velipesonen 24.01.2013 14:16:41 | |
---|
dts9624: Kyllä, se on vain huono. Tuo teksti on vähän niinkuin miespuoliselle Jipulle soveltuva vuodatus, jossa kuulija punastelee jos jaksaa loppuun asti kuunnella. Mielestäni lyriikka on silloin huono kun se vaivaannuttaa kuulijoita kiusallisuuteen asti. Okei hyväksytään (paheksutaan) ja heitetään plussalla. He's a kind of fellow you just gotta see if you can, Vegetable Man -Syd Barrett |
Lennu 24.01.2013 21:35:52 | |
---|
Mielestäni kappaleissanne implikoidaan kovasti ja suoritetaan taidokkaita akrobaattiliikkeitä. no is any good musics maked anymore... |
velipesonen 26.01.2013 20:02:57 | |
---|
Kansojen epätoivo Epätoivon piiri se mua kiertää, niin kauas se mut ohjata saa. Venäjälle maatalouskombinaatin vuosijuhlaan, kauas Tadzikistaniin lämmintä jakinmaitoa särpimään, Arabian hiekka-aavikolle, Marylandin vehmaisiin peltomaisemiin missä kaunis Scarlett kulki reellä joulukirkkoon. Kordillieerien itärinteille lumiketjuin ponnistelemaan, Patagonian tuulenpieksämän aron, Kap Hornin lepyttömän tuulentuiverruksen, Aavan valtameren rannattoman, saarettoman, valaiden kansoittaman hyisen ulapan ylitse, Epätoivo minut ohjaa ja vie. Niin kuin Zimbabwen, jossa nyt on ongelmia, kuin Kaukasian lumihuippuiset ikuiset vuorenhuiput viittelöivät Persiaan, kuin asfaltilla päällystetty kirgisialainen vuoristotie, niin kuin ikiaikaiseksi tuomittu Kublai-kaanin valtakunta ravitsevaa lietettä kuljettavain jokien välissä, kuin Wyomingin reservaatissa pulloon tarttuva viimeinen cheyennevanhus - Niin minäkin. Samoin huonosti ilmaistoidussa, ylikansoitetussa ja kuumassa kumbripubissa, suklaaleipien ääressä Ardennein bistroissa, tiedemies, kujeilija, laski jokeen LSD-kemikaalit, ja kalat näkivät näkyjä vedenalaisia näkyjä paljon näkyjä erilaisia näkyjä mielenkiintoisia ja tylsiä näkyjä, ilahduttavia, ahdistavia, koomisia, kurjia. Kuin aboriginaali puhaltaa didgeridoohunsa kosmos astuu askelen epätoivon suuntaan niin paljon, niin kauas se mut ohjaa. I'm your fucking friend, you should know that - A really bad friend! -Johnny Rotten |
velipesonen 26.01.2013 20:15:52 | |
---|
Suvullisesti lisääntyvän imettäväisen multaan juurtuneen ja yhteyttämään kykenevän eliön arkipäivää Kurkustani kantautui kraheanjumea imelä yskäisy ja mä sylkäisin. Katselin ysköstäni hetken ja pian toisenkin vaan se oliko vihreää spermaa? I'm your fucking friend, you should know that - A really bad friend! -Johnny Rotten |
velipesonen 26.01.2013 21:27:48 | |
---|
Näky Pakkokeinoin et sä mua kiinni saa mä lähden tästä hatkat ottamaan kuin jokisimpukka alabasteraallokossa Sargassomerelle kutemaan matkaava ankerias Kaaban pyhää kiveä tavoitteleva itkuinen musliimi pingviinit, merileijonat, korpit, paviaanit, vesikauhuiset myyrät mufflonit det var kukku det Palisanteripömpelissä pönötystä, yks-risti-kaks, pennoset miljuunax! I'm your fucking friend, you should know that - A really bad friend! -Johnny Rotten |
Lennu 26.01.2013 21:56:49 | |
---|
Mä sulle tokaisin See you later baby Tarkoitin kuolemaa Sitä et sä tajunnut Vastasit vain takaisin See you too honeyboodel Mutta mä ajoin seinään Ja jätin sun yksin no is any good musics maked anymore... |
LesPaulBastardos 28.01.2013 00:08:12 | |
---|
Mulla on sakset pyllyssä Flesh lightti hyllyllä Viskiä lasissa Nainen ratissa Ihottumaa tatissa Kuumia väreitä Hei sinä pikkuinen Tule tänne näin Mä sulle lemmen taiat näytän HDMI-kaapeli Tiedon valtatie Vie mut lähelle totuutta Naisia kauniita, antautuvaisia Ruudun täydeltä Hei sinä pikkuinen Tule tänne näin Mä sulle lemmen taiat näytän Mulla on sadan watin imuri Leikkuupuimuri Ja Massey-Ferguson Kalja kädessä Kylän naiset mielessä Kortongit jo hollilla Hei sinä pikkuinen Tule tänne näin Mä sulle lemmen taiat näytän Raaka audio: https://soundcloud.com/banaanimies/ … mies/sets/kirjoita-huonoin-sanoitus Voin tehä paremman version jos saan miljoona plussaa "Olen hyvä ja onnistuin taas. "
-Idols-Kalle |
velipesonen 28.01.2013 00:46:45 | |
---|
I'm your fucking friend, you should know that. A really bad friend. -Johnny Rotten |
LesPaulBastardos 28.01.2013 02:35:53 | |
---|
velipesonen: Ei sun tarvii, tarjoa Popedalle. Sen enempää säveltä kuin sanojakaan ei Popedasta erota. En tiedä itkisinkö nyt ilosta vai onnesta "Olen hyvä ja onnistuin taas. "
-Idols-Kalle |
Lennu 28.01.2013 16:24:17 | |
---|
no is any good musics maked anymore... |
dts9624 29.01.2013 13:52:28 | |
---|
LesPaulBastardos: Mulla on sakset pyllyssä Flesh lightti hyllyllä Viskiä lasissa Nainen ratissa Ihottumaa tatissa Kuumia väreitä Hei sinä pikkuinen Tule tänne näin Mä sulle lemmen taiat näytän HDMI-kaapeli Tiedon valtatie Vie mut lähelle totuutta Naisia kauniita, antautuvaisia Ruudun täydeltä Hei sinä pikkuinen Tule tänne näin Mä sulle lemmen taiat näytän Mulla on sadan watin imuri Leikkuupuimuri Ja Massey-Ferguson Kalja kädessä Kylän naiset mielessä Kortongit jo hollilla Hei sinä pikkuinen Tule tänne näin Mä sulle lemmen taiat näytän Raaka audio: https://soundcloud.com/banaanimies/ … mies/sets/kirjoita-huonoin-sanoitus Voin tehä paremman version jos saan miljoona plussaa Hei c'mon, tää on ihan Liian hyvä, tuo "hei sinä pikkuinen"-juttu on ihan kunnon koukku. Samaa mieltä, menisi jollekin Manserock-pumpulle. |
dts9624 03.02.2013 21:09:19 | |
---|
Kyllä oli fiilistä, sain fyrkkaa duunidiilistä pomoni on mulkku vanha paskakurkku rahat paloi viinaan, otin lisää velkaa, en mä ole paha, anna mulle apuraha, kundi ilman fyrkkaa, ei mimmit mua kurkkaa, yksin mä lähden kävelemään Mut mä pääsin festareille, vaikka olin perse auki, aidon rakosesta, ilman ranneketta Mut mä pääsin festareille, kerron terkkuja teille... ou jee ou jee je je jee Aah se teki gutaa, kun mä talloin vähä mutaa, festareillä heiluin, kännipäissä riehuin mimmit oli timmejä, äijät oli rumii, minä poika menin, ja poltin monta kumii, sitten kumit loppu, ei tullut mulle hoppu, paljaana pistelen menemään Mä pääsin festareille, vaikka olin perse auki, aidon rakosesta, ilman ranneketta Mut mä pääsin festareille, kerron terkkuja teille... ou jee |
velipesonen 03.02.2013 21:51:37 (muokattu 03.02.2013 21:52:06) | |
---|
Taattua dts-laaduttomuutta. Aika monella varmaan pyörii toisinaan päässä jotain tällaista niin että tämähän on eräänlainen dokumentti. Muotopuolella voisi hyvin kelvata jollekin niistä miljoonasta Suomi-räppääjästä. I'm your fucking friend, you should know that. A really bad friend. -Johnny Rotten |
dts9624 05.02.2013 00:11:22 | |
---|
