![]() 08.08.2012 00:47:41 | |
---|---|
Mennään tutkimaan muurahaisia pesää tökätään pitkällä kepillä Ne siitä kiihtyy , ne häiriintyy Jos ne kuolee se on sun syy Mennään syöttämään pullasorsia uimarannalle ihan vaan kiusalla Valvoja huutaa , älä anna ruokaa Ensin nauretaan ja sitten juostaan Kesä on niin pitkä, kun olet nuori ja koulut on kesken Kesä on niin pitkä, kesätyö on vain riesana hetken Kesä on niin pitkä, ja tytöt on kauniita niin ja ne sulaa syliin kun niille kuiskaa, riparin jälkeen me mennään naimisiin Mennään ajamaan honda mankilla suzuki peeveellä pitkin kyliä Naapurit kiihtyy , ne häiriintyy Poliisit jahtaa vain meitä kahta Mennään syömään hubbabubbia , tuubipurkkaa tai juicy fruittia Tuttifruttia, jotka on mustia tai pastirolleja siis pastirollia! Kesä on niin pitkä, kun olet nuori ja koulut on kesken Kesä on niin pitkä, kesätyö on vain riesana hetken Kesä on niin pitkä, ja tytöt on kauniita niin ja ne sulaa syliin kun niille kuiskaa, riparin jälkeen me mennään naimisiin Riparin jälkeen me mennään naimisiin | |
![]() 19.08.2012 16:29:30 (muokattu 19.08.2012 21:13:39) | |
Rotan valta/ osa 1 rotan hännästä kiinni pidä, seuraa tarkkana sitä rotan valta, on nauttia kaikki pois alta kivet ja murut rotan sydänsurut, ei se niistä kärsi, vaan järsii palan johtoa, saa sähköistä hohtoa, se on rotan osa, otan osaa, jos myrkkyä se saa, se vaan järsii palsternakkaa ja hyppää jälleen, näyttää ihmiselle ystävälleen, miten viisas siimahäntä, syksyinen räntä, siitäkin välittämättä pitkähäntä ottaa kyydin, päältä roskadyynin Massila & Karanoja Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- | |
![]() 21.08.2012 01:11:46 | |
Alla puun alakuloisen Suupielet haihtuivat Kasvottoman miehen ilmeet siellä harvoin vaihtuivat Siellä näkymätön suu sinulle hymyilee entisen elämän kylmä varjo ylläs lymyilee (ja) Sydän dekantoi Punaviinin iltaisin Miksi olet vielä heikko Miksi olet sekaisin? Onko mitään huonompaa kun et tiedä parempaa Onko mitään huonompaa kuin punaviini ja hernekeitto? Alla nokkospensaiden Naururypyt lisääntyy Huolettoman naisen kaipuu itsesääliin tyydyttyy Muistoissasi sinä seilaat selvemmillä vesillä mutta rämpisen jälkeen oot vielä heikoilla, jäillä (ja) Sydän dekantoi Punaviinin iltaisin Miksi olet vielä heikko Miksi olet sekaisin? Onko mitään huonompaa kun et tiedä parempaa Onko mitään huonompaa kuin punaviini ja hernekeitto? Ei sua auta unohtamaan punaviini ja hernekeitto | |
![]() 23.08.2012 21:32:48 | |
Kiersin halki maailmaa Etsin paikkaa parempaa Johon juuret kasvattaa Ajan hiekkaan hautauduin Jossain keidas odottaa Sadepäivää nousevaa Sinne tahdon matkustaa Harhoin, toivein, haaveiluin Olen autiomaa Jota tuulet vain kantaa Kohti kaukaista rantaa Jossa rauhan viimein saan Kärsin tulta, tappuraa Kyyneltulvaa vuotavaa Etsin suuntaa parempaa Etsin virtaa kuivin suin Olin joki, olin maa Vailla rantaa, alkuaan Olin tukki, ajopuu Kunnes luokses rantauduin Olen autiomaa Jota tuulet vain kantaa Kohti kaukaista rantaa Jossa rauhan viimein saan "Music is the poetry of the air." (Richter)
"If music be the food of love, play on." (Shakespeare) | |
![]() 26.08.2012 22:53:13 | |
