Vasenniplaaja 26.03.2006 12:57:06 | |
---|
"Prklvttustnajmlauttahlvtt... OSTA VOKAALI" "Vasenniplaaja meinaa saada kurssit suoritettua vain lahjettaan nostamalla." - kid ego |
texjazz 26.03.2006 13:11:09 | |
---|
Keskeytyi konsertti Päiville lähti soittaja konserttipäiville Taivalkoskelle tai Valkeakoskelle.
Tämä nousee kärkeen Vuoden huonointa runopläjäystä äänestettäessä. t. Allenkin Peri Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
MadMatt 26.03.2006 13:14:07 | |
---|
Alussa loi jumala taivaan ja maan, sitten säättynä päivänään asetti taivaanvalot ja seitsemäntenä päivänä lepäsi Miljardien vuosien jälkeen ihminen, hänen kuvakseen ja kaltaisekseen tehty, koskaan lepäämättä, maallikon- ymmärryksellään, pelotta, lokakuun selkeälle yötaivaalle asetti toiset valot, senkaltaiset kuin ne jotka ovat kiertäneet maailman luomisesta. Aamen. (Quassimodo sputnikista 1957) |
texjazz 26.03.2006 13:18:31 | |
---|
Alussa loi jumala taivaan ja maan, sitten säättynä päivänään asetti taivaanvalot ja seitsemäntenä päivänä lepäsi Miljardien vuosien jälkeen ihminen, hänen kuvakseen ja kaltaisekseen tehty, koskaan lepäämättä, maallikon- ymmärryksellään, pelotta, lokakuun selkeälle yötaivaalle asetti toiset valot, senkaltaiset kuin ne jotka ovat kiertäneet maailman luomisesta. Aamen. (Quassimodo sputnikista 1957) No vähän hieno! Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
Ronsto 26.03.2006 13:21:35 | |
---|
PALLO! Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Magic Bullet 26.03.2006 13:23:20 | |
---|
Kalle Kustaa Korkki muniansa sorkki. Munat meni rikki, Kalle Kustaa itki. Isi veisti puusta, Kusi tuli suusta. Siskot antoi omat, ne oli liian somat. Äiti osti uudet, ne oli liian suuret... Kukaan ei voi väittää, ettei tämä ole oma keksimäni... |
Leper Messiah 26.03.2006 13:25:37 | |
---|
Valhe Sinulle Ei se kellekään haittaa tee Ei sinun tarvitse tietää mitä minun täytyy sietää! Valhe itselleni Ei, muut valehtelevat minulle! En ole mitä muut väittävät olen mitä itse haluan! Vale on tuli sinä olet ilma joka ruokit sitä hapellasi Siitä syntyy tunteiden tulipalo! Petollisuus... Valhe Pieni valkoinen Vielä yksi, kelle vain Ei, miksi kiellät sen? Kaikki on valheissa paremmin! Valhe vai totuusko? Niistä valitsen mukavimman Ei minun maailmassani ole valheita saati totuuksia! Minun omassa maailmassani Omissa ajatuksissani Vale on totuutta totuus on valetta Muita sinne ei päästetä.. Eivät pääse vaikka haluaisinkin |
Jani The Rock 26.03.2006 13:28:18 | |
---|
viikset värisivät budoaarin hämärässä ah Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Vasenniplaaja 26.03.2006 13:30:08 | |
---|
viikset värisivät budoaarin hämärässä ah HAHAHA. "Vasenniplaaja meinaa saada kurssit suoritettua vain lahjettaan nostamalla." - kid ego |
texjazz 26.03.2006 13:30:15 | |
---|
Kontrapunkti sanoi Kontra kädessänsä tunkki. Tämä saa Runoraadissa kaikilta jäseniltä kympin. Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
Magic Bullet 26.03.2006 13:40:12 | |
---|
Olipa kerran Erkki jolla kädessään tyhjä olut tölkki Erkki meni kauppaan osti suklaan maukkaan Kun Erkki söi jätskiä suklaa suli äkkiä Erkki suuttui ja aivan mustaksi muuttui |
Hornanturska 26.03.2006 13:45:07 (muokattu 26.03.2006 13:55:36) | |
---|
Tuli huono runo, Poistin sen. |
Theodor 26.03.2006 14:12:45 | |
---|
ateria ei ole komodo, vaan komodo on ateria Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
gösplstorm 26.03.2006 14:20:57 | |
---|
valkoisia pilviä valkoisia lampaita valkoista lunta jonka reuna on mustunut keväästä "olen pahoillani en voi siirtyä enää taaemmaksi kohden bussin takaosaa koska reseptiiviset elimeni observoivat käytävällä Blookkuksen!!" www.TheZippyWackos.com |
LamaAjanElvis 26.03.2006 14:27:09 | |
---|
Kevät työntyi ikkunasta. Painu v-tt--n siitä haisemasta. "you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin.
Sormet lähtee soundista. |
Tupuna 26.03.2006 14:35:14 | |
---|
Ala-asteikäisenä tekemät lyriikat. Purtsi Ruususuu-Kakkakokkare, san. Tupuna Hei olen Purtsi Ruususuu-Kakkakokkare harrastus on laulu ja törttö naamataulu Minulla ei ole perhettä mutta on kyllä isoo persettä Vaimonani Tyyne Ruususuu-Kakkakokkare CH: Minulla ei oo perhettä mutta on kyllä isoo persettä kun sitä vain puristaa niin ilimat ulos huristaa on siinä tosi hyvä aromi ja pitää siitä myös paroni Olen suosittu! Bridge: Hei, olen Purtsin rakastajatar rakastelupaikkana piennar Me Purtsin kanssa suudellaan ja toisiamme huudellaan On meillä suhde salainen Me vain tiedämme sen One, two, three four country! CH ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Leper Messiah 26.03.2006 14:39:17 | |
---|
Niin, ja tuo aiemmin kirjoittamani oli ensimmäinen ikinä tekemäni runo, kummaa millaista on pukea ajatuksia sanoiksi. Ihan mukavaa puuhaa tuntu olevan. |
wrshredder 26.03.2006 15:12:46 | |
---|
"olishan se pitänyt arvata" -sanoi maajussi kun nenäänsä kaivoi.. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
author 26.03.2006 15:24:43 | |
---|
Ehkä elämäni kolmas runo. Älkää mestatko. Kevättä rinnassa Ah, kevät! Tuo joka vuotinen ihmeellinen ilmiö Tuomasi laulavat linnut, ja nuoret mielet hennot, jotka jo kesää kovasti mielissään kaihoavat. Ah, kevät! Ilman sitä ei talvi olisi talvi, eikä kesä sellainen, mikä tekee siitä sen arvoisen. Ah, kevät! Sinä tuot mukanasi muutoksen, paljastat lumen alta jätöksen, ja muistutat miltä luonto tuulessa maistuu! |
myrtonen 26.03.2006 16:43:09 | |
---|
Tyhjä mä hämäävän tyhmä jämä. Häviän vähän, näin häviän tähän. Vähän nään, tän hämärän. "Keskuudessamme rämpii toivoton, näköalaton ja äärimmäisen pinnallinen sukupolvi, jolle tuntuu merkitsevän elämässä jotain ainoastaan keinotekoiset, lyhytkestoiset ja lopulta niin tavattoman rikkonaisiksi tekevät asiat." -Jucciz |