Ah, nyt meni jo vähän storyteller-osastolle, vaikka tarina jääkin kesken ja liikaa mielikuvituksen varaan... Tero tuli käymään luonani tunnistan sen askeleet Tero on hieno mies, tiedän kyllä sen eleet Tero asuu naapurissani jossain tuolla päin Tero leikkii kanssani, ja laulaa näin Minä olen tero, tappaja tero, Minä olen te-te-te-tero Minä olen tero, tappaja tero, en oo mikään he-he-hetero Markku tuli käymään luonani haistan sen kilsan takaa Make on kliffa kundi , se ei väkisin kavereitaan makaa Make oli linnassa, kerran reissussa Make oppi siellä, uusia juttuja Minä olen make, sadisti make, minä olen ma-ma-ma-make Minä olen make, nahkapuku make minä olen ma-ma-ma-make Teron ja Maken kanssa, on aina hauskempaa Me leikitään illemmalla, jotain rajumpaa kun lapset on menneet nukkumaan... |
velipesonen 05.02.2013 05:33:53 | |
---|
Voi kuinka kaunis teksti kiinnostavasta ja koskettavasta aiheesta! I'm your fucking friend, you should know that. A really bad friend. -Johnny Rotten |
DoctorAgdur 06.02.2013 05:23:24 | |
---|
Auton takapenkil haisee paska Ei täs oo mitään järkee Oon ihastunut teiniäitiin Vaik sen lemu mun päätä särkee Kaasun pohjaan painan ja Luulen pian tää on loppu Ja ääni päässäni karjuu Ei vittu nyt on hoppu Lopettaa elämä Lopettaa ristiriita ja mennä Lopettaa elämä Sata lasissa hirvivaara-alueella Takapenkiltä vaikerrus kuuluu Ois pitänyt suu teipata paremmin Ja vaikka haluan et pian ois menoa Jotenkin vielä emmin Mut korvis taas ääni karjuu "Paluupiste on ohitettu" Sisuunnun ja painan kaasun pohjaan Nyt on aika Lopettaa elämä Lopettaa ristiriita ja mennä Lopettaa elämä Kaasu pohjassa hirvivaara-alueellaaaaaargghhhhh "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
velipesonen 06.02.2013 08:10:37 | |
---|
Eiks tää nyt oo jo vähäsen väkivaltanen tavalla joka on ristiriidassa säännön kanssa? I'm your fucking friend, you should know that. A really bad friend. -Johnny Rotten |
dts9624 06.02.2013 15:24:44 | |
---|
Henkisesti väkivaltainen elämänhallinta-huonous Uniset silmäsi, ne eivät herää, miksi elämänkirjaan, pölyä keräät? Sun on oltava vahvempi, voit tehdä unesi todeksi, jos uskot vaan Minä uskon sinuun enemmän, kuin kukaan muu. Päivästäni sä teet paremman, ja kasvoillesi heijastuu, kehä auringon vaikka taivas on, yhä valoton yhä va-lo-ton Huominen, se ei saa, pelottaa ei päiviä päätetty oo, missään ennalta Sä pidät sun pääsi, hallitset elämääsi jos uskot vaan Minä uskon sinuun enemmän, kuin kukaan muu. Päivästäni sä teet paremman, ja kasvoillesi heijastuu, kehä auringon vaikka taivas on, yhä valoton yhä va-lo-ton Ja vaikka paha maailma, pistää parastaan Mun karvainen rintani, voi sua suojellaaaaaaaa Minä uskon sinuun enemmän... |
Humanoid 08.02.2013 09:20:34 | |
---|
Täällä samat tyypit kirjottaa hei miksette osaa kirjottaa onko pakko rustata tai kirjottaa jotain sanoja vaikkette osaa kirjottaa Liukurilla perse paljaana kirjota siitä kirjota |
velipesonen 08.02.2013 12:00:04 | |
---|
Yritin kirjoitaa huonoa hc-lyriikkaa mutta tuntuu että hardcore on aina niin hyvää ettei siitä saa huonoa vaikka kuinka parhaansa (huonoimpansa) tekisi. Osaisko joku tehä huonon hc-tekstin noin näytiksi? I'm your fucking friend, you should know that. A really bad friend. -Johnny Rotten |