velipesonen 04.03.2012 21:05:11 | |
---|
dts9624: Vasemmalla maailma avaruus on oikea Aurinko niin soikea Onko ketään kotona? Tuolla juoksee nainen bussista myöhästyy Mä olen erilainen Karvat nousee pystyyn Mikä sun on, mikset tuu kotiin? Mikset halua rakastaa? Mikä sun on, miksi en saa enää, sinua suudella? Olen polvet ruvella! Ei kovin hyvä tämäkään mutta maailmantuskaa voisi olla enemmän. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Old Joe 04.03.2012 22:26:08 | |
---|
Jos kerran maailman tuskaa pitäisi olla, niin käviskö näin: Tuskaa, tuskaa, pelkkää tuskaa tuskaa on maailma pullollaan. Tuskaa, tuskaa, kaikki fuskaa tuskaa paeta voit tuskaan vain. Tuskaa, tuskaa, onhan tää tuskaa tuskassa tunnustellen ain. Tuskaa, tuskaa, voi tätä tuskaa. Tuskaa on maailma pullollaan. Eikä aikaakaan menny ku pari minsaa! Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
velipesonen 05.03.2012 07:57:57 | |
---|
Old Joe: Jos kerran maailman tuskaa pitäisi olla, niin käviskö näin: Tuskaa, tuskaa, pelkkää tuskaa tuskaa on maailma pullollaan. Tuskaa, tuskaa, kaikki fuskaa tuskaa paeta voit tuskaan vain. Tuskaa, tuskaa, onhan tää tuskaa tuskassa tunnustellen ain. Tuskaa, tuskaa, voi tätä tuskaa. Tuskaa on maailma pullollaan. Eikä aikaakaan menny ku pari minsaa! Tässä on aiheena ilmeisesti tuska mutta sävy ei ole tuskainen! Kehittele vielä vähän eteenpäin! "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
oo-p 05.03.2012 11:55:55 (muokattu 05.03.2012 11:56:16) | |
---|
velipesonen: Tässä on aiheena ilmeisesti tuska mutta sävy ei ole tuskainen! Kehittele vielä vähän eteenpäin! jos teksti on huono, niin ei kai tuskasta kertovan laulun sävyn tarvikkaan olla tuskainen. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Lennu 06.03.2012 05:12:16 | |
---|
kakkaa tulee pyllystä levyjä kuuntelen hyllystä rokkii löytyy uu beibe jeah anna mulle pebaa et antanu kuitenkaan vittu mitä paskaa oon nyt ihan feacepalm kun et antanu pam pam no is any good musics maked anymore... |
velipesonen 06.03.2012 08:06:35 | |
---|
Nin paljon, niin paljon, on viinaa ja kuolemaa - niin paljon on rahaa niin paljon, niin paljon, on lääkkeitä ja kuolemaa - niin paljon rahaa niin paljon, niin paljon, verinen ruisku - kuolema tänään - niin paljon rahaa niin paljon, niin paljon, piikki suoneen - sä et tajuu - sä et haluu - niin paljon rahaa Paljon kuolemaa - paljon viinaa - paljon pameja - paljon kuolemaa - paljon rahaa Harhaa! "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
oo-p 06.03.2012 15:46:54 (muokattu 06.03.2012 15:47:47) | |
---|
laitoit mulle viestin facebookin chattiin et' enää jaksaa mua vois mitä teen, kun mun kaikki puhelutkin menee vastaajaan ja sun keltainen volkswagen Transport pihasta ohi kaartaa hiljaa mä hiljaa itken kyyneliä elämä on sulle julmaa tunnepeliä et sä ymmärtää vois kuinka paljon voi menettää, jos aina kaiken häviää E: korjasin Terve, ja kiitos kaloista!
velipesonen 06.03.2012 16:49:31 | |
---|
oo-p: laitoit mulle viestin facebookin chattiin et' enää jaksaa mua vois mitä teen, kun mun kaikki puhelutkin menee vastaajaan ja sun keltainen volkswagen Transport pihasta ohi kaartaa hiljaa mä hiljaa itken kyyneliä elämä on sulle julmaa tunnepeliä et sä ymmärtää vois kuinka paljon voi menettää, jos aina kaiken häviää E: korjasin Plussa, joka todellisuudessa on miinus, pitää antaa. Vielä kun saisit lisää semmoista halpaa katkeruutta tähän niin johan pelittäisi ja komeasti. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Booombox 06.03.2012 20:21:02 | |
---|
Mulla oli finni naamassa Vittu, just olin saamassa Kun huomasit tuon Punaisen häpeäpilkkuni Et näe eroa laamassa Sua en oo saamassa Kun huomasit tuon Karvaisen kulkusen Nyt mä vaan vihaan Vihaan elämää Ostan aseen Ja räjäytän lähi kuppilan Ja finnin perkeleen puristan Lentävä lause. |
velipesonen 06.03.2012 20:59:38 | |
---|
Taas pitää huomauttaa kirosanoista sekä lievästä yllytyksestä väkivaltaan. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
dts9624 07.03.2012 23:22:09 | |
---|
Mies syö kindermunaa bussin takapenkissä Mä katson kuutamoa olen varmaan hengissä Bussikortti piippaa kertoo saldolukeman Näen takanani naisen kirjaa lukevan Kuski valot kiroaa ja ajaa kiireessä Pysäkkejä monta on vieri vieressä Otsan verisuonet paukkaa Bussikuskin jalka laukkaa Myöhässä on TeekooÄllä, Myöhässä on TeekooÄllä Tätä en katso mä hyvällä, pitäis jo olla töissä |
Old Joe 07.03.2012 23:58:25 | |
---|
dts9624: Mies syö kindermunaa bussin takapenkissä Mä katson kuutamoa olen varmaan hengissä Bussikortti piippaa kertoo saldolukeman Näen takanani naisen kirjaa lukevan Kuski valot kiroaa ja ajaa kiireessä Pysäkkejä monta on vieri vieressä Otsan verisuonet paukkaa Bussikuskin jalka laukkaa Myöhässä on TeekooÄllä, Myöhässä on TeekooÄllä Tätä en katso mä hyvällä, pitäis jo olla töissä Ei paha, eikä ollenkaan huono. Hauskaa ja oivaltavaa. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
Scars80 08.03.2012 00:29:22 | |
---|
Old Joe: Ei paha, eikä ollenkaan huono. Hauskaa ja oivaltavaa. Joo en mä tässä nyt niin paljoa huonoa näe o.O |
velipesonen 08.03.2012 09:20:22 | |
---|
Me ollaan impotentteja - alati seksiä janoavia mutt' kaikkein kuumimman kiihkon mä saan - kun mä dokaan Bonanzaa! Viinaa ja Pameja! Pillereitä ja Bonanzaa! pistä parit pamit ne ois ihan namit anna mulle viinaa et sä mua piinaa kotipolttoista sen olla pitää kuka tässä enää valtion viinaa kaipaisikaan kun meikäpoika vetää ryynit naamaan huuhdellen ne alas pontikalla yhteiskunta menköön minne huvittaa pameja ja viinaa se on miehen merkki "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Lennu 08.03.2012 15:10:33 | |
---|
Kukkameren loisto keltaisena ja runsaana kerään sulle kukkasen vaikka renttuilen silmän kantamattomiin kukkamerta mittailen taidat olla mun leidi jos siis vaan sopii okei no is any good musics maked anymore... |
dts9624 09.03.2012 00:18:40 | |
---|
Tuo äijä on homo, sano minun sanoneen Se miehistä tykkää se homostelee Ei se pidä lainkaan ty-ty tytöistäkään Miehen se tahtoo selkää pesemään Hei hinaaja, tehdäänkö juna? Hinaaja, kiskot kuntoon vaan Hinaaja, seisooko järki? Kuin särki sätkit vastaan sitten annat vaan Kun tahtoo saada täytyy antaa vaan |
dts9624 09.03.2012 00:23:07 | |
---|
Elvis on elossa, näin sen etukenossa KauppakEdun kapakassa kerran kaatuvan Se kertoi joistain hotellista, muista en mä moisista Elvis on elossa, se lauloi äsken radiossa Kesäisellä terasilla näin sen istuvan Särkyneestä sydämestä nyt mä taidan muistaa mistä Elvis mulle lauloi, Mutta miksi ne vaan nauroi? |
dts9624 09.03.2012 00:27:43 | |
---|
Ystävän miekka mun selässä pistää Poltaa tuo hiekka, mi sielua nipistää Anna mun makailla Nurmella tapailla Olen vain pölyä, ufojen lemmikki Maailma on valtava laboratorio Jossain on alienien planetaario Siellä ne meitä nauraen katsoo kun meistä joku kuolee, se housuunsa paskoo |
oo-p 09.03.2012 01:32:17 (muokattu 09.03.2012 01:32:58) | |
---|
kaunista hiekkaa lapset aamussa ämpäreihin laatikolla laittaa ja sä yksin haikailet taas nuoruuteen eikä aamukahvikaan, edes maidolla maittaa Sä tahdot palata aikaan - tahdot takaisin taikaa eikä nuoruus koskaan palaa ennalleen sä kaksitoista vuotta sitten lapsen vahingossa sait ja sun miehes valokuva-albumiin vain jäi hymyilemään nyt treffeille on helvetin vaikea päästä vaikka ennen olit kaunis ja haluttu - nyt on sielusi loppuun kaluttu Terve, ja kiitos kaloista!
Lennu 09.03.2012 15:17:13 | |
---|
Syksyinen väriloisto kalsareitteni sisäpinnalla Ruskaa ja mätää Sitä se on, elämä ainoastaan no is any good musics maked anymore... |