velipesonen 27.03.2012 17:15:17 | |
---|
Kyllä lähtee! tatta, oon sun fanis' vain'. Mutta se kalajuttu on kyllä edelleen huonoin. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
tatta 27.03.2012 17:45:46 | |
---|
velipesonen: Kyllä lähtee! tatta, oon sun fanis' vain'. Mutta se kalajuttu on kyllä edelleen huonoin. Olen otettu! Edestä ja takaa...ei ku :D "röö röö" Jatkakaamme! Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
rintapek 27.03.2012 18:07:49 | |
---|
oo-p: ja kun te erootte, sä laitat muijas nettiin näin päättäny te ootte, se alkaa uutta ettiin. Sit vaikka ceeceedeitistä, se ettii seuraa meitistä. Ja toteaa mut pennuksi, ei ole musta Lennuksi. Siis odota vain häntä, kun koipien välis` häntä luoksesi hän palaa ja häpeänsä salaa. Ei Rintsusta o ratoksi, ei suojaksi, ei katoksi. Tuntea saa ittensä nyt vain kynnysmatoksi. One kind of music only - the good kind |
velipesonen 27.03.2012 19:39:42 | |
---|
Et sinä tuolla Arvo Saloa rippaavalla loruilulla pohjalle pääse! "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
rintapek 27.03.2012 21:10:20 | |
---|
velipesonen: Et sinä tuolla Arvo Saloa rippaavalla loruilulla pohjalle pääse! En tokikaan, mut yllytyshullulle ei kande tarjota ärsykkeitä. One kind of music only - the good kind |
tatta 28.03.2012 15:44:19 | |
---|
Ma` ki`haluun Sauli ja mä, ämpärillä, ääniä kaadettiin, yhdessä, illalla, minkä uurnalta jaksettiin, haavisto oli hävinny jo, ja se kotonaan itkee kai, tietenkin, vaikka myöhemmin, sekin illalla varmaan sai, oo, mä silmiäni usko en, kun se sauli teki sen, täydellisen vaalivoiton presidenttiyden, oo, mä korviani usko en, en tee niiku maki mää en, täydellisen, aivan turhan sävellyksen... Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
velipesonen 28.03.2012 19:15:06 | |
---|
tatta: Ma` ki`haluun Sauli ja mä, ämpärillä, ääniä kaadettiin, yhdessä, illalla, minkä uurnalta jaksettiin, haavisto oli hävinny jo, ja se kotonaan itkee kai, tietenkin, vaikka myöhemmin, sekin illalla varmaan sai, oo, mä silmiäni usko en, kun se sauli teki sen, täydellisen vaalivoiton presidenttiyden, oo, mä korviani usko en, en tee niiku maki mää en, täydellisen, aivan turhan sävellyksen... Sori huti, ainakin minusta tämä on ihan hyvä eikä kuulu huonojen joukkoon laisinkaan. Tarkista askelmerkit vielä kerran. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
velipesonen 30.03.2012 07:41:59 | |
---|
Kun fakiiriksi aina syntyä näin sain on naula päässä sekä paskat housus' lain yöni vietän tunkioiden hajuissa en rauhaa saa nyt vain - se mielen raukaisee kun aukaisee - nyt kannen sen - paskaisen - kiimaisen limaisen - ahdistavan - paskaisen - liimaisen - kiihoittavan! Nyt kaikki haisee enkä rauhaa saa nyt lain. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
dts9624 27.04.2012 20:46:47 | |
---|
Tuulettimen alla asuu ankka sekakäyttövanhempien ainut orpo sorsa Lusikkani seisoo haarovälin aamupuurossa Hillosilmä valuu pitkin sinun toista poskea Vatkaa takapuolta kun sä nostat maitotölkin lidlin lattialta antaaksesi maailmalle anteeksi sen että ruoka maistuu paremmalta kun sen teki äiti eikä suinkaan tehtaan harmaa kone Aja nainen autosi, karvasi, harjaa hampaat harvasi Tunne painautunut varsi sisäänpäin se kääntyi kun sä huusit tuskissa, se tuli puskista. |
