soihtu55 19.08.2014 12:27:12 (muokattu 19.08.2014 12:32:21) | |
---|
(19.8.2014) Papin kanssa taasen kaikki, maan ja taivaan väillä mahdollista ja vielä ylähirsilläkin merkitystä luodaan virsillä.
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
SannaJuhani 25.08.2014 00:55:19 | |
---|
petteri m: Nosta minut syliisi kuin pieni lapsi Kanna minua käsilläsi kuin pientä lasta Nosta minua jotta voin suudella huuliasi Tahdon vain olla ja täytyykin vain olla Olen torso, olen torso En kiedo käsiäni kaulaasi sillä en voi En kävele kanssasi sillä en voi En ui kanssasi sillä en voi Mutta rakastella voin kanssasi jos minua vahvoin käsin liikutat Olen torso, olen torso Tämä on kyllä helvetillisen paska! Loistavuutta! Kuolo korjaa, kun naurattaa niin kovin! Mikä on unohdettu - sitä ei voi muistaa. |
velipesonen 27.08.2014 19:26:29 | |
---|
kumihuulet suukon saavat kumihuulet kiihoittaa kumihuulet valat vannotaan se mua ottaa pattiin vuan! kun vain kumihuulet sulla on se mua kiihoittaa kumihuulet suukon saavat kumihuulet kiihoittaa kumihuulet valat vannotaan mua ottaos pannuun vuan! kumihuulet kiinnostaa se mua ottaa pattiin vaan! kun vain kumihuulet mulla on se mua kiihoittaa kumihuulet kiihoittaa "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
soihtu55 28.08.2014 00:29:03 | |
---|
Teksasissa multa hävisi tekarit yritin juoda lasin reunalta mutta eihän se onnistu kun huuletkin on turpeat harpun soitosta, ja kotimatka mamman luokse synkkää korpea. Louisiana, Oklahoma myös teitä muistelen tytöt somat ja erehdys on ihan oma, et tekarit kadotin, ja kotimatka mamman luokse pelkkää korpea. , merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
soihtu55 28.08.2014 00:34:22 | |
---|
Poliitikon seurassa
Poliitikon seurassa alkaa tulla ahdasta kun se tilaa pöytään teurasta ei kun käteen vaan haarukka ja veitsi ja pala irti peurasta. kun se syö poskiparta lepattaa hanhella vanhemmalla miehellä ja naisella alkaa silti sylki kuivaa kieleltä. Ehkä huikka tai Kuikka Koponen ois paikallaan. Näkis väki, kun katoaa Kuikka hevosen peräpuoleen ja tulee ulos suusta. Koponen mestari ajallaan, ehkä hänkin poliitikko tavallaan. Ja poliitikko silmänkääntäjä ajallaan - tavallaan.
merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
soihtu55 28.08.2014 00:36:16 | |
---|
Elokuvaohjaajan kanssa aarteenmetsästystä ja hassattu pohjaton kassa
merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
velipesonen 28.08.2014 14:27:25 | |
---|
Tästä on tullut juuri sitä mitä pitikin eli muutaman hölmöläisen itsensäpaljastelua. Jos tästä olisi nimittäin tullut jotain muuta niin joku saattaisi kiinnostua eikä huonoudesta pian olisi tietoakaan. Jatkakaamme näin, kyllä tämä tästä! "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
peltiraketti 16.09.2014 00:33:29 | |
---|
