Muusikoiden.net
26.04.2024
 

Lyriikka »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Naiiviusfobia
1
manfred
05.01.2003 23:35:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tere! onko kellään muulla simmosii ongelmii sanotustensa kanssa, et ne tuntuu ensin ihan hyviltä, mut sit tulee semmonen olo, et ei saatana miten naurettavia ym. ym. nää on? en yleensä avaudu tänne palstoille tämän tyylisesti, mut nyt oli pakko, ku bändin jätkien edessäki rupee jo melkein hävettämään. ärsyttävää.
 
Meiän bändi tulee alas niin ku lyijynen ilmalaiva denatured
Kitaranraiskaaja
05.01.2003 23:39:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harvemmin tulee sanoituksia edes kirjoitettua, mutta joskus kun yhtäkkiä päähän puskee jotakin ja se kuulostaa hyvältä niin kirjoittaa sen äkkiä tietokoneella talteen. Sitten kun seuraavana päivänä lukee sen niin hups, painoin vahingossa shift + delete ja teksti hävisi Bill Gatesin pöytälaatikkoon.
 
Kitaranraiskaaja.cjb.net - Siellä on kaikki. (päivitetty 14.12.2002)
Flythrower
06.01.2003 00:21:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä vain. Joskus tuntuu että sanat mitä on kirjoittanut toimii ja ennenkaikkea kuulostaa hyvältä, mutta kun niiden pariin palaa vaikkapa parin päivän kuluttua tulee mieleen etteihän näitä voi kellekään näyttää... Asiaa ei helpota yhtään se että kun noita sitten roudaa kämpälle muiden nähtäväksi alkaa uskomaton piilovittuilu ja pilkun viilaaminen... Toisaalta tuo kaikki ehkä kehittää tekstittäjänä, sanathan ovat kuitenkin aina se mistä se sanoma ja musiikillinen sisältö mitataan...
 
Totuus ei jätä ketään kylmäksi...
JCM
06.01.2003 00:22:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tere! onko kellään muulla simmosii ongelmii sanotustensa kanssa, et ne tuntuu ensin ihan hyviltä, mut sit tulee semmonen olo, et ei saatana miten naurettavia ym. ym. nää on? en yleensä avaudu tänne palstoille tämän tyylisesti, mut nyt oli pakko, ku bändin jätkien edessäki rupee jo melkein hävettämään. ärsyttävää.
 
Mulla on miljoona sanoiutsta menny roskakoriin ja ehkä kaksi on säilyttänyt paikkansa...
 
Niin ja miljoona kertaa olen hävennyt itseäni!
 
Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR
NORTON
06.01.2003 14:52:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tere! onko kellään muulla simmosii ongelmii sanotustensa kanssa, et ne tuntuu ensin ihan hyviltä, mut sit tulee semmonen olo, et ei saatana miten naurettavia ym. ym. nää on? en yleensä avaudu tänne palstoille tämän tyylisesti, mut nyt oli pakko, ku bändin jätkien edessäki rupee jo melkein hävettämään. ärsyttävää.
 
Ongelmasi johtuu varmaan siitä että yrität laittaa sanoituksiisi jonkun sanoman. Sanomat on itsessään hyvin naiveja, koska niiden takana on aina jonkinlainen usko johonkin "parempaan". Tee sanoituksesi huumeista ja seksistä täysin välinpitämättömällä tyylillä kuten esim. Lou Reed tai Rolling Stones niin johan häipyy ongelmat.
 
manfred
06.01.2003 17:52:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Ongelmasi johtuu varmaan siitä että yrität laittaa sanoituksiisi jonkun sanoman. Sanomat on itsessään hyvin naiveja, koska niiden takana on aina jonkinlainen usko johonkin "parempaan". Tee sanoituksesi huumeista ja seksistä täysin välinpitämättömällä tyylillä kuten esim. Lou Reed tai Rolling Stones niin johan häipyy ongelmat.

Hoho. ihan hyvä vinkki sinänsä. itse asiass tässä sanoituksessa joka minut ajoi tänne kirjoittelemaan ei ole kummempaa sanomaa, mutta tuntuu vaan niin intiimiltä tavaralta että huh huh. ja kun demollekin melkein vielä pitäs laittaa. toinen biisi mikä tulee demolle onkin sitten tekstin puolesta englanniksi ja välinpitämättömästä näkökulmasta kirjotettu, joten sen kanssa ei ole ongelmia.
 
Meiän bändi tulee alas niin ku lyijynen ilmalaiva denatured
NORTON
06.01.2003 19:46:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho. ihan hyvä vinkki sinänsä. itse asiass tässä sanoituksessa joka minut ajoi tänne kirjoittelemaan ei ole kummempaa sanomaa, mutta tuntuu vaan niin intiimiltä tavaralta että huh huh. ja kun demollekin melkein vielä pitäs laittaa. toinen biisi mikä tulee demolle onkin sitten tekstin puolesta englanniksi ja välinpitämättömästä näkökulmasta kirjotettu, joten sen kanssa ei ole ongelmia.
Englanniksi on hyvä vetää kun voi laulaa mitä vaan; ei sitä kukaan kuitenkaan kuuntele. Tai sitten minä vaan satun olemaan se ainoa joka ei niitä sanoja kuuntele.
 
maelstrom
06.01.2003 21:47:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähes mikä tahansa lyyrinen kirjoitus on analyyttisesti ajatellen kornia. Jos vielä tunteelliseksiheittäytymisen jälkeenkin tuntuu kornilta, on syytä tehdä itsari.
 