Lennu 28.04.2012 00:46:12 | |
---|
dts9624: Tuulettimen alla asuu ankka sekakäyttövanhempien ainut orpo sorsa Lusikkani seisoo haarovälin aamupuurossa Hillosilmä valuu pitkin sinun toista poskea Vatkaa takapuolta kun sä nostat maitotölkin lidlin lattialta antaaksesi maailmalle anteeksi sen että ruoka maistuu paremmalta kun sen teki äiti eikä suinkaan tehtaan harmaa kone Aja nainen autosi, karvasi, harjaa hampaat harvasi Tunne painautunut varsi sisäänpäin se kääntyi kun sä huusit tuskissa, se tuli puskista. Kyllä, toimii kontekstissa mainiosti, ehkä jopa vähän liian alleviivaavasti. no is any good musics maked anymore... |
jannu 28.04.2012 04:59:11 | |
---|
Paunan verran painaa kun kaunan avannolla kairaan Mun vapauden lainaan kun vapaamieliset bailaa Hei beibi, koske mun mailaa Ja huomenna mulle mailaa Ett' ketä se sit painaa jos padot murretaan? |
runotar 28.04.2012 23:57:47 | |
---|
Työjohdon vappumarssi --------------------- Onko suosikkis 'Työmiehen lauantai'? Tarina on ankea, ankea. Ei oo loppua häppiä. Kuuleppa vaihteeks Työjohdon maanantai. Laulu on pelkkää kankea kankea. On täyttä räppiä. Tarinaa syvää. Ana, Lyytiko on arkea? A. Naali-Antti haroo kutiavaa jalkaa: 'Kohta mun päiväni alkaa.' Oli kostee aamu töihin polkee. Nyt tulee päiväst tosi kankee. Haaroissa jo kutina hirvee. 'Onko kukaan nähny vielä Virvee?' B. Antti on myöhäs lounaspalaverissa, kun veskissä roiskui Raisan pissa. Lounaana vain munaa, muusissa voi sulaa. Nyt pitää panokset oikein pelaa, jotta saa naamaan lehmää tai kanaa. Tsekkaa Antti ruokalan daamit salaa. C. Levittää marja pöydässä reittään. Antti lastinsa Kirsikan lanteille heittää. 'Oot niin hoikka. Siitä tää loikka. Tarjoan hieman puolukkasurvosta. Saadaan pieneen masuusi turvosta. Ei sun tarvi hamettas nyyhkii. Ostetaan uus, anna mun pyyhkii.' D. Asiakas Assi tilaan tulee. Antilta taas vehje menee. Kynästä läikkää äkkiä paperii. 'Pääsen taas tutustuu uuteen kaverii.' Mustaa kahvia, vaatii sikari taukoa. On tauolla kivaa Sohvia aukoa. 'Kas, Päivä jo toisen puolen. Anna, kun paikkojas nuolen.' E. Saapuu paikalle toimitusjohto. Puuttuu matkasta naisen hohto. Antti itteään suree: 'Missä on Kaija, missä on Raija? Pääsenkö kykyni peliin panee?' F. Toimari-Ristoa Antti sättii: 'On palkkani ainakin seittemä donnaa. Jos ei tuu paikal ketää nättii, alan leikki konnaa ja heittää Pol.Liisin Maijalle tsättii.' Toimarin renttu jo heltyy: 'Nautitaa me kermaista kahvii. Antti, Anna palaa, mut kaikki tapahtuu sit iha salaa.' G. Päätteks Päivän Antti lääkärin varaa. Antin nivuset vaatii loitsun palaa. Ariene-hoitsu Antin halaa, jakaa pikahoitoo: 'On pelis ihan kankee, sinnikäs polkijaritari. Myöntää pitäis sulle rakettimitali. Anna kun hoitelen haavas. Lopuksi voitelen kampes. On alkanu koko vehkeesi syöpyy. Polje mies hyvä Jo-Pian kotii yöpyy.' H. Kotona vihdoin. Vaimon kanssa kahden. Vaimo valittaa pippurin kirpeyttä, vaik on äänessä selvää hilpeyttä. Antti selittää: 'Ei anna nukku-maija Lainaa. Oli töis rankka päivä, poljenta jalkaa painaa. Jos ei kelpaa, meen roiskii töihin lisää. Ilman korvausta toki, saa en ees pienlisää.' Juttu oli pelkkää unta ja Satuu. Ei saanu Ana poskel Ruusun punaa, ei hiottuu ees hindujen Helmee, vaik pani sentää halval työmiehen Taruu. |
