dts9624 08.02.2013 12:43:56 | |
---|
Humanoid: Täällä samat tyypit kirjottaa hei miksette osaa kirjottaa onko pakko rustata tai kirjottaa jotain sanoja vaikkette osaa kirjottaa Liukurilla perse paljaana kirjota siitä kirjota On pakko rustata, tuhlata mustetta Mä tyrmään sut kumoon, joudut nyrkin lumoon Näät kauniita unia, oot kuin Nokia, menneen talven lumia. Enkä vieläkään käytä kumia... yo yo yo |
dts9624 08.02.2013 12:43:56 (muokattu 08.02.2013 12:44:22) | |
---|
Humanoid: Täällä samat tyypit kirjottaa hei miksette osaa kirjottaa onko pakko rustata tai kirjottaa jotain sanoja vaikkette osaa kirjottaa Liukurilla perse paljaana kirjota siitä kirjota On pakko rustata, tuhlata mustetta Mä tyrmään sut kumoon, joudut nyrkin lumoon Näät kauniita unia, oot kuin Nokia, menneen talven lumia. Enkä vieläkään käytä kumia... yo yo yo kirjoitukset |
velipesonen 08.02.2013 13:23:45 | |
---|
ydinpommi ydinvoimala räjähdys ydintuho ihmiskunnan loppu kaikki tuhoutuu ydinpommi I'm your fucking friend, you should know that. A really bad friend. -Johnny Rotten |
rintapek 08.02.2013 13:33:36 | |
---|
dts9624: On pakko rustata, tuhlata mustetta Mä tyrmään sut kumoon, joudut nyrkin lumoon Näät kauniita unia, oot kuin Nokia, menneen talven lumia. Enkä vieläkään käytä kumia... yo yo yo kirjoitukset No nyt kyllä... Lupasin jo jättää tän sikseen, mut en voi vastustaa kiusauksia. Hemmetin huonoa luvassa. Mä nyrkillä tyrmäsin sut kumoon tahdotko lisää, hei beibi camoon? Maassa sä makaat ja mä sua potkien, raatosi hoitaa lauma korppikotkien. Ou jee... Ketä kiinnostaa joku vitun älypuhelin? Tätä ihmettelen ja yhä mietin. Tekstarin laatua parempaa on saatua Puhelimilla myös vanhemmilla. Ou Jee... Ja sit kertsi: Kuminkäyttö on nyt jo historiaa ilman kumia on kauniimpaa Älä ole tämän vuoden Lumia, ole vaikka sille kilpailija Ja sit vielä yks säkeistö: Yy-oo kirjoitukset meni penkin alle, mut penkin alta löytää voi mitä vaan Katse oikealle ja sitten vasemmalle Kuminkäyttö on nyt jo historiaa... One kind of music only - the good kind |
Lennu 08.02.2013 15:27:57 | |
---|
Hei me blossi halutaan lailliseks Se on parempaa ku normi-sex Se hiilaa meijän kroppaa hei Se antaa voimaa maailmaan Sytytä jointti ja kärytä vaan Kyllä mummot vielä sua ymmärtää Ne pistää ittekki palamaan Kaikki on yht' hymyy vaan Paja paja pajautus Lussuta hei beibi Mua kans sitte no is any good musics maked anymore... |
rintapek 17.02.2013 02:15:34 | |
---|
Lennu: Lussuta hei beibi Mua kans sitte Hei beibi nyt mua lussuta, käy toimeen älä enää mussuta. Jos tahdot sä olla sussuni mun ole sitten kunnolla tussuni mun. Kertsi: Jotkut tahtoo reivata, jotkut tahtoo sheivata jotkut tahtoo veivata mut haluttomat voin mä ulos heivata Sä tiedätkö blondin puhnumeron Sjusexsjusexåttasjusex se on... Ja sit gauhee skittasoolo Kertsin kautta loppusäkeistöön. Mulla toimi ei enää etuveitikka Näe sitä en kaljamahan alta. Mut kaljamaha ei mua sokeaksi tee, Naisen jos nään ou beibi ou jee. Ja sit taas kertsi ja ainakin 15min skittasoolo. One kind of music only - the good kind |
JCM 17.02.2013 19:53:32 (muokattu 17.02.2013 19:54:39) | |
---|
|
Finnvape 20.02.2013 02:06:07 (muokattu 20.02.2013 02:25:22) | |
---|
Punbiisi 3 soinnulla, korkeelta ja kovaa :) Biisin nimi on Klunssila Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Putket on jässä, putket on jäässä, prrrrkle Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Mieli menee kiriälle, ei sitä kuuntele erkkikään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Maailma päin persettä on, ei sitä kuuntele selväkään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Puhetta: Missä sitä kossua on, pullojen kilinää Tuon ku sais kuulla Hynysen laulamana :) |
