velipesonen 18.03.2012 20:11:04 | |
---|
oo-p: syntynyt mä köyhäks oon ja työtä tehnyt vähän oon mutta minkäs teet kun kourat on niin kankeat ja köyhä oon ei ole sahaa vasaraa tai timpermannin tavaraa vain on mulla köyhän kurjuutta ja vähän taivaan tummuutta näin sulle laulan neitokainen että kaunis olet nainen E: huononsin sanajärjestyksiä vähän Aika tyhmä mutta toisaalta rehellisen oloista tilitystä, mikä syö huonoutta. Ensimmäisen säkeistön on - oon -toistumo on oikeastaan aika mielenkiintoinen. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Lennu 19.03.2012 09:41:31 | |
---|
Aika pöljä joo, mutta tosiaan huokuu semmoista hölmöä rehellisyyttä. Vois ehkä olla vielä vähän vihainen ja silleen katteettomasti omanarvontuntoinen, eli olla ylpeä pöljyydestään. Sit ostaisin no is any good musics maked anymore... |
rintapek 19.03.2012 22:37:40 | |
---|
Sä huonoin sanoitus kirjoita, koita vaan et tätä voita. Tätä ei koskaan kukaan soita,' katsellessaan aamunkoita Jee... jee... on se niin, kun koitettiin Tehdä hiton hyvät laulut, tuoda esiin naamataulut, mut kävi siin huonosti, kovin harva levyn osti Levy- yhtiökin meitä pian jo painosti. Siin kävi surkeasti jo vaihtui meillä kasti. Soittajasta tiskaajaksi vaihtui bändistä jo kaksi. Jee... jee... Mut solisti hän elättää, kun tiskivuoret selättää hän unelmia tähteydestä, ei ne toimi, eikä kestä Mut Madonnan ja Gagan leidin voittaa voisi myynnissä. Ko tää on made in Finland, eikä vikaa hintapyynnissä. Jee... jee... One kind of music only - the good kind |
dts9624 19.03.2012 23:15:39 | |
---|
Anna anteeksi, minä unohdin viedä sen kupongin, väitin et lottosin mutta tuhosin, sun unelman, sua rakasta, sua rakastan Anna anteeksi, mä katoan, alle pyykkivuoren, itseni hukutan mä tuhosin sun unelman, sua rakastan . . . . Kerro mitä haluat, mä kaikkeni teen ehjäksi saan siten, itseni uudelleen Anna mulle aikaa, olla parempi ettei kävisi, että joku hävisi että jompikumpi, pois lähtisi, mä tuhosin, sun unelman, sua vieläkin, vain rakastan, sua rakastan |
dts9624 19.03.2012 23:23:33 | |
---|
Kustanai on Kazakstanissa miksi kukaan tahtoisi edes kovin juovuksissa tehdä jotain moista kuin rakastella toista keltaista jokea on pakko itse kokea |
velipesonen 20.03.2012 07:45:19 | |
---|
dts9624: Kustanai on Kazakstanissa miksi kukaan tahtoisi edes kovin juovuksissa tehdä jotain moista kuin rakastella toista keltaista jokea on pakko itse kokea Aika huono, onhan Keltainenjoki Kiinassa eikä Kazakstanissa. Muutenkin ihan hyvä muttei nyt pokaalin arvoinen sentään. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
oo-p 20.03.2012 08:29:42 | |
---|
kun mä katson peilistä/ niin muistelen eilistä ja mä vaivun pimeään/ jossa ei muista nimeään Kun hetken vain kävelin sun kanssas rannalla hetken vain polttavalla sannalla ja sitte sanoit sä sen niin nyt hyvästi, ikuisuudeks näkemiin ja sitten siirryit ajasta tuon puoleiseen minä jäin vain kuolemaa kaipaamaan ja kukkia nyt haudalle kiikutan ja tuon surullani vuoria liikutan ja juon juon juon Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
tatta 20.03.2012 10:15:02 (muokattu 20.03.2012 12:02:46) | |
---|
rintapek: Kyl kisa tää on reilu. Ei hyvä kärjessä heilu. Hyvin voit sä pärjätä, voit hiuksesikin värjätä. Annan sulle Pirkka- niksin, siitä voit sä saada kiksin. Älä laske rimaa korkealta, kävele vain siitä alta. Huonokin seksi on parempaa, kuin ei seksiä ollenkaan. Arasti paskaan tai rohkeesti ojaan. Se välittyy kuulijaan, kuin myös katsojaan. Siis kirjoita reilusti huonoa lannoitetta ja guanoa. Voit päihittää ammattilaisen myös Tatan kaltaisen naisen. : ----------------------------------------------D Tää on pähkinöinä ! Kiitos kaikille "ala-arvostuksesta" ! You Knöw ;D Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
tatta 20.03.2012 10:20:39 | |
---|
Lennu: Tää on epistä, kun tatta on ammattisanoittaja :( eihän noita voi peitota mitenkään :D Mutta Lennu rakas, eihän tatta oo mikään, ammattisanoittaja. Ihan vaan hassu kynän kaveri. Kynän kaveri Paperi kun loppuu, riimin pöytään kirjoitan, teen siihen kohokuvion ja pisteen sokean, mun papereista muutenkaan, ei nukkea ees saa, ne muuttuu origameiksi Ja-paniin matkustaa, Oon vain kynän kaveri, ei levy-yhtiö, arvosta mun panosta, jää muste tyhjiö, mut tyhjiössä toisinaan, myös joku räjähtää, ja silloin syntyy galaksi, se joka päähän jää, Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
velipesonen 20.03.2012 10:31:20 | |
---|
