Aihe: Teoston korvaukset?
1
Jonte
01.07.2003 07:55:13
Sanokaapa, lieneekö Teostolla joku alaraja maksettavissa korvauksissa, minkä summan alle ei säveltäjälle/sanoittajalle/sovittajalle tilitetä esityskorvauksia? Eikö niiden pitänyt olla maksussa 17.6.2003.

Nimim. puhtoisen pankkitilin omistaja.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
kivi
01.07.2003 09:53:53
Tarkistapa, että niillä on oikea tilinumero. Kyllä mulle on aina _jotain_ tullut, hiljaisinakin vuosina. Saattaa tietysti olla, että pankin käsittelymaksua pienempiä summia ei ainakaan saa tilille...

www.teosto.fi sanoo näin:

"Kotimaasta kerätyistä korvauksista Teosto maksaa säveltäjille, sanoittajille, sovittajille ja musiikinkustantajille sekä käyttää kotimaisen musiikin edistämiseen 87 prosenttia, lopuilla katetaan toimintakulut.

Tiedoksi oikeudenomistajille:
Jos olet saanut korvauksia ja huomaat tilityksissäsi puutteita tai virheitä, voit tehdä niistä huomautuksen Teostoon 1.9.2003 mennessä. Huomatuksen pitää olla kirjallinen ja siihen voit käyttää myös näiltä sivuilta löytyvää lomaketta"

Eli eiku tarkistamaan:-)

Niin, ja samallahan voit kysyä, jos on jäänyt epäselväksi paljonko sun piti saada. Vielä ehtii reklamoida ja tarkentaa...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Jabe
04.08.2003 17:47:25

Gramexissa on ainakin alaraja (en muista paljonko), mutta sittenkin saa muistaakseni ilmoituksen siitä mitättömästä summasta, vaikkei sitä pankkitilille maksettaisikaan. Olisko Teostolla vastaava jutska?

Nomutta - kandee tietenkin soittaa ja tarkistaa, niinkuin Kivi ehdotti.
"Love is the only force capable of transforming an enemy into a friend". -Martin Luther King, Jr.
Villa
04.08.2003 21:40:14
Itse ehdin jo silputa tilityspaperit, mutta muistaakseni siellä oli maininta, että alle 20 euron tilitykset siirtyvät seuraavaan maksuajankohtaan. Pieni mutuvaroitus on kuitenkin paikallaan, en ole ihan varma tästä. Itse sain monta euroa yli minimimaksun... ;)
Jabe
05.08.2003 10:07:41

Itse sain monta euroa yli minimimaksun... ;)

Senkin porho-porvari :-)
"Love is the only force capable of transforming an enemy into a friend". -Martin Luther King, Jr.
Villa
05.08.2003 14:57:12
Senkin porho-porvari :-)

Ankarasta luomistyöstä kuuluu saada komia korvaus... ;)
Medication
01.09.2003 15:56:00
Osaako kukaan sanoa mitään lukuja paljonko tuollaisella 30 baarikeikalla vuodessa ja muutamalla valtakunnallisella radiosoitolla voisi säveltäjä/sanoittaja saada ? Varmaan ainakin enemmän kuin tuon liittymismaksun ?
tuomo
22.09.2003 13:21:45

Osaako kukaan sanoa mitään lukuja paljonko tuollaisella 30 baarikeikalla vuodessa ja muutamalla valtakunnallisella radiosoitolla voisi säveltäjä/sanoittaja saada ? Varmaan ainakin enemmän kuin tuon liittymismaksun ?

tonnin?

T.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)