on lähinnä sellaista melodista ambientia. Pitänee etsiä jokin aiheeseen vihkiytynyt nettisivu.
Nuorta pessimistiä surullisempi näky on vain vanha optimisti. Kotisivut täällä
kivi
24.01.2003 21:09:08 (muokattu 24.01.2003 21:10:51)

Laitan kokonaisena koko levyn, kun ei tarkoituksenani ole kiusata ketään enkä tahdo saada rahaa tekemisistäni

Älä laita. Parempi valita se paras ja toiseksi paras raita, ja laittaa ensialkuun vain ne saataville, niin ihmisillä on jotain mistä puhua keskenään "puskalennättimessä". Sitten pari kuukautta myöhemmin voit laittaa toiset kaksi raitaa ja niin edespäin.

Yleisö onkin paljon parempi päämäärä kuin raha (ja raha voi tulla yleisön mukana, muttei juuri toisinpäin; ei ainakaan pitkäaikaisesti; ei kannettu vesi kaivossa pysy). Olet terveellä pohjalla liikkeellä - mutta pidä varasi, äläkä tukehduta yleisöä runsaudenpulaan. Jätä kuulijat aina vähän nälkäisiksi - silloin he tahtovat lisää.

Sitten kun sinulla on valmis yleisö, joka keskustelee sinusta omassa keskusteluryhmässäsi, sitten voit laittaa temaattisia kokonaisuuksia näytille.

Tyylikkäät sivut sinulla, muuten. Hiukan "kohtalokkaat" mutta niin epäilemättä pitääkin olla.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
NORTON
26.01.2003 20:38:35

Olen väsännyt pitkäsoiton verran musiikkia, mutta ongelmani on seuraava:

Kuinka saan kuulijoita kaveripiirini ulkopuolelta? Tavara on marginaalikamaa eikä darkwavelle oikein ole livekysyntää.. Kiinnostaisi saada enemmänkin palautetta.

Mitä kanavia kannattaisi käyttää?

Eikö kannattais yrittää saada jotkut asiansa/genrensä tuntevat dj:t innostumaan materiaalista. Sitä kautta homma varmaan etenisi nopeiten.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)