You studied physics like Einstein You explored the outer space With your mind, never a straight white line Like colours of light on your face Now hidden behind veil of night You wake early in the dawn To scream out loud in state of fright Your eyes are closed, your blinds are drawn You dig to chemics like Jekyll Just to meet your inner Hyde Drink more of potion, it's never dull It becomes addiction inside Now hidden behind veil of night You wake early in the dawn To scream out loud in state of fright Your eyes are closed, your blinds are drawn You want to steal somebody's life Like they stole your mind from you You want to feel the blade of knife The revenge for times gone through But it ain't way to find the key To open door from your cage The end of play, that's tragedy Let curtain fall, leave from the stage Distorted dreams and mental rage It's time to turn the final page Turn the final page Turn the final page Now hidden behind veil of night You wake early in the dawn To scream out loud in state of fright Your eyes are closed, your blinds are drawn "Music is the poetry of the air." (Richter)
![]() 27.08.2012 00:42:57 | |
Peter Spiegelmann: Kiersin halki maailmaa... Mut tämähän on ihan loistava! Korvani luulee et ne kuulee tämän soivan iskelmäradiossa ihan nonstoppina. One kind of music only - the good kind | |
![]() 04.09.2012 20:11:47 (muokattu 04.09.2012 20:12:16) | |
My life misses the manuscript And the great plot, the end of line I feel like dust inside the crypt Nearly forgot, buried in time Crazy things just happen to me Can't find way back to reality Nothing seems to set me free Slave of eternal fantasy My mind is filled with new sights But the old ones won't disappear I'm walking through endless nights Drifting through the valley of fear Crazy things just happen to me Can't find way back to reality Nothing seems to set me free Slave of eternal fantasy "Music is the poetry of the air." (Richter)
![]() 11.09.2012 23:50:08 (muokattu 14.09.2012 09:39:08) | |
Four seasons Four reasons Spring time of my life is passed Through meadows Through shadows The fields of green summer grass The sky is clear and filled with light The road is long, towards the night Clouds break the sky like a glass Cover me with darkness Bury me with madness Come step inside my soul And see the shades of the fall Come step inside my soul And feel the chills of the fall Four seasons Four reasons The winter is coming soon Through autumn Too solemn Like sky against the crescent moon First flakes of snow falling down The frozen lakes all around Sun only rises at noon Cover me with despair Longing for the last June Come step inside my soul And see the shades of the fall Come step inside my soul And feel the chills of the fall "Music is the poetry of the air." (Richter)
![]() 12.09.2012 23:44:10 | |
Chorus Look at me, what do you see? Dont you know im so lonely? Verse 1 I tried Mary Lou, I tried Barbara Ann I tried Peggy Sue listen to mei wanna be your man verse 2 I tried Maybelline I tried Michelle I tried evyryone without yuo i cant play it well Middle-8 So please wont you listen to my pleas and look to my eyes and listen to my heart beat Sorry... That's Not Me | |
![]() 13.09.2012 12:50:40 | |
I'm watching you You're watchin' me But what you do You're watchin' through Everyday everone's passin by All I can do is ask 'em why Different for me, regular for them Don't throw me with stone, I'll turn into gem. All you can see All you can be Is me. 'cause I'm a mirror. Standing here, now and then I cannot walk, just hangin here. Wait and see, like a brick Great to hear, that youre lookin wicked Thinking this when time is out Eyes are dry and so is my mouth This lyric ain't good cause I got schedules But I'm happy I could write it in 5 minutes End is near, this needs some taste So I use my lil copy and paste All you can see All you can be Is me. 'cause I'm a mirror. Ahahah mitä vittuu :DD minä olen maapallo. | |
