Aihe: Sanoituksia jollekin joka haluu julkaista ja säveltää 1 | |
---|---|
![]() 11.12.2024 20:47:25 (muokattu 11.12.2024 20:48:12) | |
Ei se yhteen jää On päämäärä selvä kun kadulla mä kuljen Työt takana, viel kuulen pomon äänen sen Soitan frendin messiin, sit äkkiä känny kii Lähimpään krouviin tiskille ja ekalla ikeniin Jotain puhetta oli et vain yhdel käytäisiin Mut nyt toisiamme katsottiin, eipä tainnu käydä niin Ei se yhteen jää, ei se yhteen jää Kun pää meinaa joskus räjähtää Ei se yhteen jää, ei se yhteen jää Vaimennan mä äänen tään On päämääräni selvä kun skannaan minnejä -Voi onks sul uudet verhot? Mä haluun tietty ne nähä! Uutta matoo koukkuun jos ei hevillä antaudu Mut yks ihana böönä mut iski ja sinne kantaudun Kerralla ekalla vain sohvalle kai sä tiedät, sanottiin Mut toisiamme katsottiin ja tiedettiin Ei se yhteen jää, ei se yhteen jää Kun huuma sekoittaa pään Ei se yhteen jää, ei se yhteen jää Vierestäs aamul kamppeeni mä kerään Viikonloppu taasen lennähtää Aamuherätys minut säikäyttää Ootan viikonloppua kuin kissa kiimainen Pianpa taas saan kokea mä sen Ei se yhteen jää, ei se yhteen jää Kun joskus meinaa pää räjähtää Ei se yhteen jää, ei se yhteen jää Joskus kaipaa ystävää Ei se yhteen jää, ei se yhteen jää Vaivun kanssas yöhön pimeään Ei se yhteen jää, ei se yhteen jää Vielä viereesi mä jään.. Vähän tuollaista rohkeempaa Popeda-tyylistä lyriikkaa. Uskaltaako joku säveltää ja esittää tätä? Työruno Sulle ois tunteja tarjolla viikossa viisi, Jos et ota niin vaikuttaa sun tukiisi, Lapista lähet vaik helikopterilla, Jos ei autoo oo niin ajois lähet fillarilla, Kummalliseks menny maailma tämä, Duunil saa melkei sen mitä työttömänä, Karenssi tulee virkailija huusi, Siks junia kaksi ja bussil töihin Helsinkiin Pomo huutaa mikset ole töissä VR oli taas tunnin myöhässä! Ei auta selitykset sulla tässä Ruokatauot jätät tänään pitämättä Avustusta kun sais ees hieman tähän Mut kämppäs onkin suuri ihan vähän Ja kämppikses on yhtäkkiä avopuolisosi Vaik se on mun frendi ja tuskin ees kosii Joten ei auta kuin bussil Helsinkiin Ei oo varaa ostaa bensiiniä Kuukaus putkeen taas nistipataa ja riisiä Turhaan vietät unetonta yötä Kun et vaan löydä koulutukselles työtä Jos vaik laitat narun kaulaan vaan Verottaja kyl seuraa sua hautaan Parit nimet puuttumaan papereista jäivät Perintöverot, kirjastolasku ja sit vast onnen päivät Taas tälläinen lähinnä avautumisjuttu, mutta jos jollekki kelpaa Posti hoitaa Joulukortit saapui tammikuussa Pakettisi venaa Joensuussa Sekin tietysti sitten paskana on Onpahan sentään piha lumeton Ei posti sentäs ole tarpeeetoooooon x2 kerto Posti hoitaa pihat sekä nurmikot, käärmeet pois ja juurakot Aina hymyn huulille tuo Posti hoitaa ja tavaralle löytyy hinnat, Korjaa öljyvuodot ja maalipinnat Mutta harvemmin kirje löytää sun luo Kesällä posti hoitaa sun puolesta grillaukset Pyynnöstä hoitaa vaikka autoon väärät kilvet Sainpa äkkiä hiuksetkin myös siistit Mut postia ne ei aina jaella viitsi Ei kaikki oo niin iisiii x2 kerto Hoitaa viemärinkaadot, Asbestit ja kärpänraadot Sydänleikkaukset ja raviveikkaukset Nuohoukset ja pomminpurkaukset Kuka lie hoitais ne jakelukset? x2 kerto Missä aamulehti?!? Eikö kukaan ehdi?!? Joo älkää liian vakavasti ottako Liittyi siis takavuosien uutiseen kun oli että postinjakelupäiviä harvennetaan ja välipäivinä oli esim jtn ruohonleikkuuta suunniteltu Vierelles mä jään Sillan kaiteeseen jätämme merkin rakkauden Toisten kanssa koskaan näin tehnyt ole en Kanssas kuljen kuin teini mä tiellä hellyyden Kuin ensi kertaa kaiken kokisin mä uudelleen En tiedä mitään parempaa, En tiedä parempaa Vierelles mä jään x3 En tiedä oikein kuinka mulle kävi näin Toivoton tapaus moni sanoi mulle naamaa päin Uskonut en koskaan et pääsisin mä liekkein rakkauden Mutta sinä tulit ja näytit huuman sen En tiedä mitään parempaa x2 Vierelles mä jään x3 Tätä voi jatkaa ja kehitellä Aamuyöstä kuljen, näin mä kaskaan Susta haaveilin, ei unta taaskaan Kaste madot teille toi, voi jospa luokses päästä vois Heinäsirkat siristää, mieltäin piristää Mua rakkaus kuljettaa, mua rakkaus kuljettaa Hiekat kengästä, yli lammikon, päämääräni luonas on Uskon unelmiini, tuuli hiuksiini käy kiinni Klonksutan ikkunaan, sä riennät avaamaan Tuoksusi huumaa pääni, sä kuulut elämääni, mua rakkaus kuljettaa Pallo ojassa, hanska oksalla roikkuu Mä senkun dallaan vaan, on aamu toukokuun Aurinko siristää, mieltäin piristää Mä dallaan menemään, ei kauan matkaa enää Mua rakkaus kuljettaa, mua rakkaus kuljettaa Punahuuliesi kuin marjat pihlajan, kohta nään sun oven avaavan Kauneinta mun elämässä, kun olet vierelläni tässä Voisko joku nipistää, enkai haaveile mä enää. Olet kukka kaunein kuvajaisin, saanko riisuu sun aamutakin Mua rakkaus kuljettaa x2 Varastorock Yö näin heijastusliivien, aika lens lail siipien Discopallona liivit ne välkkyi vain, muistan sen mä ain Rokkasimme kera trukkien, esimiehetkin veti rokaten Trukkeja ei ohjannut kukaan, silti ne tuli tanssii mukaan kun koko varasto rokkas x4 Koneet tanssi ja laulu soi, parempaa en kuvitella voi Aamulla kun vuorot loppu, ei kellään kotiin ollu hoppu Varastol tanssi joka ainoo ruuvi sekä proppu Tietokoneet, tulostimet ja romput Kukaan ei tykänny huonoo, ku rokattiin läpi työvuoroo Koko varasto rokkas x4 Jauhopusseista hiiretkin hyppäs mukaan, ei trukkeja vielkää ohjannut kukaan Kapulat soitti ulos melodiaa, Ei kukaan sillo halunnu himaan Lavapinot vaappui muttei ne kaadu, ihan ku neki ois tanssivimman saanut kun koko varasto rokkas Alkuun tälläisiä vaik. On mul jotain laulumelodiaideoitakin näihin mut ei säestystaitoa ku oon vaa rumpali. 0400615952 jaan.lehti@gmail.com | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)