Aihe: Ampukaa jo
1 2
phannola
23.01.2004 15:49:47

positiivista meininkiä

me olemme vaan tällaisia iloisia soittajapoikia...
-So, what are you saying? -I'm, not saying, what I'm saying. And I'm not saying, what I'm thinking. As a matter of fact, I'm not even thinking, what I'm thinking." -Babylon 5
Sa,kke
25.01.2004 22:18:48
Täs oli menoo! :D Tosin toi teini agnsti paisto vähän liikaa läpi... Jos jättäis ton "ei täällä kukaan minua kaipaa" kohdan pois, ois parempi... Mä oisin ehkä tehny tästä semmosen "josset minusta välitä, niin ammu halikolla..." mut täähän on sun biisi! Aika humoristisia vastauksia tullut :D Mutta lievitän tuskaasi kertomalla, että esim. ruissiin on vaikeeta viedä haulikkoa :D
Jäähyväiset aseille
doolittle
26.01.2004 09:14:01
Kun nyt tuo haulikko tuli puheeksi niin muistattekos sen tempauksen kun Butthole Surfersin laulaja toi happohöyryissään haulikkonsa mukanaan lavalle ja alkoi yhtäkkiä räiskiä päin yleisöä joka lievästi sanoen säpsähti. Onneksi aseessa oli paukkupanokset. Veikeää.
"It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks-
hit
28.01.2004 21:43:41
Hmm joissain kohin tuntu siltä että et ottanut riimittelyä tosissasi, no ihan hauska.
"For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea
Kapina
01.02.2004 17:19:43
Vähän korni. Paras pätkä oli "ampukaa minua haulikolla" :). Taisin itse kirjoitella joskus jotain samankaltaista, keksin likipitäen kaikki mahdolliset teloitustavat... Se meni jo niin yli että ihan huumorihumpaksi.
Kilju ennen koulua, sanoma ennen taidetta, energia ennen soittotaitoa, asenne ennen kaikkea!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)