JCM 25.03.2013 10:47:07 (muokattu 25.03.2013 10:47:31) | |
---|
Tähän ketjuun ei virallisesti kaiketi saa, eikä ole tarkoituskaan, kopioida suoraan kenenkään tekemää tekstiä.. mutta löysin tällaisen yhtenä esimerkkinä, tämä ei missään nimessä ole off-topicia: http://www.lyricstime.com/terasbetoni-saalistaja-lyrics.html Mielestäni tässä on kotimaisen lyriikan yksi ehdottomasti pulleimpia helmia. :) Onko tässä ketjussa otettu tuon tyyppisestä teksistä mallia kertaakaan? Sankaritarinoita kaipaisin. |
soihtu55 25.03.2013 11:17:37 | |
---|
JCM: Tähän ketjuun ei virallisesti kaiketi saa, eikä ole tarkoituskaan, kopioida suoraan kenenkään tekemää tekstiä.. mutta löysin tällaisen yhtenä esimerkkinä, tämä ei missään nimessä ole off-topicia: http://www.lyricstime.com/terasbetoni-saalistaja-lyrics.html Mielestäni tässä on kotimaisen lyriikan yksi ehdottomasti pulleimpia helmia. :) Onko tässä ketjussa otettu tuon tyyppisestä teksistä mallia kertaakaan? Sankaritarinoita kaipaisin. laitoin plussaa... Hyvä ajatus JCM, niinpä minä jatkan....tästä tarinaa Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
soihtu55 25.03.2013 11:37:03 (muokattu 25.03.2013 11:47:45) | |
---|
Ehkä ei tavoita sitä mitä JCM haki, mutta nyt tuli kirjoitettua/ajateltua nopeammin kuin kädet ehtivät näppäimistöön Sanat: On hulppeat miehet tarinoissaan (25.3.2013)
On hulppeat miehet tarinoissaan kuin Aho kilpasilla kera Runebergin tavallisen Matin tai Pertin sananmiekka ei leikkaa naisen sydänt samoin vaan käyvät kilpaan eritavoin pulloon puhaltavat, unohtavat kauniit sanat ja korulauseen tavat varsin ahkerasti pullolla käyvät, bordellitkin tutut ehkä luulen, mut kelpas kai Ahollekin ne jutut Juhanin realismin kaunokieli, Elisabetin suuntaan suomen kielin, kertoi mieltymystään, mut ei Jussi päässyt petiin mutta Minna Canthin anti tarinassa on juoruileva vanha rouva mut osaa miehetkin sen taidon palturia ja juorua lasketella aitoon rakkauteen muka naisen taivutella noutaa voi tähän päivään tarinoita tai vaikka narinoita menneen ajan, hyvän tavan rajan tuskin ylittävät juorut nytkään kun vielä kytkee tähän naisen tasa-arvon ja miehen arvon laskun, saan yhteen mehevän jutun, taikka kaskun ihmiskunnan laskuun. saan yhteen mehevän jutun, taikka kaskun ihmiskunnan moraalin laskuun kun pujahtaa rahaa ilotytön rintojen väliin tai jää rahamiehen taskuun. . merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
Gleb91 26.03.2013 23:13:59 | |
---|
If you would be me would you survive like me would you feel this pain the same way I do all these feelings going through me through day and night i cry and cannot sleep for the suffering is too great and the pain is like a sky so so red and no one will understand me and I am alone in this world I cannot fly away for I am just a slave |
velipesonen 27.03.2013 06:26:48 | |
---|
Hyvin (huonosti) menee mutta menköön! "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
The Oath 03.04.2013 19:14:29 | |
---|
Iaaa iaa iaa prr prr prr tsaja-ja-ja-ja-ja-jaaa Ismo Lai-te-la Sep-po, Taneli Ja vielä pesäpallomailalla Iaaa iaa iaa prr prr prr tsaja-ja-ja-ja-ja-jaaa Onko tämän huonompaa? |
velipesonen 03.04.2013 22:07:37 | |
---|
The Oath: Iaaa iaa iaa prr prr prr tsaja-ja-ja-ja-ja-jaaa Ismo Lai-te-la Sep-po, Taneli Ja vielä pesäpallomailalla Iaaa iaa iaa prr prr prr tsaja-ja-ja-ja-ja-jaaa Onko tämän huonompaa? Kyllä ainakin periaatteessa on. Tämä on vain vähäpätöinen. "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
velipesonen 10.04.2013 15:44:30 (muokattu 10.04.2013 15:45:57) | |
---|
Kaskaan muodon ottaos ny vain saan Kaskas, sanoi kaskas, ja kasvoi vain! Kas niin he sanovat Kuinka ollakaan niinpä niin "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
dts9624 10.04.2013 23:15:58 | |
---|
Miksi veit sen? veitsen Taisto, alla mullan makaa Allan kanssa kullan istuu kivellä jolla kasvaa sammal Rainer, on syy vain toisen naisen Markkinatangooo Markkinatangoooooooo Markkinatangoooooooooooooo (vibrax100000) Huono ja kulttuuristerotypioita käyttävä, mauton suorastaan. |
velipesonen 11.04.2013 06:01:10 | |
---|
dts9624: Huono ja kulttuuristerotypioita käyttävä, mauton suorastaan. Mikä jollekulle mongolipaimentolaiselle tuskin merkinnee tuon taivaallista. "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
mondo 11.04.2013 08:06:57 | |
---|
YÖN PAINAJAISET.........Aamu valkenee haamu pakenee.Yöllä suutelin vainajaa painavaa.Painajaiset ummetukset kaikki samalla kertaa katoaa aamuun uuteen. |
velipesonen 11.04.2013 08:12:06 | |
---|
Istun redillä....kaamosjazzissa.....masturboin.......mulle tulee nälkää....... kaivoin lumeen syvän kuopan siellä oli teenkeitin - heitin sen mäjelle Kiipeän mastoon ja kaljaasin näin mitä mäkin siellä teen, menis vaan poijes ilimaa pilaamasta Miksi? Olen lopultakin oppinut kysymään miksi? Miksi? Sixx ku siinon nixxx! "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
jannu 13.04.2013 00:38:03 | |
---|
Mustan karitsan paimentamana mä skulasin kuin viimeistä päivää. Van Halenin Panama prima vistana. Ja sä vaan katoit. Ja toivoit että etumus ei paisuis. Vastakulttuuria! Piilovittuilua! Koko ilta pelkkää smetanan hajuista hengitystä, eikä armoa kenellekään. Tekohengitystä ja tekohetkiä. Teknobileistä toisiin ja kohti vaatimattomuutta. Tää ilta on magiaa, pelkkää sutimista ilman juoksupyörää. Vai mitä sanot? Pidä itsesi miehenä joksi minäkin haluaisin. Vastakulttuuria! Piilovittuilua! Koko ilta pelkkää smetanan hajuista hengitystä, eikä armoa kenellekään. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
mondo 17.04.2013 14:24:13 | |
---|
CITY HIIHTÄJÄ.....Lisää lunta lisää lunta miksei sada lisää lunta?Armahtakaa jo, ja satakaa mulle lisää lunta.Heti oitis niin kun olis jo, lisää lunta lisää lunta tuokaa mulle lisää lunta. |
tatta 15.05.2013 11:34:06 | |
---|
stalkeri mä laitan sun nimen googleen, tekemisiäsi tarkkailen, poimin sanoja sieltä täältä, ne päässäni yhteen ynnäilen uu baby- tiedän susta kaiken x2 ja kun mä tapaan sut, lupaan et vaikutut, kun mä tapaan sut, kun mä ta..pa....aan sut Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
TommyWiseau 22.05.2013 22:33:51 | |
---|
Nunnaluostarin viimeinen neitsyt: kun mä tapasin sut niin sä tavasit mut kun tavauskilpailussa tavattiin tavasimme aivan väärin, joten heti alkuun jo hävittiin sillon kerroit hävinneesi, koska kohtalo sen saneli päätin vielä kysyä, että kirjoitetaanko se. s-a-n-l-e-i? ja sä sanoit joo Kertsi: nääs sä olet kuin nunnaluostarin viimeinen neitsyt niin puhdas ja viaton pidä kiinni periaatteistas tää paha maailma on Soittoni on kuin seksielämäni. Useimmiten lyhyitä sooloja ilman tunnetta. |
dts9624 01.06.2013 23:53:12 | |
---|
Mestari on tullut takaisin, asuntoni puhtaaksi mä lakaisin poistin veriroiskeet huolellisesti, monta päivää urakkani kesti Tämä ei ole enää testi, oli kotonani teurastus-festi vaalit olivat ja menivät, kaikki paljon selittelivät päätin ongelmat itse ratkaista ja kaulat monet katkaista kokkarit, persut, es-ef-peet, keskustat, demarit ja myös vihreet Mestari on tullut takaisin, asuntoni puhtaaksi mä lakaisin ripustin ruumiita kuivumaan ettei ne alkaisi maatumaan |
velipesonen 02.06.2013 08:47:36 | |
---|
Jestas että on taas huonoja. "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
hiekkavalas 08.06.2013 12:58:11 | |
---|
Näytös 1. Lähestyminen Sun näin kävelevän crocsit jalassa, Jouluaattona, umpitunnelissa. Siitä tiesin et helppo oot, Vaikka saatatkin sanoa soo-soo-soot. Hei, huusin sun perään, mut lisäsit vauhtia, hei huusin uudestaan, mut huusit mulle vaan Juudaastaaaaaaaaaaa! Näytös 2. Konflikti Tartuin käteesi sun, koitit lyödä naamaani mun, sit kompastuin ja osa mua, täytti yhtäkkiä sua Se on vahinko, vannon mä No, niin varmaan, raivoot sä, muka misteikki, pyh, pah no, mitä voin sanoo kuin.... MUNAA PILLUUN AH-AH!!! Olen vahinkoraiskaajaaaaaa Vahinkoraiskaajaaa-a! |
dts9624 13.06.2013 00:32:22 | |
---|
Kun menen mä illalla nukkumaan teen mielessäni listaa siinä listassa ei lue maitoa, eikä lidlin pakastepizzaa kun menen mä illalla nukkumaan, teen mielessäni listaa siinä listassa lukee sun nimesi eikä lidlin pakastepizzaa Mä teen susta piirakkaa, aion sinut vielä ruskistaa Mukaan pekonia, porkkanaa, lanttua ja paljon suolaa sekä pippuria tarvitaan Mä teen susta piirakkaa Mä teen susta piirakkaa Kun menen illalla nukkumaan on mahani pullollaan ei vaivat johdu oluesta, vaan ihmispiirakasta |