SUONI VAIN hyvän yön toivotus ja heti alkaa voivotus ei tee mieli yöllä, aa, aamukeksii koska huomenna on töitä radiojuontajana siks ei oo aikaa pana eetteritaiteilusta tulee päähän kusta rokkikin on tyhmää kiehtoo urporyhmää ja on idioottien juoni vain suoni, suoni, suoni vain, vain, vain suoni vain suoni vain google-kääntäjältä heurekat mä sain olen neropatti pöksyssä on tatti herkkusieni pieni hyvänlaatuinen kasvain vain suoni, suoni, suoni vain, vain, vain suoni vain suoni vain google-kääntäjältä heurekat mä sain ja ehkä juuri siksi ässissä on pain enkä nyt tarkoita porin ässiä vaikka meni sivusuun mahkut hässiä elämä on joskus, tai no, lähes ain liian rankkaa prässiä vain suoni, suoni, suoni vain, vain, vain suoni vain suoni vain google-kääntäjältä heurekat mä sain jos lopulta niin kävikin, ett' suoni kuivatin nyt on mulla turvetta vain kourissain ehkä sitä ainoastaan kouria mä saan hamaan ainiaan kun en muutakaan loppuun 3min rumpusoolo josko v-m hoidat? |
peltiraketti 16.09.2014 11:25:43 | |
---|
kerran rakensin rautatie, teki se ajaa teki kilpajuoksu aikaa vastaan kerran rakensin rautatie, nyt se on tehty veli voit säästää penniäkään? kerran rakensin torni aurinko tiili ja niitti ja kalkki kerran rakensin torni, nyt se on tehty veli voit säästää penniäkään? kerran khaki puvut jee, me katsoimme turvota täynnä, että yankee doodle de dum puoli miljoonaa saappaat meni slogging läpi helvetin olin lapsi rummun sano et muista, he kutsuivat minua al se oli al koko ajan sano et muista, olen ystäväsi! veli voit säästää penniäkään? |
peltiraketti 23.09.2014 03:07:47 | |
---|
elikkäs nytten olis tarjolla harvinaista herkkua eli sähkö kitara, kuvan mukainen kaikki lippuset ja lappuset ja kilkkeet on mukana kattomaan suapi tulla, en lähetä elikkäs ihan rahan tarpeessa myyn uskollisen sota ratsun, naamatusten vaihdossa vois kiinnostaa ratti vm. 77 - 79 väli rahat sumplitaan puolin ja toisin kuopion tai mikkelin suunnalta tuleville ostajille voin maalata ton bodyn neon keltaseksi ja sahata neljän sormen mentävän kantokahvan ylälaitaan hieno yksilö, elikkäs vaikka reilut 150 keikkaa oonki tolla viimeki vuonna oman bändin kaa heittäny niin mitään vyönsolki ihottumaa ei paria pikku dingiä lukuun ottamatta ole mä käytän pää sääntöisesti henkseleitä |
velipesonen 23.09.2014 11:37:02 | |
---|
Kerran oli savua pitkin-valtatie joka pitää siitä rakastumassa-haamu jonka hymy oli sopimattomasti mahtaileva keskuudessa tekopyhiä ja unissakävelijät alas-putki. Silloin tällöin - koko päivän -turnipsit pitää pyöriikaukainen aurinkoa; unessa rakas , unessa . Punainen kuvakudos kun märkä seinät, sementti, haukkuu hautuumaa unia. Unia hautuumaa haukkuu, sementti, seinät märkä kun kuvakudos punainen unessa, rakas unessa. Aurinkoa pyöriinkaukainen pitää turnipsit päivän koko - tällöin silloin Putki-alas unissakävelijät ja tekopyhiä keskuudessa mahtaileva sopimattomasti oli hymy jonka haamu-rakastumassa siitä pitää joka valtatie-pitkin savua oli kerran. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
peltiraketti 23.09.2014 14:11:52 | |
---|