dts9624 29.04.2012 00:51:32 | |
---|
Syksyn viimeinen kuihtuva viinimarja musta yksinäinen herukka heiluen ja vapisee tuulessa maahan putoaa Kun kahvikin on loppu kaupasta olet vielä aivan varma että alakerran ravintola on huumekaupan kulissi oman elämäsi turisti Siis anna mulle huulesi, nuo maalatut huulesi Suutelen ne ruvelle, puren, kynsin verille Tänään makaan vierelläsi, mutta huominen on taas asemalla vain virtsanhajuinen |
Lennu 01.05.2012 15:49:42 | |
---|
salilla yksinäinen Maukka vääntää puntilla haukkaa ei ojentajii ei mitään jalatkin on tikut vaan Maukka on ku käpylehmä tikkujalat ja vähä tyhmä ei syö protskuu eikä karppaa tuskin osais penkissä skarppaa no is any good musics maked anymore... |
oo-p 01.05.2012 15:57:38 | |
---|
kesäpäivä se viimein on aurinkoinen ja lapset siinä kelmeilee minä se paistan makkaraa ja haistan päivänkakkaraa myöskin yhden oluen mä juoda voisin sen noitavainot ohi on niin myös kevät holtiton ja sydän kaipuuta täynnä on koska nyt jo syksy on Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
velipesonen 01.05.2012 21:24:35 | |
---|
Kyllä nyt näyttäisi liiraavan pahasti parempaan suuntaan, välilä oltiin jo hyvin matalissa infrasfääreissä mutta tuntuu kuin jonkinlainen joukkohysteria pakottaisi kirjoittamaan parempaa vaikka piti tulla huonompaa. Ryhtiin siis! Jos ei muuten niin vapun kunniaksi! "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
dts9624 02.05.2012 00:08:45 | |
---|
Olen valmis rakastamaan sinua Näet että olen huippukunnossa Seison miehekkäästi lähelläsi hengittäen Heität vaatteet lattialle, olen selvin päin Askeleemme vievät kohti makuuhuonetta , siellä vieri vieressä me oomme valmiina Sinä huomaat kellon ajan, ja käännyt hiljaa pois Nyt on puoli kahdeksan, joko Seppo kuoli pois? EI saatana, ne vitun Salkkarit Ei saatana, ne vitun Salkkarit Vaihdon vuoksesi jo uudet alkkarit En enää nouse tästä |
dts9624 02.05.2012 00:15:14 | |
---|
Nakki tytön huulessa, muusi toisessa perunaton salaatti huulilta roikkuva Korkkini pois poksahtaa ja kuohun ylitse, osa menee lasiisi ja osa syliisi Paras kesämekkosi, sen valmisti Tokmanni tahrittu ja turmeltu oma kultani Nakki tytön huulessa, muusi toisessa tzatzikia valuu pitkin poskea Katson ympärille ja vihdoin tajuan sinä olet kaunis ja sinut haluan Tzatzikia valuu pitkin poskea |
Lennu 02.05.2012 00:30:07 | |
---|
Sinä huomaat kellon ajan, ja käännyt hiljaa pois Nyt on puoli kahdeksan, joko Seppo kuoli pois? Tässä vaiheessa hajosin totaalisesti. no is any good musics maked anymore... |
tatta 02.05.2012 18:22:29 | |
---|
Työpaikan tapahtumia On työn paikka tuolla, kun saavun työpaikalle, siinä edessä kerran jäi joku autonkin alle, mietin nyt näin, kun tien sivuun jäin, ohi punainen kiitää auto ja mulla mielessä tauko, taas kuljen eteen päin, avaan ovet ja sytytän "open" kyltit valoineen, tänään on keskiviikko, pian ihmiset saapuu kujeineen, käy yksi juoppo ja tunkeileva musta, hienosti hymyillen peittelen vitutusta, sillä tahtoisin olla agentti oikeastaan, mietin kun tärkeilevä lehmä työntää lehtolastaan, jala jallallaa, yksi päivä taas, yksi ja jokainen liikaa, Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!