Tympee Huttunen 26.12.2011 08:26:20 (muokattu 26.12.2011 08:26:43) | |
---|
Muistan kun vaari tuli sodasta oli kyynel poskella kaverit eivät tulleet kodasta sinne jäi Koskela Muistan vielä mammankin ja sen suklaan makean johon käytin ainoan shillingin ja kahvin sakean kertsi: Voi näitä muistoja kuin metsän suuria puistoja Mielessäni elän aina uudelleen muistan meidän suudelleen Muistan vielä sinutkin kun junaan piti päästä lippuun rahaa kinuitkin ei silloin puhuttu säästä |
rintapek 28.12.2011 21:33:54 | |
---|
Nyt mä tässä tietsikalla oikein huonon tekstin teen. Kunto on jo pöydän alla, kovin sattuu nivuseen. Mutta huonommaksi pistän, pöydän alta nyt livistän. Karkaan tästä paikkaan arkaan, lähden sinne lailla varkaan. Kunto täytyy nostattaa, kohti rimaa oikeaa, nivusetkin täytyy hoitaa, kohti reikää soikeaa. One kind of music only - the good kind |
oo-p 28.12.2011 21:38:27 | |
---|
lipin lapin lapikkaat pistin jalkaan kengät nuo ne minulle kauneimmat hetket suo pakkasella ja hellesäällä aina minulla on päällä vaikka heikolla jäällä pipo sekä takki niillä astelen mä ain Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
soihtu55 28.12.2011 23:06:04 | |
---|
nipin napin sain napit kiinni rinta rottingilla, villapaitaa kaipaan, voi sitä aikaa, kun vielä voin sonnustautuu silkkipaitaan Nipin napin sain napit kiinni mut kaitanainen vajavainen, Lihavainen täyteläinen kylläinenkö? ettenkö nyt pettäs teitä, meit on moneks, ehkä hengeltäänkin joku uhkea, puheiltaan rohkea, mikä päätös jutun tämän: Nipin napin sain napit kiinni rinta rottingilla, alennuskupongilla ostan itsetuntoa, nostan naiskuntoa, nipin napin, nipin napin Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
Lennu 04.01.2012 05:41:01 | |
---|
Itserakkauteni helmet kämmenellä Liukenee bliv-saippuaan Tunnen ihoni leijana purjeena Kun rakkaus ei pidä enää otteessaan Vie minua menneeseen tulevaan Huonoon lännenelokuvaan Ole minulle kehoni lypsykone Puksuta kuin tehdaslaite "Esittävä taide on hyvin vaativaa ja on ikävä nähdä ettei suurimmalla osalla kansalaisista ole alkeellisintakaan esittävän taiteen vastaanottamisen kulttuuria." -velipesonen |
rintapek 04.01.2012 10:24:56 | |
---|
Lennu: Eisss... Lennu, toi on huono. Ketjun huonoin. Onnittelut lähes täydellisestä onnistumisesta. Sinussa on ainesta alalle. One kind of music only - the good kind |
velipesonen 04.01.2012 10:27:55 | |
---|
Tähän ketjuun pitäisi plusmerkin tilalle asentaa miinusnappi. Kun saa riittävän monta miinusta niin Mnet kustantaa huonon demon. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
JCM 04.01.2012 11:05:25 | |
---|
Lennu: Itserakkauteni helmet kämmenellä Liukenee bliv-saippuaan Tunnen ihoni leijana purjeena Kun rakkaus ei pidä enää otteessaan Vie minua menneeseen tulevaan Huonoon lännenelokuvaan Ole minulle kehoni lypsykone Puksuta kuin tehdaslaite Tämä on silkkaa parhautta. Mahtava! |
Lennu 04.01.2012 22:51:37 | |
---|
JCM: Tämä on silkkaa parhautta. Mahtava! Suunnittelin myös levyttäväni tämän. "Esittävä taide on hyvin vaativaa ja on ikävä nähdä ettei suurimmalla osalla kansalaisista ole alkeellisintakaan esittävän taiteen vastaanottamisen kulttuuria." -velipesonen |
Old Joe 04.01.2012 23:13:11 | |
---|
Lennu: Suunnittelin myös levyttäväni tämän. Suosittelen: Savikiekolle 8-) Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
oo-p 04.01.2012 23:26:22 | |
---|
Lennu: Suunnittelin myös levyttäväni tämän. tarjoa sitä ensin vaikka Tauskille. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Scars80 06.01.2012 00:11:42 | |
---|
Kalastaja kalamajasta kalastamassa tahrattoman majakan puhtaassa valossa Uudesta vavasta siima sivaltaa Kuin valokiila joka yötä valkeaa Tänä iltana saalikseni jäädä saat Susta otan muiston seinälleni kuin leukaluun Verkot vieheet koukutkin sua tavoittaa Kun ilta on ja ahdille laitan tärpin hakuun Laineet liplattaa, soi kuin kasakalla balalaikka Tule ja ota koukkuuni vaikka heti ei mua haittaa |
velipesonen 06.01.2012 09:12:19 | |
---|
Scars80: Kalastaja kalamajasta kalastamassa tahrattoman majakan puhtaassa valossa Uudesta vavasta siima sivaltaa Kuin valokiila joka yötä valkeaa Tänä iltana saalikseni jäädä saat Susta otan muiston seinälleni kuin leukaluun Verkot vieheet koukutkin sua tavoittaa Kun ilta on ja ahdille laitan tärpin hakuun Laineet liplattaa, soi kuin kasakalla balalaikka Tule ja ota koukkuuni vaikka heti ei mua haittaa Mainio pelinavaus, onnittelut! Tällaista tarvitaan. Tavaraa joka olisi juuri ja juuri käynyt julkaistavaksi 70-luvulla jossain punanuorison lehdessä vakavasti otettavana lyriikkana. Sisällöltään kangistunut, tekoraju ja lopulta peräti matalamielinen. Hyvä! Ei kun: Huono! "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
soihtu55 06.01.2012 11:18:52 (muokattu 06.01.2012 21:53:47) | |
---|
Blues: Oodi Myssylle väärinpäin (6.1.2012)
ei pidä laulaa yhteen ääneen ei pidä vaatii samaa juttuu vaan ottaa haltuun lippalakki asettaa se päähän nurinpäin, tai oikein päin siis jos tietää, miten on oikein päin näin voi jatkaa olemistaan, myssy väärinpäin sähköt meni, katkes ja niin ratkes mun olo parempaan, luin Melleriä fikkarin valossa, muutama kynttilä palo viereisessä talossa ja mun pöydällä Iittalan jalassa halpa kynttilä itki steariinia fiiniä tunnelmaa ei se haitannut ollenkaan tännehän synnytään olemaan lippalakki oikein tai nurinpäin sähköt meni, katkes ja niin ratkes mun olo parempaan, luin Melleriä fikkarin valossa, muutama kynttilä palo viereisessä talossa ja mun pöydällä Iittalan jalassa mun silmät väsy, luppas vaik teksti ei ollut kesyä olleenkaan, puin juttua omilla mietteillä, mut kuka ne kuppaa omikseen ei pidä laulaa yhteen ääneen ei pidä vaatii samaa juttuu vaan ottaa haltuun lippalakki asettaa se päähän nurinpäin, tai oikein päin siis jos tietää, miten on oikein päin näin voi jatkaa olemistaan, myssy väärinpäin Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
Scars80 06.01.2012 23:56:28 (muokattu 06.01.2012 23:59:43) | |
---|
Sä seisot kadun kulmassa odottamassa Lyhyessä hameessa pakkelit naamalla Ja mä olen juuri sun kaltaista hakemassa Helppoa halpaa saalista jota hoidella Mä tuun sut ottamaan siitä Mäkkärin nurkilta Kuin prinssi tuun sut noutamaan mopoautolla Illan rytmi on naurettavan helppo ja takova Tahti on nopee ja kepee Mut silti meidän porukka tää on vaativa ja kova istu taakse ja levitä reitee |
Elbura 07.01.2012 18:04:57 | |
---|
Mulla oli tämmönen tehtävä erään opiston pääsykoetehtävissä. "Kirjoita huonoin runo". Oli muuten ehkä haastavin kaikista. |
velipesonen 09.01.2012 08:59:31 | |
---|
Jetsi kamaa seerulla samaa köntsää aamusta iltaan sä voit vain hävii sil ei o välii. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Funkånaut 09.01.2012 13:33:16 | |
---|
Istun rotvallin reunall Tähti Mersuni keulall Muistelen kaiman häitä Kirotessani kurjia säitä Mitä tulee taas tapahtumaan Kun herrat sulkevat Puuhamaan Haen snagarilta nakin Sinappi sotkee takin Istun, vapisen ja murjotan Kun tyhjään taasen tuijotan Mitä taasen taas tapahtui Kun hauki verkkooni ui Mitä taas eilen tein Kun köyhältä almun vein Ainakin kuuntelen musiikkia. Sä vaan keskityt mnetissä ulisemiseen ja jonkun middle beerin ryystämiseen. - M4ss3 m/ Kuuntelen tälläistä |
rintapek 09.01.2012 18:22:28 | |
---|
Mua tänään flunssa vaivaa en voi kuin nenää kaivaa. Tai yskiä ja aivastaa en puhelimeenkaan vastaa. Lämmitän mä tässä totia, tulin kapakasta kotia. Nauttia mä koitan kuumaa, tota totia tai naisen uumaa. Herää jos en huomiseksi se murhe on ikuisuuden... sillä millään en mä keksi, mistä saisin naisen uuden. One kind of music only - the good kind |
soihtu55 09.01.2012 19:50:55 | |
---|
Viskiin voi sekoittaa vettä sitä voi juoda niin että tulee hulluksi ja kuulluksi kaupungin yössä yksin voi puhella ja lyhtypylväitä huuhdella mut pitää varoa kengän kärkiä ja aamulla punaisia silmiä laittaa leivälle kasapäin särkiä puiston penkillä voi nukkua ja laskea monta kertaa käki ehtii kukkua pää retkotta penkillä henkselit on nilkoissa lenkillä lehdenjakaja ajaa ohi herättää sut Topi, Topi lehdenjakaja aja ohi herätää sut Topi, Topi torikojuissa on myjiä ja ilmeitä tyyniä ne vinkkaa silmää toisilleen ja herättää sut Topi, Topi mä herään ja toteen toki, toki Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-