Aihe: Onko mahdollista saada valmiita biisejä??
1
Jonathan
31.10.2003 15:44:43
Sovittaminen/säveltäminen ei minulta onnistu, vaikka kuinka hakkais päätä sieinään..Sanoituksia on kyllä mielinmäärin. Sehän tässä on nyt pointti, että voiko jostain saada sävellyksiä/sovituksia noille mun sanoituksille?
Jarkko.
31.10.2003 16:10:41
Sovittaminen/säveltäminen ei minulta onnistu, vaikka kuinka hakkais päätä sieinään..Sanoituksia on kyllä mielinmäärin. Sehän tässä on nyt pointti, että voiko jostain saada sävellyksiä/sovituksia noille mun sanoituksille?

Sanoittajista, etenkin hyvistä, on _aina_ pulaa. Kerro hieman tarkemmin tyylilajistasi (ja joku yhteystieto, esim. sähköposti, vaikka kaipa tuo pikaviestinäppäin tuossa yläoikealla toimii) ja mielellään linkkejä teksteihisi, niin kiinnostuneita löytyy varmasti. Muusikoiden.netin Wanted-palstallekin ehkä kannattaa laittaa ilmoitus.

Voit myös harkita jäsenyyttä Säveltäjät ja Sanoittajat ELVIS ry:ssä, http://www.musicfinland.com/elvis/ . Nuo sivut oikeastaan kertovat kaiken olennaisen, mutta tekijähakemiston avulla voisi löytyä sopiva työpari.
Jonathan
01.11.2003 15:34:00
Sanoitukset on kotona paperilla kaapissa. Tyylisuuntana on pop/rock, englanninkielellä. Sanoitukset on aikalailla omakohtaisia, omista kokemuksista väännettyjä. Cardigans tyylinen musiikki on lähellä, joihin sanoitukset sopisivat hyvin.
Jonathan
01.11.2003 15:37:09
Niin, itse laulaisin ja soittajat minulla olisi valmiina. Studioonkaan ei olisi hankala päästä, kun tunnen tyypin, joka omistaa äänistudion täällä pohjoisessa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)