![]() 14.09.2012 17:33:27 (muokattu 14.09.2012 17:33:54) | |
How to build the temple and mighty pyramides? Asked the prince from the king, crown jewels on his side The pharaoh answered: "Son, gather up the men, gather up the women, and make them work by then." Roll the stones along the way Pave the road for the future today Keep the wheels rolling on Pave the road for tomorrow's kingdom How to unite people and nations in the strife? Asked the prince with his life on the edge of the knife The pharaoh answered: "Man, gather up the men gather up the women, and make them talk again." Roll the stones along the way Pave the road for the future today Keep the wheels rolling on Pave the road for tomorrow's kingdom "Music is the poetry of the air." (Richter)
![]() 17.09.2012 21:52:49 | |
KOHTAAMISIA (17.9.2012) Lehdet maassa vatsallaan harmaana kuin mies joka taluttaa koiraa mites täällä voidaan: hän kysyy retorisen kysymyksen, hän jatkaa: taidat olla keski-ikäinen, vai olenko minä likinäköinen minä siihen: riihen seinästä revittiin ennen tuommoiset ukot hän jatkaa, siis matkaa mihin - Palvelukoti Menneet Takatukat minä jatkan, siis matkaa, mihin - Palvelukoti Menneet Pillifarkut -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- | |
![]() 18.09.2012 21:27:44 | |
Soihtu jaksaa aina vaan yllättää näillä monitahoisillaan :o) Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. | |
![]() 25.09.2012 09:50:23 | |
Mä odotan turhaan , ei kultani tulekaan Mä odotan turhaan , ei kultani tulekaan Hän nauraa jossain kulman takana Hän nauraa jossain todella kaukana Mä odotan turhaan, ei kultani tulekaan Mä kelloa tuijotan on vielä kai aikaa Hän nauraa jossain vieraassa talossa Hän nauraa jonkun miehen kainalossa Mä odotan turhaan ei kultani tulekaan Mä odotan turhaan Ei kultani tulekaan Hän ei ole mennyt yksin nukkumaan tuskin siellä edes/koskaan nukutaan Mä odotin turhaan ei kultani tullutkaan Mä odotin turhaan ei kultani tullutkaan Mä makaan sängyssä tuijotan kattoa Mielen sopukoissa haudon kostoa En enää soita En enää vastaa En enää viestitä En kestä tätä paskaa Mä makaan sängyssä tuijotan kattoa Mielen sopukoissa haudon kostoa | |
![]() 27.09.2012 10:12:00 | |
This is art 'cause I say so This is art This is art , this is A to the R to the T See that tree next to a tin can of spam? A hamburger chewing on ham? A boy juxtaposed with a piece of gum That is art, and art is fun That is art 'cause I said so That is art 'cause I said so That is art A to the R to the T I won a spelling bee in elementary school Fool me once, that's a shame on you Fool me twice, but art suffers no fools That is art, and art simply rules That is art 'cause I said so That is art I can't let it go That my friend, is art | |
![]() 29.09.2012 14:37:36 | |