me kaikki tuli ulos montreux järven geneve rantaviivaa tehdä kirjaa, jossa mobiili meillä ei ole paljon aikaa frank zappa ja äitien olivat paras paikka ympärillä mutta jotkut tyhmä kanssa leimahtaa ase paloi paikka maahan tupakoida veden, tulen taivaalla he polttivat uhkapeli talossa se kuoli kauhea ääni funky claude oli käynnissä ja ulos vetämällä lapset pois maasta kun se kaikki oli ohi meidän piti löytää toinen paikka mutta sveitsiläinen aika on loppumassa näytti siltä, että menetämme kilpailussa tupakoida veden, tulen taivaalla päädyimme grand hotel se oli tyhjä kylmä ja paljas mutta rolling stones kuorma asia aivan ottaen musiikkimme on muutamia punaisia valoja ja muutama vanha vuodetta teemme paikka hikoilla mitä me selviämme tästä tiedän, ettemme koskaan unohda tupakoida veden, tulen taivaalla |
velipesonen 23.09.2014 17:36:04 | |
---|
Pitää olla omaa tekstiä. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
peltiraketti 24.09.2014 19:26:58 (muokattu 25.09.2014 02:19:07) | |
---|
Harkitaan. Toisaalta, nyt kun noin sanot, alkaa kuumottaa laittaa näitä google-käännöksiä tänne vaikka päivittäin ... Se on ihan hyvä, että alkaa kuumottaa. Nimittäin seuraavasta valmiin ei-oman tekstin google-käännöksestä napsahtaa jäähy. Moderaattori |
dts9624 15.10.2014 19:53:23 | |
---|
Helekuta-kutti hulivita-vitti vampula-vimpula-vei Kakka! Kukka-kikka-kakka-kaa Kakka! Kakka-kakka-kakka-kaa Amputa-son-sika Ki-mi-ku-mi-raa hila vit-vit-kuttaa Mä rakastuin, tuijottaessani vettä wc-pöntössä Mitä on nuo tahrat istuimessa, olen varma etten tehnyt niitä Herään öisin laulavaan ääneen, Maynie Sirenin haamu ulvoo, laulaa mulle kauneimman laulun lannoita sydäntäni lannoita sydäntäni Ja vesi on värjäytynyt oudonväriseksi Miten selitän tämän kaiken, huoltomiehelle 10 eri kirjoittajaa, sanoittaa kuutta riviä laulaja on robotiikkaa persoonatonta ininää Apurahaa anon heti aamulla. Tää on taidetta. |
Jeff Peksu 18.10.2014 17:46:19 | |
---|
lasi kädessäni tärisee taivaalla hornet rikkoo äänivallin kaikkialla paukkuu mihin tämä kaikki johtaa |
dts9624 25.10.2014 23:29:20 | |
---|
Lepäävä sydän Istuu autiolla saarella Nukkuu talviuntansa Vierellä lahon puun Minä katson verantaa, Ja kasvojeni paise, Puhkeaa Puhkeaa Puhkeaa aa aa aa Sinä et enää kutsu minua Luoksesi katsomaan tv-sarjan, Maratonia Kesän viimeinen valonsäde, Katoaa avaruuteen |
dts9624 30.10.2014 11:14:59 | |
---|
Näin sut ensikerran Tammerkosken sillalla illalla mä sinut kotiin vein En mä normaalisti tee mitään hullua mutta sinua, mä halusin aina vain *pre-chorus* Yksi asia johti toiseen, toinen kolmanteen Sitten tungit väkisin itsesi... *chorus* Kuivana kakkoseen Kuivana kakkoseen Kuivana sä pistit kakkoseen Kuivana kakkoseen Kuivana kakkoseen Takapuoli tottui hellyyteen |
peltiraketti 03.12.2014 09:54:22 | |
---|
KUVAN MUKAINEN KEPPI elikkäs juu elikkäs juu yhdyssana virheitä välillä aina sattuu tilu lilu lii tilu lilu luu kuvan mukainen keppi olis nyt tyrkyllä kuvan mukainen keppi muija käski myymään kuvan mukainen keppi sen naama oli kuin nielleen myrkyllä kuvan mukainen keppi ostapa sinä, hey you man elikkäs juu elikkäs juu pettaaliloita vaihosa suapi tarjota, jos nurkisa lojjuu tilu lilu lii tilu lilu luu kuvan mukainen keppi ... silleen se muija käski mee myymään keppiäs, läski että suahaan kinkkuva pöytään kun joulukin jo ovelle kolkuttelee kuvan mukainen keppi ... |
velipesonen 03.12.2014 11:19:17 | |
---|
Tää oli mun mielestä hyvä. Siis huono. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |