Von Härskiburg 25.03.2004 21:01:13 | |
---|
Olihan se aika juovuksissa Se profeetta joka maailmanloppua povasi Vaikka kenkä juuttuu ojanpohjaan Jää pari kolikkoa taskunpohjalle Me boss, you not. |
kikkomän 01.04.2004 18:57:31 (muokattu 01.04.2004 18:58:36) | |
---|
tämä sivu on hitti! missä mennään mikä mesta minä jäin kotihin missä viinapullo kaatuu tyhjenee , vilkkaammin enpä tästä elämästä suurta juhlaa irti saa jos saan toosaa edes kerran mä voisin sua rakastaa tule rakas naimahan ihos väri vainajan kun mä suhun uppoan dän dän dän dän laukean voi saa aamu tulla uudelleen en taida nousta sängystä ja jos oman kämpän saan mä taidan vain olla siellä joka päivä ja mölytoosaa luukuttaa sitten menen ja koitan miten suihku puhdistaa... EDIT:Ehdottomasti plussaa tästä sivusta. aurinko paistaa ja veeetttä sattaa , taitaa tulla ARMAGEDDON!! |
ganesha 08.04.2004 16:14:40 | |
---|
MIELENRAUHAA valkoista tomua todellisuuden pakonopeuden nostattamaa tuuli puhaltaa en mistään löydä piilopaikkaa rauhaisaa vailla määränpäätä pakenen valtakuntaan varjojen aistiharhojen vaikka tuskin pakoon pääsen kuitenkaan viimeinen oljenkorsi se korsi joka kutittaa vereslihalle mut saa itseäni raapimaan paossa pahaa maailmaa valkoista valhetta polttavaa kielisuudelmin en sammumaan saa sydämeni sytyttää noitaroviona palamaan neonvalojen pehmeään syliin jään rampana makaamaan ja kadunreunalta katson alas maailmaan nälkäisin sydämin maailmalla harhailin sokeana lasin läpi maailmaani katselin onko taivas kaikkialla yhtä sininen? itseäni maailmalla etsin ja pakenen ----että semmonen tapaus tällä kertaa----- "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
maelstrom 09.04.2004 15:08:42 | |
---|
Voinko olla niin pieni että auto ajaa ylitseni eikä huomaa ollenkaan tärähdystä, töyssyä, rääkäisyä, huutoja Huudan taas kurkkuni verille kuuleeko kukaan, kysyn. huudan taas kurkkuni verille muttei vastaa kaikukaan Olen niin pieni, huomaamaton varpaankynnen kokoinen mitätön, niin olematon painimaton unohtaa voinen Voinko olla niin pieni etten voisi tehdä jotain maailmanrauhan eteen ystävyyden, nälänhädän, väestönkasvun, kurkkumädän? Näemmä. On ässäarpa syntyä Suomeen.
IMIK #12 |
seitikki 24.06.2004 17:28:24 | |
---|
Tämän voisi nostaa nyt jos juhannusloppuna tulee asiaa päähän,.. Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu. |
Himpi 24.06.2004 18:15:08 | |
---|
juhannuksen myötä hetken ilman työtä levätä mä saan aikaan parhaimpaan vettä sataa vaan päädyn panemaan pään tyynyyn Lehmä on turvallinen valinta. |
seitikki 24.06.2004 21:27:55 (muokattu 11.05.2006 13:28:54) | |
---|
................ Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu. |
Himpi 24.06.2004 22:20:58 (muokattu 24.06.2004 22:32:25) | |
---|
Olen tunteiden orja, kynnysmatto olla saan Jos mua et polje, päädyn hoitolaan Muut sanovat: "Hullu nainen sinä oot!" Mut mä nostan nenäni, muut haukkukoot! Olen tunteiden orja, rakkauttako tämä lie? Olen tunteiden orja, tuhooniko tämä vie? Olen tunteiden orja, taidan palaa karrelle Olen tunteiden orja, kuolen matkan varrelle Olen tunteiden orja, kynnysmatoksesi jään Jos mua et sylje, kuolen ikävään Muut sanovat: "Lähde aikaan hyvän sään!" Mut mä näppään numeron sun kännykkään Olen tunteiden orja, rakkauttako tämä lie? Olen tunteiden orja, tuhooniko tämä vie? Olen tunteiden orja, taidan palaa karrelle Olen tunteiden orja, kuolen matkan varrelle Lehmä on turvallinen valinta. |
seitikki 24.06.2004 22:26:02 | |
---|
Helli minua paranna mun oloa tunnusta rakkautta uskalla kuiskia en minä pure mutta voin laittaa pizzaa Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu. |
Himpi 24.06.2004 22:41:56 (muokattu 24.06.2004 22:47:29) | |
---|
Voin laittaa pizzaa tai LatziKatzia Voin heittää yatzia tai soittaa jazzia, on siinä tatsia! Vaan toivon ettei mua käräyttäisi ratsia Vois tulla siitä pahanlaista matsia Jos haistaisivat sitä kissanruokasatsia ...hohhoijaa, kaikkea se jussin odottelu teettää... Lehmä on turvallinen valinta. |
hit 24.06.2004 23:27:22 | |
---|
SYNTI Ukko lapsille viskiä tarjoaa, niiden heikot mielet turruttaa. Syntiin synkkään pakottaa, lapset ojaan oksentaa. Maata polkevat kontillaan. He miettivät pitikö mennä dokaamaan? viellä kerran joku heistä sammaltaa ja loppu ilta on silkkaa tuskaa. Synti tulee niin helpolla, on mahdotonta olla sitä ohittamatta. Se tulee vain lipsahtaen, silti paha-ihminen ole en. "For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea |