Old Joe 21.11.2013 21:53:29 | |
---|
soihtu55: Hard rock, pop, ja Kop, Pyp ja Syp mä oon ihan ryytynyt muutoksiin lihan alla D-vitamiinin puutoksiin. Tulis takaisin edes valo Ansa Ikonen ja Tauno Palo!
Aaah, pelastit mun iltani. Tuosta irtosi hilpeyttä ja hyvää mieltä. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä. |
dts9624 28.11.2013 10:24:13 | |
---|
Kiikkustuolissa tuijotan kelloa, siellä on paljon numeroita Viisarit viisaudessaan värähtää ja hetki elon taakse aina jää Kertsi: Minä en tule kotiin takaisin, siellä on kaikki paljon paremmin Minä en aio mennä nukkumaan, viskipullolla on paljon asiaa Kalsareistani lasken reikiä , katseellani välttelen peiliä partani yhtyy napakarvoihin otin minä vuosi sitten suihkunkin Toista kertsi Manillaköyttä ostin kaupasta mutta en osaa silmukkaa solmia Enkä mä osaa edes googlettaa että miten hirttoköysi solmitaan Toista kertsi x 1000 |
Number 9 29.11.2013 19:41:26 | |
---|
Rakkaus on kuin kaappikello kuin moottorivikainen auto paitsi aivan erilainen rakkaus on kuin lentävä lehmä ihmettelemässä tähtipölyä aivan kuin joku toinen kertosäe ympäri ympäri ympäri hei älä lopeta, älä jaruta, ei ympäri ympäri ympäri hei ja takaisin kuin juna joka samaa raidetta kiertää vaikka kengässä kivi hiertää rakkaus on kuin vaalea paloauto kiireellä hoidettava vakava polio tiedät kyllä millainen kun tunnet sen, sitten tiedät sen sanoivat mutta vieläkää tiedä en olo on niin tuskallinen kertosäe kertaa 200, esittäjäksi nuori nainennn nn ... |
Funkånaut 29.11.2013 20:04:12 | |
---|
Kuva peilissä, muisto kesästä lintuset lensi kotipesästä kesän syksyksi muututtua Aamukahvi, edessä lehti miten uutiset siihen ehti kun eilisestä ei ole aikaa Katsoo minua, kasvot ankan korjaan vanhan kasettimankan kun ääntä se vääristää Voi ankkaseni, mitä teet tänään? Voin sytyttää sut elämään ojennan sulle elämäni tulta Ja aamulla jo viserrät: "Kulta." Oli kevyesti dorka olo, kun ulisin siinä sisäisesti yrittäen samalla kamppailla todellisuuden rajat rikkovaa aamuheijaria hirveessä jysärissä vessanpöntön suuntaan. - Kitaravirtuaali
Musaa |
velipesonen 30.11.2013 04:09:00 | |
---|
Pari viimeistä aikas hyviä (huonoja) mutta jotain niissä on. Tekisi oikeasti mieli kuulla ne sävellettyinä ja laulettuina, mutta ei nuoren naissolistin vaan sekakuoron esittäminä. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
Number 9 01.12.2013 15:38:23 (muokattu 01.12.2013 15:41:23) | |
---|
kuin hurrikaanit me livumme läpi ajattomien pyörteiden taistelemme puolesta itsemme, puolesta vapauden kaikki mikä ennen merkitsi kaikkea on nyt ei mitään jumalatar taivassa ohjailee meitä kovalla kädellään kertosäe tähdistä tulimme ja tähdiksi tulemme elämme, kuolemme ja jälleensynnymme kaikki on turhaa, vain tähtipölyä kävelemme nyt, huomenna juoksemme laulamme nyt taas, taakse katso emme vain hidsta murhaa, olen tähtipölyä vihreys kukkivien koivujen saa aistini pyörälle siniset ikkunat johtavat tähtien luo taivaalle kuulen kuinka ruoho kasvaa ja leivo lentäää olen vain pieni ihminen, ja tämä on elämää väliosa vaikka välillä on hankalaa selviämme kyllä avara taivas päittemme yllä valmiiksi saatamme tän produktion ja vältämme krematorion. ... |
soihtu55 01.12.2013 19:33:56 | |
---|
Runonen sarjaan; huono runo alle viisi minuuttia ja aikuisten joulukalenterin ensimmäinen runo: Vähäpätöinen Kinkku (1.12.2013) Kauheeta ois olla porsaan näköinen botoksia poskissa, ja otettais neulalla otoksia suolapitoisuudesta. Kauheeta ois olla porsaan näköinen, vähäpätöinen kinkku. APUA - joulu lähenee ilman karjua, mä oon sinkku!? merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
ikkieH 02.12.2013 17:06:00 | |
---|
Olin epävarma kun tapasimme, en jakanut lautasta kanssasi. Tulit vieraasta maasta, huhu kertoo meksikosta. Silti puhunut et sanaakaan, espanjaa tai muutakaan. Otin askeleen lähemmäs, kysyin satutatko minua? Et hievahtanutkaan, tulin taas lähemmäs. Otin sinut seisaaltan, kävellessä ja istuessa. Tunsin sinut kielelläni, vain pieni polte huulillani. Menit lävitseni, poltit ruusuni. Jalapeno. |
soihtu55 05.12.2013 22:32:03 | |
---|
Runon; Hulahulaa (5.12.2013) Ennen miehet tehtiin kakkosnelosesta parrusta ja hirrestä, merimiehensolmusta ja joka kolhusta kasvoi miehen ydin nyt hyllyy miehen sisin, ja pisin kesto lienee istunto iPadin kera hera huulessa. Duunari on tuulessa ja herrat pulassa. Maailma pyörii miten sattuu- hulahulaa hulahulaa. Rakkaudesta huudetaan, lienee suurta pulaa. Rooman klubi pohtii luonnonvaroja, mummo Kainuussa lämmittää puutaloa. Maailma pyörii miten sattuu- hulahulaa hulahulaa. Rakkaudesta huudetaan, lienee suurta pulaa. -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
LaMotta 16.12.2013 22:36:32 (muokattu 17.12.2013 17:45:55) | |
---|
Äääääääääääääääääää. Yhteiskunta on mätäää. Systeemi haiseeeee. Koska siinä on paiseee. Ne heittää mun päälle lokaaaa. Vaikken itse mitään mokaaaaa. Itkupotkuraivari. Itkupotkuraivari. Itkupotkuraivari. Niin palkitaan mun vaivani. E: Genre: punk. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
velipesonen 17.12.2013 07:52:38 | |
---|
ja vedän vaan kokaa "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
JaaGeRMaisTeR 28.12.2013 22:26:00 (muokattu 29.12.2013 04:31:08) | |
---|
Töistä otin yli pitkän loman. Sain aikaan ajatuksen soman. Menen ja teen mitä tahdon, rakensin huussiin studio ahjon. korkkasin gambiinan maukkaan, kiuas lenkistä palan haukkaan. Alan olla melko pöhnässä, housunikin ovat jossain töhnässä. kertosäe: Mökkijuoppona soitan netissä suuta. Vaimo haukkuu aivan väärää puuta. On porukka mulle liian karua. Voisin solmia oksaan vähän narua. Koitan rokkaa, kuin vuona nakki. Aamulla päälläni oli vain pelkkä takki. Koitan rustata paperille pienen riimin. Ja alkon ovelle taas kohta hiivin. Tällä kertaa ostan jonku viskin, ja pöllin pihalta jonkun toisen piskin. Mökillä taas aivan kännissä. Voisinko olla pahemmassa rännissä. JA kertsi... Viimein teen hitti biisin. Aiheutin samalla aviokriisin. Löydän tavarani tontin pihalta. Minäkö se haisenkin mädältä lihalta. Vaihtoehtoja ei ole enään monta. Olenkin täysi ihmissonta. Taidan vetää pari päivää soppaa. Ennen kuin monttu minut koppaa. kertsi... jatkolla Sammun ennen omaa aikomusta. Taisin nähdä unia vain susta. Töihin taas maanantaina palaan. Kaikilta unelmani salaan. Ja jatkuu miten jatkuu. Ja nimihän on." Pois arjen harmaasta" tai "Hyvästit oravanpyörä" yms yms. |
Funkånaut 17.02.2014 13:58:06 | |
---|
Takana lukittujen ovien piilossa ihmisten katseiden Valmistautuu iltaan neito nuori Taasen tekee nuori huorin Vuokrarahat pitää taas kääriä Monien miesten kanssa hääriä Ei ole töitä, ei ole rahaa Vaikka sieluun tekee pahaa *Hän ei halua elää pimeällä tanssia vain heikolla jäällä mutta siitä saa muutaman satasen Ja tunnin työt takaa sen* Meikit silmiin sekä liivit rintoihin Valmistautuu illan rientoihin Elämää on tää nuoren Mirjan Täytyy taas varausten kirja * kertsi* "Se on kyllä helevetin hyvä asia että sie oot pasisti etkä laulaja" - Karvamammutti
Kuuntelen tämmöistä |
Funkånaut 18.02.2014 22:12:13 (muokattu 18.02.2014 22:12:45) | |
---|
Viettelevä lanne kutsuvasti keinahtaa Käsi lanteille sujuvasti heilahtaa Ilta romanttinen lopuillaan jo on Päättyykö se jo suuteloon? Sateinen ilta synkkänä maalautuu Asvalttia valaisee täysikuu Tuskainen huuto iltaan kantautuu kun unelmien mies pedoksi muuttuu "Huuda vaan, ei kukaan kuule Puukosta saat tai suljet huulet Kestät sen mitä sulle annan Kallistan sut varrella rannan" Himoni yön ma sinulle suon Haluni todeksi sulle tuon Ei se ole rikos ollenkaan Himomme täyttää tämän maan "Se on kyllä helevetin hyvä asia että sie oot pasisti etkä laulaja" - Karvamammutti
Kuuntelen tämmöistä |
tatta 18.03.2014 14:03:20 | |
---|
Päivitys aple plää, aple plää, aple plää plää, aple plää, aple plää, aple plää, aple plää lää päivittää Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Funkånaut 18.03.2014 17:05:55 | |
---|
Tykkään paljon iltasin mä tiuskia aiheuttaa jengille harmaita hiuksia Sanon aina mitä mua huvittaa niiden takana en seiso kuitenkaa *Läpätilää, läpätilää, läpätilää En sano koskaan mä enempää* Jengi ei tajuu, jengi on väärässä Koittaa voittaa tiedon määrässä Meikä on fiksu, meikä vaan tajuu Ei oo muilla mistään hajuu *Läpätilää, läpätilää, läpätilää En osaa sanoa enempää* Devatero remesel, desátá bída.
