Aihe: Kaikkien aikoijen kauneimmat sanat?
1 2 3 4
nooramoi
08.05.2007 17:32:47
Hmmm...
Timo Rautiainen&Trio Niskalaukaus - Lintu
X Japan - Art of life
Nightwish - Kuolema tekee taiteilijan
The Ark - Laurel Wreath
Guns n'Roses - November rain
Nuo ainakin. :>
cause if you fight love,you're always a loser.
Sergei Fallinen
08.05.2007 18:18:45
Tällä kertaa tuli mieleen

Bob Dylan - If you see her, say hello
Lapsi_ajassa
09.05.2007 09:36:02
Jarkko Martikainen - Valssi Tanssitaidottomille (ihastuttavaa arkiromantiikkaa, ja jos itse saa päättää, toimii myös häävalssina kun aika koittaa.)

Sama meikällä, vaimon ja mun yhteinen kappale.

Martikainen Maj Karman lämppärinä oli parhautta.
Sinutkin on Kutsuttu
anssopikasso
11.05.2007 20:36:09
Panteran Cemetery Gates. Ikuinen lemppari, pistää aina kyyneleet silmiin.

Toinen on taas Northerin Omen, mutta ne sanat ovat kauniit vain koska ne kertovat sanasanalta mun tämänhetkisestä elämästä, iski aika kovaa kun huomasin ne, vaikean elämäntilanteen vuoksi sitä kihosi kyyneleet silmiin kun luin ne sanat, miten voikaan sattua.
Paviaanit runkkaa ja rallattaa!
Suisiideri
12.05.2007 21:45:50
Sentencedin You Are The One.
AngusYoung
16.05.2007 18:27:20
Taitaa olla Skid Row:n I remember you tai joku Guns n' Rosesin ja/tai Led Zeppelinin slovareista.
hannakatriina
21.05.2007 00:34:14

Deep Purple - Sometimes I feel like screaming

Biisin tuntevat kertokaahan, että mitä sanoja te kuulette kitarasoolon jälkeen ennen kertsiä, n. 4'45? Jos on faktatietoa niin aina parempi. Kyseinen erittäinkin hieno kappale on cover-setissä yhdellä kesän keikalla. Nyt pitäis pikkuhiljaa ohjeistaa komppijätkille mitä sanoja niiden pitää laulaa ja tietysti jotain pitäis laulaa itekin... kaikki meistä kuuli treeneissä siinä eri sanoja, ja minulla ei oo edes levynkansia mistä tarkistaa kun ostin biisin iTunesista. Kiitos jo etukäteen!
aikavaikea
21.05.2007 10:19:23
Biisin tuntevat kertokaahan, että mitä sanoja te kuulette kitarasoolon jälkeen ennen kertsiä, n. 4'45? Jos on faktatietoa niin aina parempi.

Auttaisko tuo? http://lirama.net/song/23621
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
hannakatriina
21.05.2007 11:01:04

Auttaisko tuo? http://lirama.net/song/23621

Itse asiassa ei. Netistä kyllä löytyy helpostikin säkeistöjen ja kertsien sanat, mut ei sanoja tuohon kahdeksan tahdin pätkään mitä nyt haen, ja sehän tässä se ongelma onkin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)