soihtu55 15.07.2018 15:42:40 | |
---|
Putin kuti, kuti sanoi Trump tanssitaanko ripaskaa vai puhutaanko ***kaa bullshittia kittiä kansalle eikun tanssitaan letkajenkkaa Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
Berzerkowitz 31.08.2018 23:27:21 | |
---|
jou jou siithän lähetään työttömien skenessä et porkkana on kusetusta vain keppi todellista eikä aikana ansaitun tuhon oo mikään minkään arvoista nihilismi kunniaan let's fucking die |
velipesonen 03.09.2018 10:38:37 | |
---|
Näin homma toimii saan sen toimimaan aion saada homman toimimaan! Näin maailma pyörii paikoillaan saan sen raiteiltaan suistumaan! Kun vain alati, iäti kiihoittaa voin saada homman toimimaan Näin saan homman toimimaan! "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
dts9624 05.09.2018 10:55:10 | |
---|
On niin siistii kun ei voi harrastaa Mihinkään ei ole koskaan rahaa On niin siistii kun elämä masentaa Perusteetta et koskaan mitään saa On niin siistii kun ylähuulella Voi päällystää leivän leipäjonosta On niin siistii kun sipilän kusipääjussi Julkisesti kansaa perseeseen nussi Elämäntapapoliitikko Rukoilee reunalla kuopan Elämäntapapoliitikko Sai selkäänsä Jussi nyt kuokan Se on ihan joviaali ilmiö Se on ihan joviaali ilmiö Se on ihan joviaali ilmiö Se on ihan joviaali ilmiö Se on ihan joviaali ilmiö |
statistiÖ 17.09.2018 23:38:10 (muokattu 17.09.2018 23:39:10) | |
---|
Mä näytän hyvältä. Mitä sä siitä? "Paskaa pilalla". Hulahu-lavanteet, purppurat sateet, vei sillan alle. Lapsillekin sanotaan, vain pla pla pla, ja jatketaan puurtaa. Kuuntelen radioo. Se on "mani hani". Mä kä rä mä kä rä. Pä pä pä. ¤ jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ "Im just an average guy" |
statistiÖ 28.10.2018 21:56:34 | |
---|
Ei mulla ole mitään elämää jota sä voisit elää joten get lost! Ihan sama tiäkkönää mun nimee Mä oon vapaa neekeri! Sä oot public enemy Mä tiän kuka mä oon Halki tuulen ja jään Te tiätte ketä Mä meen Te ootte ¤ jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ "what ever you do. don't tell anyone." |
super minx 08.11.2018 20:47:16 | |
---|
Tein pyörän se asioita siirtää saa Vaan vuoret ne pysyy paikoillaan Kas taas liikkeelle lähti on kateissa iltatähti Ilman tuiman kuullasaan sataa illalla hunajaa |
velipesonen 10.10.2019 11:23:29 (muokattu 10.10.2019 11:41:43) | |
---|
ulosteideen voin haisee taas jas e paksaa kiihoittaa näyttäää voin alkuvoimaan kun paskantaa Silloin haju minut tuhoaa - kun vai olla saan pöydällä läjä niljainen, vastenmielinen, haiseva on vain paskaa haisevaa mun on pakko ottaa kaasunaamari oksennus meinaa tulla mutta vatsa on tyhjillään -> ei voi laatatakkaankaan nimenomaan kyllä taas paska haisee! EDIT: Ulosteineen kun paskat saan mä vaan niin taas se jälleen kiihoittaa vain saa "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
peltiraketti 26.01.2020 20:25:53 | |
---|
mäkin oisin tahtonut voida oleen oikean suuri kulttuuripersoonallisuus kaikkine palkintoineen enkä vaan paikallisesti kuin mä itseasiassa olenkin salaatenpäiten niinku sid ja syd ja varmaan yllätyd jos kertoisin miten ihanan paljon kaikkee ihan superpimeetä ja hirveen faarauttia, todella keskinkertasuudelle pyllistelyä mä olenkaan kuules ehtinyt tekeen muuallakin kö tässä topikissa tän mun elämäin ajanlaskussa on monta häkellyttävää ja häkellyttänyttä juttuva taskussa mulla nääs syd ja sid voe mahoton ku tietäsid |
