Lennu 16.01.2013 12:48:21 | |
---|
Kukka ruukussa, kuollut kukka Kuin suhteemme terä, tylsä lehti Huudan tuskaani uneen En usko sinun kuulevan Menit indigoin matkaan Kauas avaruuteen, kuljit Et tahtonut minua mukaan Edes Cruise ei voi mua pelastaa. no is any good musics maked anymore... |
velipesonen 16.01.2013 13:10:39 | |
---|
Hieno tämä "Menit indigoin matkaan". I was born out of the box and I never found my way in. - Veli Pesonen |
dts9624 16.01.2013 23:06:47 | |
---|
Lennu: Kukka ruukussa, kuollut kukka Kuin suhteemme terä, tylsä lehti Huudan tuskaani uneen En usko sinun kuulevan Menit indigoin matkaan Kauas avaruuteen, kuljit Et tahtonut minua mukaan Edes Cruise ei voi mua pelastaa. Xenun alus lähestyy, maapallo on vaarassa. Sinä ja sun perheesi, ette ole turvassa. Kun Xenu ottaa vallan, ei kuki kukat sun ruukussa Tomppa Top Gun kondiksessa, tulee taivaan rannasta. Ampuu laserpyssyllä, on xenun joukot pulassa Nyt kuuntelen Tomppaaaaaaaaa.... |
dts9624 16.01.2013 23:07:30 | |
---|
Oikeesti parassanoitus-ketjun matskua, 90% kreditti 3v pojalle. Se oli outo auto, näin sen kadulle kääntyvän kerran, kerron sen nyt sulle näin sen vain hetkisen verran Sen pillit huusi uu-aa Sen pillit huusi pii-paa Sen pillit huusi uu-aa Sen pillit huusi pii-paa Se oli auto, näin sen, kadulle kääntyvän kerran. |
velipesonen 16.01.2013 23:13:08 | |
---|
dts9624: Oikeesti parassanoitus-ketjun matskua, 90% kreditti 3v pojalle. Parhaasta sanoituksesta ei täällä kannata kilpailla eikä hyviä sanoituksiaan pahemmin levitellä koska joku niistä varastaa sen punchlinen ja tekee sillä muutaman miljoonan maksamatta sulle tai pojalles penniäkään. Pysytään me vaan näissä huonoissa. I was born out of the box and I never found my way in. - Veli Pesonen |
Lennu 17.01.2013 08:34:35 | |
---|
velipesonen: Parhaasta sanoituksesta ei täällä kannata kilpailla eikä hyviä sanoituksiaan pahemmin levitellä koska joku niistä varastaa sen punchlinen ja tekee sillä muutaman miljoonan maksamatta sulle tai pojalles penniäkään. Pysytään me vaan näissä huonoissa. No en tiedä. Dts:llä on niin paljon helmeä tässä ketjussa, että siitä sais yhen hittilevyn ihan kevyesti. no is any good musics maked anymore... |
velipesonen 17.01.2013 08:41:37 | |
---|
Lennu: No en tiedä. Dts:llä on niin paljon helmeä tässä ketjussa, että siitä sais yhen hittilevyn ihan kevyesti. Sitä suuremmalla syyllä näistä kannattaa varoittaa. Jos tätä ajatusmaailmaa laajentaa oikein äärimmilleen niin kenenkään ei tietenkään kannata esittää hyvää musiikkia vaan pelkästään huonoa koska silloin todennäköisyys plagiarismiin ja vaivalloisiin oikeudenkäynteihin minimoituu, ja vaikka joku nyt sattuisikin vähän plagioimaan niin tyhjän saa aina pyytämättäkin. I was born out of the box and I never found my way in. - Veli Pesonen |
Lennu 17.01.2013 09:50:35 | |
---|
velipesonen: Sitä suuremmalla syyllä näistä kannattaa varoittaa. Jos tätä ajatusmaailmaa laajentaa oikein äärimmilleen niin kenenkään ei tietenkään kannata esittää hyvää musiikkia vaan pelkästään huonoa koska silloin todennäköisyys plagiarismiin ja vaivalloisiin oikeudenkäynteihin minimoituu, ja vaikka joku nyt sattuisikin vähän plagioimaan niin tyhjän saa aina pyytämättäkin. Tässä on ihan oikeasti vinha perä. Mutta pysytään aiheessa.. no is any good musics maked anymore... |
LesPaulBastardos 18.01.2013 01:22:07 (muokattu 18.01.2013 01:28:32) | |
---|
