Aihe: Kirjoita huonoin sanoitus
1 2 3 4 541 42 43 44 45
rintapek
22.01.2025 13:13:29

Oi oma kukkatukka
anna mä oon sun villasukka
tai sankari tohvelien
tai paistaja vohvelien

Oi oma kukkatukka
anna mä oon sun napanukka
tai jotain iholla
tai päiväkirjan viholla

Oi oma kukkatukka
mä oon vain poikarukka
ei päätäni pakota
älä kerjäämään pakota

Oo kukkatukka minulle
oon mitä vaan mä sinulle
Arnold tai Lapatossu
Leijona tai pikku possu
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
Hargon
28.03.2025 09:59:05
Suomalaisessa poplyriikassa jyrää tällä hetkellä arkirealismi ja päiväkirjamaisuus. Asiat kirjoitetaan juuri niin kuin ne ovat tapahtuneet vailla symboliikkaa tai monikerroksellisuutta. Kuulijalle ei jätetä minkäänlaista tulkinnanvaraa, vaan kaikki tulee valmiiksi pureskeltuna ja selitettynä mössönä.
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
rintapek
28.03.2025 10:30:01

Hargon:

Suomalaisessa poplyriikassa jyrää
tällä hetkellä arkirealismi ja päiväkirjamaisuus.
Asiat kirjoitetaan juuri niin kuin ne ovat
tapahtuneet vailla symboliikkaa
tai monikerroksellisuutta.
Kuulijalle ei jätetä minkäänlaista tulkinnanvaraa,
vaan kaikki tulee valmiiksi
pureskeltuna ja selitettynä mössönä.

Liian hyvä sanoitus tähän ketjuun.
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
velipesonen
22.04.2025 09:39:44

Pojalla oli oma koira, sen nimi oli Fantom.
Pojalla oli myös ikioma koira, jonka nimi oli Peppi.

Sikotauti-, hinkuyskä- ja tuhkarokkorokotuksia: miksei niitä Miisulle koksaan annettu?

Menin käymään terveysasemal'. Aaaargh! Miksei niitä Miisulle koskaan annettu?

"Voi kun se on niin vaikee" oli vastaus.

Kävelytin Miisua Koskipuistos'. Vastaan tuli ukko joka kaivoi esiin puukon ja puukolla uhkaisi pienen koiran rintaa.

"Elinaikaa on kaksi minuuttia", huusi ukko. Silloin Jannella melkein silmät uppos'. Pohdin mielessäin "voisiko ukolle tehdä jotain?"

Silloin mä sen keksin - sen valtavan koirankeksin,
kaivoin esiin ja länttäsin ukon suuhun.
Silloin ukolta pääsi valtava yskäisy. Silloin Petteri juoksi päätä ja pahkaa ja pääsi

kotiin - ja pisti oven kii!
Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden.
velipesonen
21.07.2025 05:58:42 (muokattu 23.07.2025 07:27:54)

Sä et voi yleistää sun tunnetilaa koskemaan ulkoista todellisuutta koska ulkomaailma ei välitä sun tunteistasi sillä sun mielipide ei ole fakta. Yhteiskunta tulee tuomitsemaan sinun ajatuksesi koska yhteiskunta tuomitsee sun persoonallisuutesi. Se et sä et voi kertoa avoimesti sun suunnitelmista johtuu huonosta omastatunnosta: sun huonosta omastatunnosta jonka yhteiskunta tuomitsee.

Sä kelaat sun omaa sekoomista etkä voi esittää julkisesti mikä sun sisäinen maailma todellisuudessa on; koska sun luonteesi ei salli sun astua esiin mutta koska tuleva maailma tuomitsee sinut ja sinun pyrkimyksesi, ne jäävät piippuun eikä sun tunnetilasi voi muuttua ulkonaiseksi todellisuudeksi, yhteiskunta pitää siitä huolen.

Niin totta kuin vääjäämättömyyden laki määräytyvyydessään osoittaa mikään mikä sun päässäsi pyörii ei tule valikoitumaan objektiiviseksi todellisuudeksi koska sä kelaat omaa sekoamistasi johon ulkomaailmalla ei ole osaa ei arpaa. Sä syyllistyt salailuun koska sulla on huono omatunto mutta maailma katsoo sun lävitsesi ja tarkastelee kuin avoimesta kirjasta edeltäkäsin kaikkee sekoomista.

Sä voit jättää yhteiskunnan vaille huomiota koska sulla on puutteellinen itseluottamus mutta sä et voi yleistää sun tunnetilaa koskemaan ulkoista todellisuutta koska mielipide ei ole fakta.

EDIT: Olisiko parempi eli entistä huonompi versio kumminkin tällainen:

Sä et voi yleistää sun tunnetilaa koskemaan ulkoista todellisuutta koska ulkomaailma ei välitä sun tunteistasi sillä sun mielipide ei ole fakta. Yhteiskunta tulee tuomitsemaan sinun ajatuksesi koska yhteiskunta tuomitsee sun persoonallisuutesi. Se et sä et voi kertoa avoimesti sun suunnitelmista johtuu huonosta omastatunnosta: sun huonosta omastatunnosta jonka yhteiskunta tuomitsee.

Sä kelaat sun omaa sekoomista etkä voi esittää julkisesti mikä sun sisäinen maailma todellisuudessa on; koska sun luonteesi ei salli sun astua esiin mutta koska tuleva maailma tuomitsee sinut ja sinun pyrkimyksesi, ne jäävät lähtökuoppiinsa eikä sun tunnetilasi voi muuttua ulkonaiseksi todellisuudeksi, yhteiskunta pitää siitä huolen.

Niin totta kuin vääjäämättömyyden laki määräytyvyydessään osoittaa mikään mikä sun päässäsi pyörii ei tule valikoitumaan objektiiviseksi todellisuudeksi koska sä kelaat omaa sekoamistasi johon ulkomaailmalla ei ole osaa ei arpaa. Sä syyllistyt salailuun koska sulla on huono omatunto mutta maailma katsoo sun lävitsesi ja tarkastelee kuin avoimesta kirjasta edeltäkäsin kaikkee sekoomista.

Sä voit jättää yhteiskunnan vaille huomiota koska sulla on puutteellinen itseluottamus mutta sä et voi yleistää sun tunnetilaa koskemaan ulkoista todellisuutta koska mielipide ei ole fakta. Sä häiritset sun ympäristöä sun olemassaolollasi koska ympäristö ei välitä sun olemassaolostasi.
Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 541 42 43 44 45
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)