peltiraketti 11.02.2020 10:25:05 | |
---|
detsku ja brödi on kastemato mitä se hänestä kertookaan voi voi pientä mitähän tapahtui koulussakin ei saa kiusata yksineuvoisia he on kastemato he keskenänsä itseänsä kiihoittaa sainen vaa detsku ja brödi tavallaan vähän surullistakin jopa |
peltiraketti 27.03.2020 20:29:58 | |
---|
sarvipää hyppelee porona rikollinen ryöstelee vorona espanjalainen maissileipä on borona lasten jumpsuitit valmistaa zorona jutilat moikkailee morona virtsa se virtailee lorona oy forselles ab:n astianpesukone oli forona hutsuli duunailee horona hiki vaan kirpoilee norona härkä se taistelee torona yhen tietskaripelin nimi on atelier rorona hieman joustava pellavasekoitekangas on sorona mummon kännyli tunnetaan dorona eritrean lähellä on tsorona ja mä jälkiä jättelen jorona ni ei kai siin sit perusmeiningillä etiäppäin niinku aina |
peltiraketti 06.06.2020 02:35:04 | |
---|
me aletaan selviintymään me selvinnytään nytten tästä mä kävelen mustavalkoisena mukulakivikadulla musta otellaan valokuvia mun päässä ei ole lierihattua eikä sellaista lätsätyyppistäkään kun mä en ole vielä kalju niinku ne muut, joille on kanssa tehty tällasia voimaannuttavia mahtiballaadeja yhdessä, hei nytten kaikki me löydämme yhteyteen ja sitten me selviinnytään tästä kyllä vielä lopulta luota vain nytten siihen |
Mark_ 14.07.2020 14:27:37 | |
---|
peltiraketti: me aletaan selviintymään me selvinnytään nytten tästä mä kävelen mustavalkoisena mukulakivikadulla musta otellaan valokuvia mun päässä ei ole lierihattua eikä sellaista lätsätyyppistäkään kun mä en ole vielä kalju niinku ne muut, joille on kanssa tehty tällasia voimaannuttavia mahtiballaadeja yhdessä, hei nytten kaikki me löydämme yhteyteen ja sitten me selviinnytään tästä kyllä vielä lopulta luota vain nytten siihen Rällään, tällään, mällään. Shottei pöytään, tänään vedetään ku viimeist päivää. |
Eaton 17.12.2020 17:00:58 | |
---|
Johnny B. Goode's distant cousin *Johnny* *C.* *Dude* as a Chef in the Orient Verse 1 Deep down in East Asia close to COVID-19s Way back up in the hoods, far from New Orleans There stood a kitchen which food tasted so good Where made dishes a chef named Johnny C. Dude Who never ever learned to read recipes so well But for dogs he was the devil straight outta hell___ Chorus Go, go Go Johnny go, go Go Johnny go, go Go Johnny go, go Go Johnny go, go Johnny C**** Dude Verse 2 He used to hang around by the railroad tracks Carrying knives, a saw and his sharp axe Oh, the engineers would see him sitting on the hills Observing railsides to harvest railroad kills Gourmet people passing by would stop and say: "Oh my, dat chef boi can cook tho' he's so gay" Chorus Solo Verse 3 His mother told him: "You'll be kinda Gordon Ramsay man Whose cronies are shit and you are the fan Hungry people coming from miles around To eat your bats, cats or a foxhound Your commercial will be on the Michelin site" Sayin': "C'mon man, have a big bite!" Chorus ____________________________________________________________ |
velipesonen 13.09.2021 02:42:59 | |