Ite purkitin just tälläsen biisin: Jos sä vaikka tästä tykkäisit Voitaishan sitä kokeilla Ei tässä mitään Jos mä saisin sua lipaista Arvaisitko vaan minne mä Kieleni työntäisin Tahdon nuolla pillua! Niin paljon että kyllästyn Edit. voi kuunnella https://soundcloud.com/banaanimies/pillua"Olen hyvä ja onnistuin taas. "
-Idols-Kalle |
velipesonen 18.01.2013 05:21:35 | |
---|
LesPaulBastardos: Edit. voi kuunnella https://soundcloud.com/banaanimies/pillua Ihan hyvä, siis huono, mutta lyhyytensä vuoksi epäonnistuu kyllästyttämään kuulijoita. Muutenkin sisältää kliseisyydestään huolimatta hiukkasen liian fiksua harmonista ajattelua. Tää on siis vaan mun mielipide. Jos viitsit niin korjaa siten että korvaat tuota sointukulkua jollain jökkiytyneellä kitsillä joka ei kerta kaikkiaan toimi, ja jatka biisiä liian kauan ja tee loppuun jonkinlainen näennäishuipentuma joka palautuu tyhjään junttimaiseen uhoamiseen niin sitten ollaan jo ns. taajuuksilla. I was born out of the box and I never found my way in. - Veli Pesonen |
dts9624 18.01.2013 22:01:23 | |
---|
Arkisten havaintojen huonoudesta. Puristan maailmaa, kuin hammastahnaa tuubista keskeltä ja lujaa, karhunhali raatelee , sun ikuista, halipulaa Me ollaan kolmekymppisiä, silti potkulautaillaan, liian lujaa. Ole hiljaa sanot kun me livahdamme, sovituskoppiin Henkkamaukassa, ja alat sepalustani auki näpläämään... Pengot kassia, onko jotakin hukassa? Kaivat esiin laukusta, mansikanmakuisia preservatiiveja Miten hammastahna voi, muka olla karkin makuista? Miksi kondomin, pitää muka maistua? Eihän niitä syödä aktin jälkeen, eihän kukaan, ole niin tyhmä että söisi muovisen rakkauden sukan. On ilta pimeä vaippa, soseinen haiseva kikkare, on vaippa metafoorana, aivan liian paskainen Miten kuutamo voi olla silta, viekö se virran ylitse? Miksi kuu ei voisi olla , tehty juustosta, Juuri nyt mä haluan viipaleen, Tilsiteriä, Ja kello on jo kymmenen, ja Lidli meni kiinni, voi vittu, jo ysiltä! |
velipesonen 22.01.2013 18:23:14 | |
---|
Kaikki muuttuu (Hei-Hei) Kaikki muuttuu hei-hei ja mikään ei muuttuu hei-hei kaikki muuttuu hei-hei ja mikään ei muuttuu Kaikki muuttuu! He's a kind of fellow you just gotta see if you can, Vegetable Man -Syd Barrett |
dts9624 22.01.2013 21:23:05 | |
---|
velipesonen: Kaikki muuttuu (Hei-Hei) Kaikki muuttuu hei-hei ja mikään ei muuttuu hei-hei kaikki muuttuu hei-hei ja mikään ei muuttuu Kaikki muuttuu! Tämä ketjuu kaipaa huonoa kritiikkiä ja huonoa sanojen tulkintaa huonojen lyriikoiden lisäksi. Sanoitus alkaa optimistisella lähes lupauksenomaisella "Kaikki muuttuu", toisaalta kyseessä voi olla myös väitelause, tosiasioiden toteaminen tai satunnaisuuksien summa joka sekoitti kirjaimet tähän käytettyyn järjestykseen. Mielestäni tässä on kyse selvästi nuoren vasemmistolaisen ihmisen halusta nähdä huominen parempana paikkana, toisaalta taustalla voi myös olla uusliberalistinen näkemys muutosvoimasta, jonka aiheuttavat vapaat markkinatalousvoimat, jotka tuhoavat hyvinvointivaltion nykyisessä muodossaan. Mutta, onko seuraava "hei hei", hyvästi, kuin kyynelsilmäisen lapsen kaihoava katse, vaimeasti perään vilkuttaen, katsoen kuinka isän selkä katoaa horisonttiin ja nelivuotiaan on tätä kaikkea vaikea ymmärtää, sekä sitä keitä ovat nuo isää saattavat aseistetut miehet. Mutta, optimismin ja hyvästien jätön jälkeen lyyrikko sortuu kaatamaan kuulijan päälle pessimismin märästä sienestä puristettua kylmää hikeä, "ja mikään ei muuttuu" sic. Akateemisten lyriikan tonkijoiden ja merkityksiä merkityksettömissä teksteissä etsivien köyhien maisterien edustajana haluan ojentaa tekstille palkinnon: 1cl jaloviinaa digitaalisesti binaarijonona tarjottuna. |