Funkånaut 23.02.2013 00:09:59 | |
---|
Finnvape: Punbiisi 3 soinnulla, korkeelta ja kovaa :) Biisin nimi on Klunssila Helekatti tästä puuttu vielä. Ja meisselin pelaamattomuus. Vitun Porkku. Hyi vittu oikeesti. - tommiot
Kuuntelen tämmöistä |
rintapek 23.02.2013 02:01:14 | |
---|
Finnvape: Punbiisi 3 soinnulla, korkeelta ja kovaa :) Biisin nimi on Klunssila Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Putket on jässä, putket on jäässä, prrrrkle Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Mieli menee kiriälle, ei sitä kuuntele erkkikään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Maailma päin persettä on, ei sitä kuuntele selväkään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Viinaa juodaan, korttia lyödään, riiataan ja rähjätään Puhetta: Missä sitä kossua on, pullojen kilinää Tuon ku sais kuulla Hynysen laulamana :) Väärä ketju Erkkiseni. Tää on "huonoin sanoitus". Ei mikään Popedan tai Niskalaukauksen toistaiseksi julkaisematon sanoitus... One kind of music only - the good kind |
velipesonen 23.02.2013 02:49:16 | |
---|
Jos Popedalla tai Niskalaukauksella on olemassa toistaiseksi julkaisematon sanoitus, miksei se voisi olla se kaikista huonoin? I'm your fucking friend, you should know that. A really bad friend. -Johnny Rotten |
rintapek 23.02.2013 16:54:44 | |
---|
velipesonen: Jos Popedalla tai Niskalaukauksella on olemassa toistaiseksi julkaisematon sanoitus, miksei se voisi olla se kaikista huonoin? Toki voisi. Mutta tossa yllämainitussa on niipal kaupallista potentiaalia, että se kilpailee jo "viikonloppuisän" kanssa. One kind of music only - the good kind |
velipesonen 23.02.2013 16:59:19 | |
---|
rintapek: Toki voisi. Mutta tossa yllämainitussa on niipal kaupallista potentiaalia, että se kilpailee jo "viikonloppuisän" kanssa. Viikonloppuisä onkin aina kuulunut suosikkeihini. I'm your fucking friend, you should know that. A really bad friend. -Johnny Rotten |
dts9624 24.02.2013 00:17:02 | |
---|
Onko huonompaa kuin rahantoivossa tehty musiikki, jossa parjataan markkinavoimia? Siinä on jotain surkuhupaisaa. Eikö kukaan pelkää paratiisin käärmettä, , kun viha leviää kuin puutarhakotilot. Hitaasti, harkitun varmasti mönkien , se syö juuresi, halki ne nakertaa. Ei maailma pelastu gojimarjoilla, , jotka lennätettiin tänne Kiinasta. Sinä olet, osa samaa ketjua, joka tukee pelkoa ja sortoa. Koti, uskonto, lisää viinaa. katse ylös, alas, omaan napaan sinne on aina hyvä tuijottaa Koti, uskonto ja mikä maa, ihan sama kunhan vaihtuu valuuttaa. Etkö koskaan katso peiliin ja häpeä, että ruokit paratiisissa käärmettä. Valinta, on olla valheiden vallassa , tuomita toisten laajentunut tajunta. Pidä kassakone raollaan ja näppäile, pyyhi pois älä kuitteja jakele. Osta työmiehet itä-Euroopasta, älä vain vahingossa liikaa maksa. Koti, uskonto, lisää viinaa. katse ylös, alas, omaan napaan sinne on aina hyvä tuijottaa Koti, uskonto ja mikä maa, ihan sama kunhan vaihtuu valuuttaa. Eikö kukaan pelkää paratiisin käärmettä, , kun viha leviää kuin puutarhakotilot. |
velipesonen 24.02.2013 07:15:15 | |
---|