---|
Ei pysty joku teki sen jo "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
HXY 05.10.2021 15:31:06 | |
---|
Mä yksin olen, yksinäin yksikseskös ollos näin mun töllöni on väärin päin vartti värttinäin Outoo taidepaskaa: https://soundcloud.com/frater427/coopers-dream |
rintapek 06.10.2021 21:03:28 | |
---|
Kun kukaan ei tajuu että tää teksti on niin hyvää että tän paperin vois syödä kuin lehtipihvin espanjalaisessa ravintolassa. Kai siellä on ravintoloita. Mut kellään ei lanttu leikkaa kuin kuuma veitsi voita eikä lanttua. eikä muita vihanneksia. Kaikki on vaan vihanneksia jotka ei ymmärrä maailmaasyleilevää tekstiä joka ei kuiteskaan syleile maailmaa vaan kertoo nerokkuudestani. Voi tää kertoa muustakin vaikka kuustakin taikka puustakin Mut mitä sen on välii kun kukaan ei tajuu mitä mä koitan sanoo Vaik sanoin sen jo Voi kun sais aikaan jotain niin coolia, että siitä tulis hottia. |
velipesonen 07.10.2021 04:35:54 | |
---|
Tuijotan edessäni aukeavaa ruutupaperilehtiötä. Mittaan katseellani ruutujen ja viivojen etäisyyttä toisistaan, etäisyyksien eroa, etäisyyden päästä. Tuijotan silmikkoon. Koetan keksiä jotain sanottavaa runonkirjoittamisen vaikeudesta; mutta tänään ei nappaa; tänään ei ole se päivä, ei oo oikea muudi. Mittaan katseellani pöydän pintaa ja koetan kuvitella etäisyyden pöydän ja lehtiön välillä. Molekyylien sähköinen leikki. Siirrän katseeni takaisin ruutupaperiin. Katseeni etisiytyy ruutujen väliin - onko ruuduilla väliä? Ruudut ovat kiinni toisissaan! Raivostun ja lähden ulkoiluttamaan koiraa. Syyssateessa käännän sätkän, toisenkin, heittelen keppiä koiralle rannalla. Väistelen kenkineni limoittuneita vaahteranlehtiä koska kenkieni pohjat ovat kuluneet lähes puhki etten liukastuisi ja murtaisi polveani, joutuisi jälleen kunnallisen terveydenhuollon toimenpiteisiin ei köyhällä ole varaa enempää sairastaa kuin ostaa kenkiäkään. Märkänä ja rättiväsyneenä, märkänä ja rättinä, pudistelen sadepisarat hiuksistani ja siirryn tuijottamaan ruutupaperilehtiön metallista niittiä. "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
peltiraketti 23.10.2021 19:58:13 | |
---|
oi riemuitkaa oi iloitkaa saapuvi aika joulun ja rauhan nyt nostakaa armahat silmänne syksyn lehdist' kohti hiutaleist' loistavaan valohon kajoltaan kylläisehen onnehen iäisehen |
Piepe 16.11.2021 00:04:23 (muokattu 16.11.2021 00:09:18) | |
---|
Apua. Ekalla sivulla oli huikeeta matskua. Nauroin vedet silmissä Lennun teksteille. Hyppäisin suoraan vikalle sivulle ja täällähän olikin jo vähän latteampaa eikä siten mielestäni riittävän huonoa. e: Ei sentään. Peltiraketin matskut aivan täbö huonoa. Yritin joskus vuos sitten tehdä maailman ärsyttävintä biisiä. Varsin huonoa siis. Lyriikat heitin improna ykkösellä sisään ja niistä tuli tällaiset: "Joo, joo, joo Katson kukkasta kedolla Joo, joo, joo Linnut syö sen juuria Joo, joo, joo Vettä sataa niin vitusti taas Joo, joo, joo Viiskyt astetta pakkasta Viiskyt astetta pakkasta On mun sydämessäni Mut kun sä tuut mun uniin Tulee seksihelteet Viiskyt askelta pohjoiseen Sieltä mun koneeni lähtee Rapakon taa, Ameriikkaan Donald Trumppia kannustamaan" Spontaani repeäminen keskeytti biisin, joka täten oli valmis. |