Aihe: Koijärven henkee 1 | |
|---|---|
23.10.2025 19:51:31 | |
Pakko pohjustaa vähän vaikka se varmaan rikkoo jotain sääntöä. Olen kuitenkin hirvittävän huono lukemaan ohjeita. Olen ihan akuinen ukko joka on vuosikymmenet pyöritellyt sanoituksia, yleensä vitsailumielessä tunnettujen kappaleiden säveleen - eiköhän meistä kaikki. Joskus näitä ja ihan "oikeita" kipaleita tuli pöytälaatikkoon, mutta hukassa on tekstit ja pöytälaatikkokin. Osaan laulaa välttävästi ja soittaa en ollenkaan, tämä on hieman rajoittanut harrastusta. Nyt kun tekoäly on edennyt siihen pisteeseen että sillä saa oikeasti jotain aikaan niin olen käyttänyt Sunoa (tässä vaiheessa ne jotka eivät ole lopettaneet aikaisemmin lopettavat viimeistään) nimenomaan siihen, että tuon100% itse luodun tekstin eloon. Pääasia minulle on siis teksti. Sunon tekemä versio on vain yksi "vain elämää" -versio siitä tekstistä. Muutaman kaverin kannustuksesta laitan nyt yhden tekstin tänne malliksi ja lisään myös linkin suno-viritelmään. Linkki: https://suno.com/s/Y1ipGa3X30JOVPDv Kappale: Koijärven henkee Verse Ollaan kaikki niin tolkuttoman huolissaan Tätä johtajat pyörittelee tuolissaan Päästökauppaa ja summia heitellään Milloin jäätiköt setelein peitellään? Verse Meistä jokainen vyörystä hämmentyy Mihin tänään taas moukkana syyllistyy? Ei oo keskitietä vaan ahdistuu Greta töllössä karjuu "how dare you" Verse Silti iskä lapsia treeneihin kuskaa Omalla autolla, muuten on tuskaa Realismii, ei vihreetä matikkaa Ei lätkäkassia sulloo voi ratikkaan Chorus Stadin ilmastoaktiivin Instagram-trippi Tukkii Manskua muutama urbaanihippi Ilman lattee ja pizzaa ois tunnelma ankee Pieni slaissi on jäljellä Koijärven henkee Verse Hallituksen säästölinjaa ja leikkauksii Kehen osuu, no pistäkää veikkauksii Luonto, kriisinuoret ja vanhukset Turvapaikkaa kaipaavat ihmiset Verse Kukaan voinut ei vältellä uutista pahaa Luontokadosta viis, kun nälkä kalvaa mahaa Silloin paljon ei aattele pohjoisen naalii Köyhä ruokaa ku halvinta haalii Verse Inflaatio, korot ja alvin muutos Vaaliuurnilla luottoa, tässä on kiitos Tavan kansalaiselle pelkkää kuraa Ylin keskiluokka kai huutaa huraa! Chorus Stadin ilmastoaktiivin Instagram-trippi Tukkii Manskua muutama urbaanihippi Ilman lattee ja pizzaa ois tunnelma ankee Pieni slaissi on jäljellä Koijärven henkee Tää on kovaa leikkii ja panoksii On pöytään heitetty sellaisii Joita varaa ei ole lunastaa Jos voitto talon pussista kaivetaan Verse Kyllä ennenkin luontoa suojeltiin Korpijärvellä kuivatus estettiin Kilsa ketjua, lukot ja kaivuriin Komsin porukka tiukasti kytkettiin Bridge Vähä epäselvää miten tästä selvitään Pystyyks ees kahteen asteeseen jättämään Joka päivä siitä todistusta syydetään Silti fake newsiksi jossain väitetään Kaiken takana ahneus ja massii Ei kukaan tahdo lovia VIP passiin Tätä aihetta on kyllä reilusti puitu Mut eliitin ainoa hiili on kuitu Chorus Stadin ilmastoaktiivin Instagram-trippi Tukkii Manskua muutama urbaani hippi Ilman lattee ja pizzaa ois tunnelma ankee Pieni slaissi on jäljellä Koijärven henkee Tää on kovaa leikkii ja panoksii On pöytään heitetty sellaisii Joita varaa ei ole lunastaa Jos voitto talon pussista kaivetaan Outro Koska fakta on, että tää maailma palaa Mut ei ennalleen.. vaikka toivoa valaa Ei auta kansalaistottelemattomuus Meitä vaivaa loppuun asti ajattelemattomuus | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)