Aihe: mp3.comista
1
ultimatium
24.12.2002 13:59:24

Eiköhän tää oo oikeella palstalla, toivottavasti... Mutta onko kukaan lukenut niistä uusista muutoksista, jotka tulevat kyseisellä mp3 sivustolla käytäntöön 15.1 alkaen? Kyseessähän oli muistaakseni näin, että se "mahtava" Payback for Playback lakkautetaan (antoihan ne jopa 0.5 centtiä per imppaus/kuuntelu (ja äkkiä laskettuna kuukausimaksuun tarvittava imutusmäärä on 4000 kuuntelua/kuukausi) ja sen lisäksi ilmaisjäsenet eivät enää voi pistää sivuillensa näkymään kuin kolme biisiä. Lisäksi Artist Support tukee vain Premium Membereitä...

Menee hieman jo rahastuksen makuiseksi niillä se touhu. Kaatavat vielä koko systeemin, kun ahneiksi alkavat... Mutta asiahan on silleen, että se mp3.com on kyllä aika ihanteellinen paikka uudellle bändille, sillä itse olen omasta mielestäni tehnyt uusimalle demolleni lähinnä välttäviä/keskinkertaisia biisejä konerumpuilla höystettyinä, mutta siltikin olen viime aikoina saanut semmoista 70 kuuntelua/päivä ja paras listasijoitus powermetal genressä on ollut jotain 44, koko päivän ajalta mitattuna...

Kun sitten suomen powermetalbändejä vertaillaan, saan paljon enemmän kuunteluita kuin esim. Dreamtale ja Celesty(siis päivittäin)... Vain Nightwish saa tasaisesti enemmän kuunteluita kuin minun musiikki... Mielenkiintoista...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)