velipesonen 22.01.2013 21:36:22 | |
---|
dts9624: Tämä ketjuu kaipaa huonoa kritiikkiä ja huonoa sanojen tulkintaa huonojen lyriikoiden lisäksi. Kyllä, ehdottomasti. Olen itsekin tässä vähän yritellyt. Akateemisten lyriikan tonkijoiden ja merkityksiä merkityksettömissä teksteissä etsivien köyhien maisterien edustajana haluan ojentaa tekstille palkinnon: 1cl jaloviinaa digitaalisesti binaarijonona tarjottuna. Sulkeudun suosiooni ja tyydyn siis kohtaloonne. He's a kind of fellow you just gotta see if you can, Vegetable Man -Syd Barrett |
velipesonen 22.01.2013 22:44:39 | |
---|
He's a kind of fellow you just gotta see if you can, Vegetable Man -Syd Barrett |
dts9624 24.01.2013 00:34:52 | |
---|
Voivatko ajatukseni kulkea pitkin kylmää ilmaa Luokse sen mielen, jota ikävöin Voinko, lukea hänen mieltään salaisuuksia En tahdo mä tietää, mä ikävöin Kohteleeko hän sua hyvin, ootko onnellinen siellä, missä oot En mä muista paikkakuntaa, mutta siellä on kylmä, ja siellä sataa lunta Onko kaikki ihan hyvin, saitko sen mitä tarvitset Eihän sulla oo kylmä, eihän sulla oo kylmä, jos sulla on, sano että minua sä tarvitset ja jätän vaimoni ja nuo lapset jotka yöllä mua herättää ja huutaa ikävissään omaa isää en mä kaipaa mitään lisää, ma haluan vain rauhaa, tissin jota puristaa kun maailma korvissa pauhaa kerran viikossa, saunan jälkeen riittää , ei sun tartte kanssani lapsia siittää ei ei |
dts9624 24.01.2013 00:36:47 | |
---|
velipesonen: Minäkin innostuin käärimään tekeleeni auditoitavaan muotoon eli tässäpä teille, Kaikki muuttuu (Hei-Hei): http://maihinnousu.net/s/18772 No perkele, täähän ois ollu saletti UMK-voittaja, ja taideväki olisi onanoinut euroviisujen uuden kulttuurivallankumouksen edessä. |
velipesonen 24.01.2013 06:05:51 | |
---|
dts9624: No perkele, täähän ois ollu saletti UMK-voittaja, ja taideväki olisi onanoinut euroviisujen uuden kulttuurivallankumouksen edessä. Pitääpä kunnostautua hakemaan tukia kappaleen edelleenkehittelyyn ja tuotteistamiseen vientiä varten. He's a kind of fellow you just gotta see if you can, Vegetable Man -Syd Barrett |
velipesonen 24.01.2013 06:33:44 | |
---|
dts9624: Voivatko ajatukseni kulkea pitkin kylmää ilmaa Luokse sen mielen, jota ikävöin (...) , ei sun tartte kanssani lapsia siittää ei ei Ei millään pahalla hyvällä mutta onko tämä itsesikään mielestä kauhean huono? Onhan tämä vaivaannuttava kerrassaan mutta eliminoiko tietty elämänmakuisuus tästäkin surkeimman huonouden? He's a kind of fellow you just gotta see if you can, Vegetable Man -Syd Barrett |
dts9624 24.01.2013 13:04:48 | |
---|
velipesonen: Ei millään pahalla mutta onko tämä itsesikään mielestä kauhean huono? Onhan tämä vaivaannuttava kerrassaan mutta eliminoiko tietty elämänmakuisuus tästäkin surkeimman huonouden? Kyllä, se on vain huono. Tuo teksti on vähän niinkuin miespuoliselle Jipulle soveltuva vuodatus, jossa kuulija punastelee jos jaksaa loppuun asti kuunnella. Mielestäni lyriikka on silloin huono kun se vaivaannuttaa kuulijoita kiusallisuuteen asti. Ylenpalttinen muka-elämänmakuisuus on mielestäni huonouden hienoimpia muotoja. esim. kappale Lakanapellot (es. J.Wickholm, säv/san Esa Eloranta) on hyvä esimerkki "elämänmakuisella" huonoudella mässäilyllä, olen jo pitkään halunnut tehdä kappaletta mukailevan "elämänmakuisen" keskiluokkaisuuden ylistyksen. Elorannan tekstistä puuttuu vain marinoidut broilerinsuikaleet ja abc-asemat, kaikki mikä kuuluu keskivertoihmisen (ei tosin minun) arkeen... |