5min luonnostelu, vähän ehkä kaipaa tarinana selkeyttä ja tuo "mä en lähde" homma on irrallista narratiivisesta näkökulmasta. Haalennut kyynel silmäkulmassa, olin vain sipulia kuorimassa En itke nyt, jos en itkenyt ennenkään Sivut lehden kertoo maailmansodasta varoittaa elämääni tuhlaamasta Aion mennä silti tänäänkin nukkumaan Olkoot siellä vaikka kesä ikuinen,_ talvi kyllä aina lopulta tyrmää sen_ valoton yö on vain hetken harhaa Palakoon loppuun sydämeni annan kyllä kaiken anteeksi Mutta en voi enää muuta antaa Mä en lähde , mä en luovuta Sinun vuoksesi en putoa korkeelta Mä en lähde, mä en luovuta Sinun vuoksesi en menetä unia Kyllä sinuun joku vielä rakastuu, siellä missä kasva ei omenapuut vaikka itse en usko ollenkaan, että on olemassa edes rakkautta hedelmätön maa on sun kotimaa hedelmättömässä maassa vain soditaan | |
![]() 30.09.2012 12:50:31 | |
Ei kuvasi mun mielestäni lähde. En itseäin voi susta irroittaa. Sä olit mulle muusa kuin myös lähde, kuin ero olla voi näin vaikeaa? Luulin, liitto tää on ikuinen aikanaan me tehtiin sellainen. Sen pappi sekä seurakunta tahtoi vahvistaa, mutta arki meidät tahtoi erottaa... ... En ole mustasukkainen, mutta tahdon tietää sen, kuinka vihreää on ruoho! aidan takana. Jos näitä mietin yksiössä yksin kenen kanssa nyt mahdat olla sylityksin. Minä hulluksi tulen ja aivan liikaa juon Uuden onnesi silti mä sinulle suon... ... En ole mustasukkainen... Okei, viis minsaa ylittyi, koska kävin välillä pari kertaa partsilla röökillä miettimässä et kehtaanko tämän laittaa. Muus tapauksessa tää on reippaasti alle viisminsaa, koska tää vaan tuli, joten kirjoittaminen kesti kauemmin kuin innovaatio. One kind of music only - the good kind | |
![]() 06.10.2012 23:00:10 | |
Oodi iltapalalle... Lapsena jo rakastuin pähkinäiseen makuus sun Riisikakku, ranskanleipä Suklaalevitteellä peitä Se on makeaa, on kaikki parempaa Kun leivällensä laittaa, paksun kerroksen, Nutellaa Unohtui jo cocopopsit nutellaa kun kerran ostit Cream crackereitä Suklaalevitteellä peitä Se on makeaa... | |
![]() 26.10.2012 17:19:33 | |
Sua taas kaipaan Oot kaukana Kaukana Tähdenlentona mä sut nään Meitä kukaan ei voi erottaa ei välimatkakaan, vaikka jo yli sata kilsaa on Meitä kukaan ei voi erottaa ei vuodet, ei välimatkatkaan ne jotka yrittää, ne taakse jää jo Tähdenlento ja toiveeni toteutuu jospa sinut taas omakseni saisin tunniksi, ehkä kahdeksikin kunnes sun on mentävä pois Meitä kukaan ei voi erottaa ei välimatkakaan, vaikka jo yli sata kilsaa on Meitä kukaan ei voi erottaa ei vuodet, ei välimatkatkaan ne jotka yrittää, ne taakse jää jo Saatan sut junaan viimeiseen sitä ennen tahdon suudelman viimeisen tiedän, et sulta viestejä saan ja soittojakin mut se ei oo sama kun sun syli oma Meitä kukaan ei voi erottaa ei välimatkakaa, vaikka jo yli sata kilsaa on Meitä kukaan ei voi erottaa ei vuodet, ei välimatkatkaan ne jotka yrittää, ne taakse jää jo Meitä kukaan ei voi erottaa ei välimatkakaan, vaikka jo yli sata kilsaa on Meitä kukaan ei voi erottaa ei vuodet, ei välimatkatkaan ne jotka yrittää, ne taakse jää jo | |
![]() 17.11.2012 19:45:51 | |
Turn off the lights, put music on Enter the night, in my dark room The chains of fright will be cut soon Music is drug I must consume My medicine that I've withdrawn Symptoms now rise, give us a sign I must have a pill, two and three My doctor wrote me a line And it goes to say Manic depression fade away Change my destiny Manic depression let me be Turn off the lights, put music on Turn up the sound, turn up volume The nightmare sights, leave me alone Music is drug I must consume And it goes to say Manic depression fade away Change my destiny Manic depression let me be "Music is the poetry of the air." (Richter)
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)