LNA 13.11.2005 18:54:47 (muokattu 13.11.2005 18:56:55) | |
---|
CMXää lainatakseni: "Jos mikään ei muutu, kaikki vain jatkuu loputtomasti samaa." Äh. Eiku LotRia mukaellen: "Meidän tehtävämme on päättää, mitä teemme ajalla joka meille on annettu." Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now! Life's a beach and then you dive. |
kilju 14.11.2005 10:32:54 | |
---|
"Runkkari ---->" Keksitty todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää |
shagriml 15.11.2005 15:13:19 | |
---|
Tähän voisi sopia joskus lukion alussa spontaanisti kirjoittamani runontapainen englanninkielinen teksti "My Place In The Universe". It's melodramatic, when you think of it, grief growing in, strengthening, like a parasite. I am weakening every single day, until my mournful life will terminate. I walk the path along the stars of the sky, I keep on travelling towards the bitter end. My transformation is nearly complete, as a star in the sky I will end my journey. I've gone a long way through the universe, and seen things not visible to the masses. In a luminous starburst my body expands, into a single dead star among the others. I have seen my place in the universe, my prolonged journey is finally complete. I craved for someone, but now I know, I was destined to go alone.... |
Mr. Juge 16.11.2005 09:06:34 | |
---|
Jos kuolisin huomenna, hautakiveeni haluaisin seuraavan tekstin: "He was the man who never scored". Eli "mies, joka ei koskaan saanut." Se pitäisi nimittäin paikkansa! I'm not a prisoner, I'm a free man!!! |
Jäärä 18.11.2005 15:49:56 (muokattu 18.11.2005 16:01:00) | |
---|
Jostain pöllin tän ensimmäisen, en muista mistä: "Tässä lepää Jäärä. Ja miksei lepäisi?" tai "Tässä lepää Jäärä eikä muuta voi." taikka "Terveisiä lapsille! Täällä on aika kuuma. T: Isä ja madot" vai olisiko paree "Kemppane o homo!11!" Oikeastaan siihen voisi värjätä jonkun kestotagin, jottei nuorisolta kuluisi hyvää maalia turhaan ja itse kivi voitaisiin varustaa jonkinlaisilla vieterisaranoilla, joten kiven kaataminen olisi mahdotonta. Kovakuntoisempikin satanisti hyytyisi ennenpitkää kun kivi ponkaisisi aina takaisin pystyasentoon. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
gösplstorm 18.11.2005 16:14:42 | |
---|
"Tässä lepää Jäärä. Ja miksei lepäisi?" Tää ois hyvä :) tommonen velmu, hehe |
tatta 19.11.2005 19:42:46 | |
---|
through my life I was looking for, the thruht and destenation, now I`am gone, and what`s left to me... searching still.... eternally (ex)restless insomnia tatta the orginal grazy mama |
Definhel 21.11.2005 18:21:58 | |
---|
Ajatellut en... ollessani. Ajatellut... en-ollessani. |
sivupersoona 22.11.2005 17:27:39 | |
---|
"elävältä haudattu" "You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everything else." - Tyler Durden, Fight Club. |
Lesko 22.11.2005 23:42:23 | |
---|
"Upposi mereen unteni kukkivat kunnaat. Mies olen köyhä: kalliit on laulujen lunnaat. Kaikkeni annoin, hetken ma heilua jaksoin, haavehen kullat mun mieleni murheella maksoin." Siinähän se, kaikki mitä haluan jälkipolvien minusta muistavan! "-Nemo est tam senex, qui se annum non putet posse vivere"
"-Nemo nisi mors"
"-Labitur occulte fallitque volatilis aetas"
"-Vade et fac tu similiter" |
kilju 24.11.2005 12:37:39 | |
---|
"Upposi mereen unteni kukkivat kunnaat. Mies olen köyhä: kalliit on laulujen lunnaat. Kaikkeni annoin, hetken ma heilua jaksoin, haavehen kullat mun mieleni murheella maksoin." Siinähän se, kaikki mitä haluan jälkipolvien minusta muistavan! Voi ku ompi kaunista, ihan ku Leinon Eino. Plussaa heruu. Keksitty todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää |
konehes 24.11.2005 21:11:28 | |
---|
venehellä vaskisella kuutilla kuparisella alisihin taivosihin ylisihin maaemihin (CMX: Timanttirumpu) |
Kapina 27.11.2005 15:18:48 (muokattu 27.11.2005 15:19:56) | |
---|
"Suo mulle hauta pohjassa meren / vanhuuden peikko kun hyytävi veren". ;) Sitä paitsi minä haluan poltto"hautauksen" ja tuhkat nakeltavaksi vaikka sitten tuonne mereen - eipään tartte mahdollisten jälkeläisten rampata jossain hautuumaalla juhlapyhinä. Jos välttämättä haluavat jossain rampata niin voivat toki hommata kiven em. tekstillä jonka voi edelleen roudata sen lätäkön rannalle jos välttämättä haluaa. "Tarvitsen sinua yhtä paljon kuin jänis ansalankaa." |
Jani The Rock 27.11.2005 19:51:22 | |
---|
Sitä paitsi minä haluan poltto"hautauksen" ja tuhkat nakeltavaksi vaikka sitten tuonne mereen - eipään tartte mahdollisten jälkeläisten rampata jossain hautuumaalla juhlapyhinä. Jos välttämättä haluavat jossain rampata niin voivat toki hommata kiven em. tekstillä jonka voi edelleen roudata sen lätäkön rannalle jos välttämättä haluaa. Mä vaadin, että kuoltuani mut täytetään ja laitetaan istumaan telkkarin ääreen nojatuoliin. Naama pitää väännellä vittuuntuneeseen ilmeeseen. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Kapina 27.11.2005 20:16:20 | |
---|
Mä vaadin, että kuoltuani mut täytetään ja laitetaan istumaan telkkarin ääreen nojatuoliin. Naama pitää väännellä vittuuntuneeseen ilmeeseen. Hähä. Tästä tulikin mieleeni muuan kehnohko kauhuleffa.. "Tarvitsen sinua yhtä paljon kuin jänis ansalankaa." |
Skebameizi 28.11.2005 17:26:25 | |
---|
"Paljon tinasit, paljon pilasit, viimein pullosi tyhjeni." Say one more word, I double-dare you, BRING IT ON! |
Toveri 28.11.2005 22:16:52 | |
---|
"Henki lähti ja helevetissä ollaan. Terkkuja kaikille, jotka meikäläisen tuntee." Romantikkoitkijät #2 |
Cujo 29.11.2005 19:58:59 | |
---|
"Hyvää yötä! terv. vainaja" "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Skebaristi 30.11.2005 22:09:35 (muokattu 30.11.2005 22:09:44) | |
---|
"elämä off" |
shagriml 01.12.2005 05:49:20 (muokattu 01.12.2005 05:52:51) | |
---|
Aikasemmin postaamani tekotaiteellisen enkkutekstin sijaan improvisoin suoria sanoja suomenkielellä kiertelemättä kaartelematta: "Liian ruma olin tähän maailmaan, tuntuu et' tulin väärään paikkaan. Ei löytynyt elämää lihavalle, ei naista miehelle tukevalle. Elämääni hallitsi pelkkä suru, hiuksiani kauhisteli koko suku. Kukaan ei minua rakastanut, ei aamu yöltä ikinä sarastanut." |