Nuorta pessimistiä surullisempi näky on vain vanha optimisti. Kotisivut täällä
tuomittu
06.01.2003 21:51:54
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tere! onko kellään muulla simmosii ongelmii sanotustensa kanssa, et ne tuntuu ensin ihan hyviltä, mut sit tulee semmonen olo, et ei saatana miten naurettavia ym. ym. nää on?
 
Juu, tuttu tunne. Muutaman päivän jälkeen, ku kahtoo, että mitäs helvettiä sitä on taas menny kirjottelee, ni ihan hävettää. Onneks ei oo kukaan muu niitä nähny. Joskus käy kyllä niinkin, että jo kirjoitusvaiheessa tulee tunne, että "Kylläpäs tästä tulee paska taas". Sitten loppuu kirjoitus siihen paikkaan ja roskakori kutsuu. (Siis sitä tekstinraakiletta.)
Muutaman kerran oon vieny pändin pojille nähtäväks. Eivät oo paskoiks haukkuneet. Eipä kyllä mitään hirveitä ylistyssanojakaan oo tullu.
Ja täällähän minä en niitä lyriikoitani julkase. Helevetti sais hävetä silimät päästään.
 
Yrtti
07.01.2003 12:58:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysinpäs yhden levykkeen miltä löyty vuonna 96 eli 14v tehtyjä sanotuksia... Olihan ne joo tosissaan tehtyjä ja kantaa ottavia, hävetys :)
manfred
07.01.2003 21:24:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysinpäs yhden levykkeen miltä löyty vuonna 96 eli 14v tehtyjä sanotuksia... Olihan ne joo tosissaan tehtyjä ja kantaa ottavia, hävetys :)
 
no nyt taidan tunkea ne päänvaiva santa tänne nettiin. eli ihan saatanan suoraa arvostelua, en ole helposti loukattavaa tyyppiä. nämä eivät vastaa sitten mitään (pelkästään) omia kokemuksia vaan tää on tämmöstä "tussumusaa" ehkä aika pitkälti. eli tässä tulee. huh huh:
 
1. Kevätyön lempeä raukeus peittää meren ulapan harsollaan
Sen kauneus saa silmäni kostumaan
Vaivun unelmiini kauniin purppuran värisiin
Kun tuomenkukat hurmaa tuoksullaan
-saa ajattelemaan
 
chorus:Olet vain haave mielessäni mun
Kaunis unelma johon uppoudun
Kun todellisuus silmille räjähtää
***************************

2. Keskiyön punainen aurinko pian jo katoaa saarten taa
Se laskee vain noustakseen uudestaan
Laineen laulu saa mut jälleen ihmeisiin uskomaan
Mun käteni pilveä koskettaa
- mutta ilmalaivani putoaa
 
chorus
 
*********=yhtä kuin työn alla
 
kiitos, haukkukaa, potkikaa, lyökää. ja naurakaa. kiitän. vittu kohta kadottaa että laitoin tänne...ei, en ole me&kaks bändin jäsen ;)
 
Meiän bändi tulee alas niin ku lyijynen ilmalaiva denatured
Kitaranraiskaaja
07.01.2003 21:32:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. Kevätyön lempeä raukeus peittää meren ulapan harsollaan
Sen kauneus saa silmäni kostumaan
Vaivun unelmiini kauniin purppuran värisiin
Kun tuomenkukat hurmaa tuoksullaan
-saa ajattelemaan
 
chorus:Olet vain haave mielessäni mun
Kaunis unelma johon uppoudun
Kun todellisuus silmille räjähtää
***************************

2. Keskiyön punainen aurinko pian jo katoaa saarten taa
Se laskee vain noustakseen uudestaan
Laineen laulu saa mut jälleen ihmeisiin uskomaan
Mun käteni pilveä koskettaa
- mutta ilmalaivani putoaa
 
chorus
 
*********=yhtä kuin työn alla
 
kiitos, haukkukaa, potkikaa, lyökää. ja naurakaa. kiitän. vittu kohta kadottaa että laitoin tänne...ei, en ole me&kaks bändin jäsen ;)

 
Ihan paska. Ei vaan, kyllähän tuo ihan asijalliselta näyttää. Älä mene tuohon kärpäsenpaskarivistön kohdalle mitään laittamaan, se koorushan on hyvä tommosenansansa.
 
Joo, etiäppäin.
 
Kitaranraiskaaja.cjb.net - Siellä on kaikki. (päivitetty 14.12.2002)
manfred
07.01.2003 22:23:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Ihan paska. Ei vaan, kyllähän tuo ihan asijalliselta näyttää. Älä mene tuohon kärpäsenpaskarivistön kohdalle mitään laittamaan, se koorushan on hyvä tommosenansansa.
 
Joo, etiäppäin.

 
niin totta. niinhän se on. merkitys vähän eri kun alunperin ajattelin, mutta tosiaan hyvin sopii. rakenne vaan vaatis jotain. mut kiitos, haluatko nimes demon kanteen ;)
 
Meiän bändi tulee alas niin ku lyijynen ilmalaiva denatured
Kitaranraiskaaja
07.01.2003 22:32:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mut kiitos, haluatko nimes demon kanteen ;)
 
En välttämättä, mutta jos viittisit mun pärstän laittaa kansikuvaksi niin olisin tosi iloinen.
 
Kitaranraiskaaja.cjb.net - Siellä on kaikki. (päivitetty 14.12.2002)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «