Aihe: Lyriikkakisa 17 valmiiseen sävellykseen.
1 2
sirpale
26.02.2011 17:27:00
Ooh, hassua! Minä voisin kyllä skipata tuon kisan pystyyn pistämisen ainakin kokonaan, koska kotiäidin aikataulut aina tuppaavat mättäämään. Osallistua toki voin yrittää, mutta en mielelläni kisan vetäjänä. Ellei sitä sitten vaatimalla vaadita. :D Joten laittaisiko soihtu? Vai onko seuraava kisa vastaavanlainen ja oophan mainitsi voivansa, jos ja kun? Puhunko jo tarpeeksi sekavia? :D
Tuuli pääni läpi viheltää, voltin heittää, taloksi asettuu.
Morphia
26.02.2011 20:46:04
sirpale: Ellei sitä sitten vaatimalla vaadita. :D Joten laittaisiko soihtu? Vai onko seuraava kisa vastaavanlainen ja oophan mainitsi voivansa, jos ja kun? Puhunko jo tarpeeksi sekavia? :D

Niin ja onnea vaan voittajille.

Mä voisin kyllä vaatia, mutta jos et halua niin Soihtuliini tai Oo-piumi sitte? :)
How far can they control my mind?
oo-p
27.02.2011 12:23:58

Morphia: Niin ja onnea vaan voittajille.

Mä voisin kyllä vaatia, mutta jos et halua niin Soihtuliini tai Oo-piumi sitte? :)

Onko seuraava kisa taas perinteinen, vai otetaanko ääniä mukaan?
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Morphia
27.02.2011 12:28:14
oo-p: Onko seuraava kisa taas perinteinen, vai otetaanko ääniä mukaan?

Mulle ainakin käy kumpikin. :) Mites muille?
oo-p
27.02.2011 12:34:18

Morphia: Mulle ainakin käy kumpikin. :) Mites muille?

Toiveiden mukaan minäkin voin jonkinlaisen äänipohjan tehdä, jos tarvitaan.

Soihdullahan tosin ois kisanpystytysvuoro?

Jos soihtu määrittäis kisan aiheen ym. jutut, ja tarvittaessa minä voin nauhottaa äänitteen, josta koitan tehä sen tyylisen ku toivotaan?

Tosin mulle käy kyllä ihan perinteinen kisakin, pääasia että pääsis vähän kirjottamaan, ku on tuntunu jäävän liian vähälle viimeaikoina.
soihtu55
27.02.2011 15:08:25
Vaihtoehto 1)

moikka, Te, ei oikein nyt sytytä tekstin teko. Kun on yksi jo tekeillä, mutta ehdottaisin yhtenä vaihtoehtona
semmoista, jos teen vaikka eka säkeistön, tai pari, sitten jatkatte siitä. Ja ne säkeistöt voi myös sijoittaa muute kuin peräkkäin jos ne istuvat tekstiin sopivasti. Että asia ei olisi niin helppo, jos näin menetellään. Joko Sirpale tai oo-p voi sanoa aiheen mistä kirjoitan. Otsikko vapaa.

Vaihtoehto2)

joku tekee sävelpohjan ja me siihen sanat, mutta se joku en voi tietenkään olla minä.

..........................................................

Seuraavaan kisaan ehdotan englanninkielistä tekstiä, jossa en voi olla mukana. Sitä täällä on kaipailtu joskus.

Eli jotain uutta, ja uusia yrityksiä, uusia osallistujia meidän vanhojen kamujen lisäksi, toivon!
Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja- näin oletin kun se ei laulanut. -MR-
Morphia
27.02.2011 15:19:47
Äänestän vaihtoehtoa 2.

Englanninkielinen lyriikka on hyvä idea, joskin saattaa karsia kisailijoiden määrää?
soihtu55
27.02.2011 16:20:56
minulle sopii Morphian ehdotus.
Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja- näin oletin kun se ei laulanut. -MR-
oo-p
27.02.2011 23:56:38

Molemmat vaihtoehdot kuulostivat hyviltä, mutta jos kakkonen otetaan käytäntöön, niin voin äänittää pohjat. Olisiko tällä kertaa vähän ei-niin-balladimainen kappale sopiva?

Jos soihtu vaikka määräisi teksin aiheen ja antaa esim. joitakin sanoja, eli avaisi kisan, niin minä voisin sitten postata keskusteluun ensimmäisenä viestinä linkin äänitiedostoon?
Sergei Fallinen
01.03.2011 20:39:56
joo kyl kerran vois englanniksikin vääntää
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)