dts9624: Onko huonompaa kuin rahantoivossa tehty musiikki, jossa parjataan markkinavoimia? Siinä on jotain surkuhupaisaa. Eikö kukaan pelkää paratiisin käärmettä, , kun viha leviää kuin puutarhakotilot. Hitaasti, harkitun varmasti mönkien , se syö juuresi, halki ne nakertaa. Ei maailma pelastu gojimarjoilla, , jotka lennätettiin tänne Kiinasta. Sinä olet, osa samaa ketjua, joka tukee pelkoa ja sortoa. Koti, uskonto, lisää viinaa. katse ylös, alas, omaan napaan sinne on aina hyvä tuijottaa Koti, uskonto ja mikä maa, ihan sama kunhan vaihtuu valuuttaa. Etkö koskaan katso peiliin ja häpeä, että ruokit paratiisissa käärmettä. Valinta, on olla valheiden vallassa , tuomita toisten laajentunut tajunta. Pidä kassakone raollaan ja näppäile, pyyhi pois älä kuitteja jakele. Osta työmiehet itä-Euroopasta, älä vain vahingossa liikaa maksa. Koti, uskonto, lisää viinaa. katse ylös, alas, omaan napaan sinne on aina hyvä tuijottaa Koti, uskonto ja mikä maa, ihan sama kunhan vaihtuu valuuttaa. Eikö kukaan pelkää paratiisin käärmettä, , kun viha leviää kuin puutarhakotilot. Kuka sinä oikein olet? Mahtavaa etten sanoisi, aivan täydellistä roskaa. I'm your fucking friend, you should know that. A really bad friend. -Johnny Rotten |
Lennu 24.02.2013 07:48:02 | |
---|
Huh. En kyllä tahtoisi näin aamupalan jälkeen lukea tällaista. *urk* no is any good musics maked anymore... |
rintapek 24.02.2013 12:15:35 | |
---|
Lennu: Huh. En kyllä tahtoisi näin aamupalan jälkeen lukea tällaista. *urk* Tämä. Jopa aamukalja meinasi tulla ylös. Ketju on varmasti saavuttanut tarkoituksensa. One kind of music only - the good kind |
akuankkakomppi 18.03.2013 10:31:41 | |
---|
velipesonen: Yritin kirjoitaa huonoa hc-lyriikkaa mutta tuntuu että hardcore on aina niin hyvää ettei siitä saa huonoa vaikka kuinka parhaansa (huonoimpansa) tekisi. Osaisko joku tehä huonon hc-tekstin noin näytiksi? Mulla on ns. "valmiina" popedahenkinen, Saimaa-aiheinen rakkauslaulu, jonka taustalle ajattelin räväkkää kolmen soinnun punkkia, A:sta lähtee. Piisi kertoo siitä, kun voimansa tunnossa oleva, hieman pohjia ottanut sälli lähtee baariin pillujahtiin. Onko tämä riittävän hardcorea? ================ kapakasta löysin sen, nätin neitosen, heti rupes panettaan. drinkin hälle tarjosin, tissot tsekkasin, heppi rupes hymyilee. mietin mitä sanoisin, millä iskisin, tämän lämsän komean. puhe: sittemmää keksin! Beibee!!! jos en saa pillua, jos en saa pillua, lähden saimaalle lil-luu-uu-uu-maan. vielä parit otettiin sitten lähdettiin muka jatkoille heti siinä kävi niin kuteet riisuttiin ja sänky natisi aamulla mä heräsin valaan havaitsin rupes oksettaa puhe: ei vittu tämmöstä... vaikka sainkin pillua vaikka sainkin pillua lähden Saimaalle lil-lil-lil-lillummaan! =============== Muuten, olen tätä livenäkin vetänyt - venäjäksi. Tuolloin tosin kertsi hätäisesti translitteroituna menee näin. "nam naada jeebats nam naada jeebats sivodnja veetseram" Sama suomeksi: "meidän pitää nussia meidän pitää nussia tänä iltana". sum ergo cogito |
velipesonen 18.03.2013 11:02:55 | |
---|
akuankkakomppi: Piisi kertoo siitä, kun voimansa tunnossa oleva, hieman pohjia ottanut sälli lähtee baariin pillujahtiin. Onko tämä riittävän hardcorea? Ei ole mutta huono on eli ei mitään vikaa siinäkään. "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
akuankkakomppi 18.03.2013 11:26:13 | |
---|
velipesonen: Kiitos kommenteistasi. Tuon sanoituksen ns. kliimaksi odotutti itseään varmaan ainakin kaksi vuotta, ehkä kauemminkin. Punkrockissa mielestäni kuitenkin tärkeintä on asenne; ei se, mitä ja miten soitetaan ja lauletaan. Kyllä, olen aikoinaan niin Sex Pistolsit kuin Damnedit kuunnellut - huolella! sum ergo cogito |