Pienenä teknillisenä sivuohuomiona: Olikohan tässä tämän ketjun ensimmäinen tekele joka hyö-dyntää Mikko Saarelan vääRinpai-Notusta? "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
velipesonen 20.03.2012 11:58:25 (muokattu 20.03.2012 12:00:45) | |
---|
OON KÄNNISSÄ NÄIN VAAN Elämää en aio vihata vaan ainoastaan rakastaa eläimiä enkä kasveja myöskään ainoastaan vihaakaan tahdon suojella elämää siks' outo pappi mä oon kun veriseen hautaan taasen langeta näin saan - sitä ett sävoi nutmilloinkaan perimmäisen totuuteen siit' synkkään kiihoittavaan meen nyt taas - ja lisää ryypätään! Kaasu pohjaan pojat, ei saa jarruttaa - vain taivas rajana nyt ollakin vain saa Oon taas kännissä mä vaan. En ryyppäämistä lopetakaan. Dokaan kunnes oksennan ja sitten jatkan taas. Ryypätä näin ainiaan. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
tatta 20.03.2012 12:33:18 | |
---|
OsteoPorioosi: se kysyy "ni?" ja vastaa "kui?", älä huoli keskustelu jo kuihtui, ja "mitäköhän tää tarkoitaa" ja "ketäköhä" sen pitäs kiinnostaa, Kokemäjel se ei paa jalkojaan, eikä Raumal ainaga maks`velkojaa`, ja hesalaisil se ei moikkaakkaan, täähän on ihan selkee juttu, vanha porilainen baarituttu, voi v##tu Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
velipesonen 20.03.2012 13:08:26 | |
---|
tatta: OsteoPorioosi: se kysyy "ni?" ja vastaa "kui?", älä huoli keskustelu jo kuihtui, ja "mitäköhän tää tarkoitaa" ja "ketäköhä" sen pitäs kiinnostaa, Kokemäjel se ei paa jalkojaan, eikä Raumal ainaga maks`velkojaa`, ja hesalaisil se ei moikkaakkaan, täähän on ihan selkee juttu, vanha porilainen baarituttu, voi v##tu Tua noi, tää ny ei o en kov huano vaa iha tyhjänpäivänen! Eikö se yks ketä oli Laitilan murrenainen kirjoita niingo just jottai' tämmöttis. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
rintapek 20.03.2012 15:31:50 | |
---|
velipesonen: Kaasu pohjaan pojat, ei saa jarruttaa - vain taivas rajana nyt ollakin vain saa Näin sanoi Sammy Babizin - vain hetki ennen kolarin. Kun taivas vain on rajana - ja ruumis sielun vajana voi hetken mennä lujaa - mut tulee Hallelujaa. Aja hiljaa isi nyt vaan - niin huomennakin tavataan. Mennään vaikka raveihin - niit huomennakin ravataan. Mut älä kovin kiihdytä - ei se ketään viihdytä. Paitsi levymyyntiä - ja levyn hintapyyntiä. Makaaberia. Anteeksi. One kind of music only - the good kind |
tatta 20.03.2012 15:46:05 | |
---|
Himatuikku äiti, äiti, en saa auki Bonaa, isi ei oo kotona ja systeri ei honaa, on mulla kyllä kännykkä ja pitsataxin numba, mut jos syön pitsaa illalla, niin yöllä en saa unta, äiti, äiti, tuutsä himaan millon? isin känny viestitti, et sekin tulee sillon... Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
rintapek 20.03.2012 16:23:19 | |
---|
tatta: Himatuikku äiti, äiti, en saa auki Bonaa, isi ei oo kotona ja systeri ei honaa Äiti tässä sulle vastaa, koita kuumaan veteen kastaa- Äitisi on miehelässä en voi jutustella tässä. Faijasi on taas vieraissa tullee himaan neljän maissa. Nyt pyydä systeriltä siis siskoltasi siltä Et Bonan kannen puhkaisee jo vain korkki aukenee. Tai koita syödä mitä vaan, tulen himaan aamutuimaan. One kind of music only - the good kind |
velipesonen 26.03.2012 12:15:34 | |
---|
Astaloineen ketsuppia kauheaa ja se meitä ahdistaa joudun syssä pime-impään kainaloon sekös meitä kiinnostaa taas mä vatkaan sen mä teen vaikutusta ei, mä meen. Mä meen. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Lennu 27.03.2012 03:49:45 | |
---|
bissee on mutta en jaksa juoda muijakin on mutta en jaksa viihdyttää mä meen nettiin älä häiritse mua mä meen nettiin oon silloin omillaan beibi, käännä mun kerneli no is any good musics maked anymore... |
oo-p 27.03.2012 12:38:08 | |
---|
Lennu: bissee on mutta en jaksa juoda muijakin on mutta en jaksa viihdyttää mä meen nettiin älä häiritse mua mä meen nettiin oon silloin omillaan beibi, käännä mun kerneli ja kun te erootte, sä laitat muijas nettiin Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
tatta 27.03.2012 12:59:50 | |
---|
Luin Leinoa ensin: masennun, luin Leinoa ensin, sitten m.netin maailmaan lensin, pois on aatokset, esillä runkut, sanojen suurien vääntäjä kunkut, kilvan homoillen nyt kanssaystävät, on kansakuntamme jäsenien rivit syvät, siitäkö vielä syventyvät, vai tuoksinnassa homoilun repeytyvät... masennun, ensin Leinoa luin, sitten m.netin Lennuun samaistuin, oi Lennu, nyt ikeestäs vapauta mut`, kirjoita huonompi sanoitus... :D Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!