Kuuntelen tämmöistä |
velipesonen 15.08.2014 07:11:04 | |
---|
KUVIN JA SANOIN Se on mädättänyt sinun mielesi kuvin ja sanoin Se on mädättänyt sinun sielusi kuvin ja sanoin Se on halvaannuttanut sinun kielesi kuvin ja sanoin Se on tuhonnut sinun ajatuksesi kuvin ja sanoin Kuvin ja sanoin uaaargh mä elän kuvin ja sanoin "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
jannu 15.08.2014 08:34:02 | |
---|
Mä pysäytän vaikka kellon väliaikaisesti Huolettomuus kostautuu niin kai lopulta kaikki Meidät poimitaan kuin kypsät banaanit kypsentämöstä, kuumasta yöstä Vailla ystävää Vastakaiuttoman anelun kautta ratkaistaan kiistoja Porukalla maistellaan riistoja Juustopaistin jäännöksistä ennustetaan ensi vuoden huono-onnisimmat Meidät poimitaan kuin kypsät banaanit kypsentämöstä, kuumasta yöstä Vailla ystävää "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan Kojootti |
soihtu55 18.08.2014 13:47:24 (muokattu 18.08.2014 14:08:54) | |
---|
Runonen: Tulloo ruutupaparille pelekkee viivoo. (translate) (Itä-Savo/Suomi)
Kohta tulloo routa kissa nostaa polokuanturoitaan pakkanen nakkeloo niskaan hyyryvä ja Euroopassa vuan leikitään kuurupiilova soppii herrain leikitellä kun tiälä mökissä känttyyn ohennettaan viiluva kiiluvat kissansilimät nekkii on pelekkee viiruva hyökkee kohta kun ei sua ennee mujetta eikä säräkee kuola valluu suunmutkassa myö ollaan syömäköyhee väkkee ei myö ohiteta Seppäsen superrikkaihen käräkee. Mitä lienöö tuas herroilla mielessä Putin puhas kuin pulumunen Pietarin torilla. Piättäjien hartijat kapeemmat kuin sademehtien gorillan. myö nuollaan tiälä kohta postimerkkejä en tiijä vuan mistä? Ja Merkel tekköö lissää siipeen erkkeriä. Mutta miula on monta nattoo, Sinikka, Tuulikki, Rauha ja Lempi. Tuolahan tuo kömpii Rauha kukkamualla ja Lempi pallaa kirkolta. Mie en ennee kuule mitä asioo on heinäsirikoilla, ei taija kuulla nuokaan piättäjät kun niillä meinoo olla jo polovihousut nilikoissa ne on löyvetty sieltä hiien vitteristä ja engelsmannit meinoo kohta olla kieliluihuna bitterissä. Tää mualima alakaa olla yhtä pintahiivoo mutta kun laskoo rahhoo, tulloo ruutupaparille pelekkee viivoo.
Translate (Itä-Savo/ Suomi) Runonen: Tulee ruutupaperille pelkkää viivaa (käännös) Kohta tulee routa kissa nostaa polkuanturoitaan pakkanen nakkelee niskaan hyyryä ja Euroopassa vaan leikitään kuurupiiloa sopii herrain leikitellä kun täällä mökissä pullaan ohennettaan viilua kiiluvat kissansilmät nekin on pelkkää viirua hyökkää kohta kun ei saa enää muikkua eikä särkeä kuola valuu suupielessä me ollaan syömäköyhää väkeä ei me ohiteta Seppäsen superrikkaiden kärkeä. Mitä lienee taas herroilla mielessä Putin puhdas kuin pulmunen Pietarin torilla. Päättäjien hartiat kapeammat kuin sademetsien gorillan. Me nuollaan täällä kohta postimerkkejä en tiedä vaan mistä? Ja Merkel tekee lisää siipeen erkkeriä. Mutta minulla on monta natoa, Sinikka, Tuulikki, Rauha ja Lempi. Tuolla tuo kömpii Rauha kukkamaalla ja Lempi palaa kirkolta. Minä en enää kuule mitä asiaa on heinäsirkoilla, ei taida kuulla nuokaan päättäjät kun niillä meinaa olla jo polvihousut nilkoissa ne on löydetty sieltä hiiden twitteristä ja englantilaiset meinaa kohta olla kielipitkänä bitterissä. Tämä maailma alkaa olla yhtä pintahiivaa mutta kun laskee rahaa, tulee ruutupaperille pelkkää viivaa.
merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
soihtu55 19.08.2014 12:22:22 (muokattu 19.08.2014 12:32:42) | |
---|
(19.8.2014)
Filosofin kanssa täytyy kes-kus-tel-la tai paremmin kuun-nel-la, näyttää ikään kuin miet-te-li-ääl-tä tai vähän Hangon keksiltä. Tuntea platonista rakkautta ja haista vähän seksiltä.
merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-