rintapek 14.12.2011 22:09:40 | |
---|
Peter Spiegelmann: Jossain tuolla pilven päällä Vaikka sitten poutasäällä Istuu, viihtyy Jimi Hendrix Vieressään Jim Morrison ja sätkää käärii John Lennon Gibsonit ja Fenderit soi Rauhanpiiput sauhuta voi Lauluun liittyy Janis Joplin Bändi lähes valmis on - tää rokkibändi kalmiston Vielä rumpalinsa puuttuu John Bonham ja Keith Moon suuttuu Täyttää niiden kanssa Elvis Rock'n'rollin nautinnon on tallella liike lantion Jos vielä oikein tapahtuu Sinne tuskin muita mahtuu Justin Bieber ja Britney Spears läpi alakerran portaikon Laulavat laulua Infernon La, la, la, la, laa Pannaan nyt hiilet palamaan Ne persettä korventaa Kas siitä sitä poppia saa La, la, la, la, laa Käy Helvettiin teinitähdet vaan Ja Demoni kiduttaa Musiikkia heavyä oppia saa Anteeks. Ei sais toisten teksteihin puuttua, mut piti täydentää puutteet. Ei tainnu parantua, tai siis huonontua, mut en voinu vastustaa kiusausta. One kind of music only - the good kind |
Old Joe 14.12.2011 23:20:58 | |
---|
Hyvin täydennetty :o) Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
azhrak 15.12.2011 19:01:04 | |
---|
Tässä joulun kunniaksi yksi: Joulu on, muistathan sen Lumihanget hohkaa kylmää kiirastulta Joulun tunteen kahlitsen Mut postikorttia en saa sulta Ruokapäydässä itken, arvaathan Seurassani kuiva kinkku vain Laimeaa tunnelmaa laimentaa saan Mut postikorttia en saa sulta |
Scars80 16.12.2011 00:17:03 | |
---|
Noh pistetään tänne itsekin näin joulun alla: Kolmen mausteen kakun jälkeen Tarttuu kirves miehen käteen Nyt perhettä kutsuu kylmä hanki kun mies halkopinon raon tyhjensi Kuusi uljas valtion metsästä pöllitty Seuraa tekee varmasti Nyt kun juomat on kaikki hörpitty paras paikka on hanki Lapsoset, äitikin, hangessa kilvan hölkkäilee Isä kun kera astalon kaikki pulmat ratkaisee |
lööperi 17.12.2011 22:09:44 | |
---|
Ja vielä ilakoidaan joulun aikaa: Voi meillä kurjaa olla mut jouluna ei vaivaa polla. Hanki hohtaa kirkkaana ja sisko oottaa valppaana. Pukki painaa kohta puuta isä on kuin vanha luuta. Äiti puurot pohjaan polttaa Ja kaikki nauraa, älä kokkaa. (kertosäe) On jouluyö ja sydän lyö Kun katson kuinka perhe syö. On kaukana taas arjen työ On jouluyö ja sydän lyö Kun katson kuinka perhe syö. On kaukana taas arjen työ |
Scars80 17.12.2011 22:21:29 | |
---|
Ihan kymysyksenä notta onko säännöt unhoitettua kauraa? Saako nyt rustata mitä tahtoo ja kuinka pitkänä lööperinä vain? |
Old Joe 18.12.2011 00:30:42 | |
---|
Scars80: Ihan kymysyksenä notta onko säännöt unhoitettua kauraa? Saako nyt rustata mitä tahtoo ja kuinka pitkänä lööperinä vain? Mitähän mahdat tarkoittaa? Tässä säikeessähän pyritään suoltamaan mahdollisimman huonoa lyriikkaa ja lööperi pääsi tuolla tekstillä aika lähelle tavoitetta. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
Scars80 18.12.2011 02:24:16 (muokattu 18.12.2011 02:39:11) | |
---|
Old Joe: Mitähän mahdat tarkoittaa? Tässä säikeessähän pyritään suoltamaan mahdollisimman huonoa lyriikkaa ja lööperi pääsi tuolla tekstillä aika lähelle tavoitetta. No ihan ketjun aloittajan määrittämiä asioita tässä hain takaa: velipesonen: Mutta koska tämä on nettikeskustelua jota käydään kirjallisesti, voisimme koettaa määrittää kaikkein huonoimman sanoituksen kirjoittamalla se itse. Säännöt ovat kuitenkin ankarat: 1. Sanoitus saa olla korkeintaan kymmenen riviä pitkä E: Niin ja en viitannut nyt pelkästään lööperin hienoon tekstiin. |
velipesonen 18.12.2011 08:31:32 | |
---|
Olen pannut ilolla merkille että jotkut osallistujat ovat edelleen kunnioittaneet kaikkia kolmea sääntöämme. Monella tuppaa varsinkin se pituussääntö unohtuvan. Säännöt näyttävät joillakuilla olevan pois käytöstä, mutteivät suinkaan ole pois voimasta! Edelleen kaipaisin myös ennakkoluulottomampaa otetta hunoihin teksteihin. Tähän mennessä suurin osa tahtoo olla "pikkuisen noloja" vaikka tämä karaktääri on vain pieni siivu huonouden koko sateenkaaressa. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon |
Lennu 18.12.2011 13:00:20 | |
---|
Punk-laulu Mulla on nyt paha olla Mulla kaatuu kohta jolla En tahdo olla enää nolla Täysin tuuliajolla Tuska kipu ahdistus Jopa pieni harmistus Kaikki mulle kerralla Tai sit ei mitään niistä Kaikki on niin paskaa vaan Tai sit on ihan kivaa vaan "Esittävä taide on hyvin vaativaa ja on ikävä nähdä ettei suurimmalla osalla kansalaisista ole alkeellisintakaan esittävän taiteen vastaanottamisen kulttuuria." -velipesonen |
lööperi 18.12.2011 13:18:29 | |
---|
Sori, unohdin innoissani että myös tässä maailmassa on sääntöjä ... |
rintapek 18.12.2011 14:05:40 | |
---|
lööperi: Sori, unohdin innoissani että myös tässä maailmassa on sääntöjä ... Tekstisi oli kelvollisella toleranssilla ihan sääntöjen mukainen. Sitäpaitti suurta huonoutta on kans se, jos ei pysy otsikon raameissa. Joululaulu: Näin joulua ryypätessä on nyt aika edessä viettää joulu yksin koffin kanssa sylityksin. Ei Pukkia, ei lahjoja vain aatoksia kahjoja Ei kinkkua, ei laatikoita eikä kukaan mulle soita. Ainoa asia jouluinen on tuo toti munainen koristeena toimii toki tuo koffi pukinpunainen One kind of music only - the good kind |
oo-p 18.12.2011 14:19:34 | |
---|
pukki tuonelaan tallustaa ja mustaa joulua toivottaa ja pirut ja saatana sen vastaan ottaa ja lahjoja antamaan pakottaa sitten hangolla pukkia päähän tökkii ja sitten petterin nokkaan nyrkillä tökkii joulu tässä meillä taas vaan on ihan paska tulossa verraton Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
velipesonen 18.12.2011 18:34:57 | |
---|
Muistaakseni oliko se Velton kappaleessa Kellopeli Omena laulettiin jotain tähän tapaan, ainakin Isi Martikaisen versiossa: Siihen loppui ukon seksi joululaulun opettelemiseksi. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon |
soihtu55 18.12.2011 19:58:12 | |
---|
Kellopeliappelsiini- saatko kiinni? oodi ilolle soi Beethoveni loppu pahantekijälle mutta kelle? Maitopojat, äidin omat kovat pojat. Opetus, futuristin päähänkoputus Ludvig van, aivojen rantta- tan. Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
soihtu55 18.12.2011 20:44:13 (muokattu 18.12.2011 21:17:25) | |
---|
hyvvää vai huonoo lienöö vetteen piirretty kiima se männöö pitkin virtoo, piästä irtoo, mitä irtoo juttuu virtoo yhtenään mie en oo käynynnä Viidennellä Avenjuulla mutta tahon kuulla kun sie haastat misulle idit suda suppusuu, suolakurkku purkki nojjoo ikkunaan. kissa kehröö, purkki tyhjenöö. Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
rintapek 18.12.2011 21:05:16 | |
---|
soihtu55: Kellopeliappelsiini- saatko kiinni? Sulla melkein kävi flaksi siis pane paremmaksi ja soita vaikka taksi ja luoksein tuu Älä katso kellopeliä tuota vanhaa epeliä vaan rouskuta hiekoitussepeliä ja luoksein tuu- jo asiat onnistuu One kind of music only - the good kind |
Peter Spiegelmann 25.12.2011 23:58:56 | |
---|
Gangstaräpin ja hard rockin sekoitusta: Tää Joulupukki on ninja Ja mä sinut maahan niittaan Väkivalta on mun linja Vaurioista vähät piittaan Kuin Nukkumatin unihiekka Stilettini päähäs lentää Lävistää sun rintas miekka Sääliä mä tunnen sentään On paras äkkikuolema Ei haavoi jäädä nuolemaan Vain jälki veitsen vuolema Lauseet puhuu puolestaan Tää Joulupukki on ninja Ja mä sinut maahan niittaan Väkivalta on mun linja Vaurioista vähät piittaan Olen paha pukki Nuutti Olen painajaisten unta Sitä huutaa joka tuutti Huolta kantaa eduskunta Ja poliisin instituutti Eilen armeijakin muutti Näin valmiuttaan vanaveessä Jo vapisee maa mun eessä Tää Joulupukki on ninja Ja mä sinut maahan niittaan Väkivalta on mun linja Vaurioista vähät piittaan |
Scars80 26.12.2011 01:24:38 (muokattu 26.12.2011 01:27:56) | |
---|
Pukki tuli toyotalla Vastaan mentiin sandaaleissa Lahjat jaettiin urakalla Juhlittiin taivasalla Musta joulu meitä kaikkia rikastaa Kuin asemalla mamut jotka kinastaa Paketit märkänä kuin pudonnut serla Näin käymme joulun viettohon Paperit velttoina kuin tuore selluloosa Kääntyy naurut kirohon |
velipesonen 26.12.2011 07:51:04 | |
---|
Scars80: Pukki tuli toyotalla Vastaan mentiin sandaaleissa Lahjat jaettiin urakalla Juhlittiin taivasalla Musta joulu meitä kaikkia rikastaa Kuin asemalla mamut jotka kinastaa Paketit märkänä kuin pudonnut serla Näin käymme joulun viettohon Paperit velttoina kuin tuore selluloosa Kääntyy naurut kirohon Huono! Erittäin onnistunut. On kuin runoilija tahtoisi välttää riimittelyä ja suorastaan briljeeraisi riimien ja soinnukkuuden puutteella mutta vahingossa tulisi upottaneeksi sekaan pari riimiä. Tämä ei hallitse omaa ilmaisuaan ja pidän tätä tähän mennessä parhaana eli huonoimpana. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |