Olen ollut viime aikoina varsin aikaansaava ja nyt ajattelin tuoda julki pari saannosta, kun sitä on aina niin sokea omalle tekstilleen. Josko täältä löytyisi kommentteja. Kaikki sävelletty, tyylisuunta hieman kieroa mies ja kitara -meininkiä, jokseenkin äkkiväärää, napakkuuteen pyrkivää. Ristus ------- Niin väsynyt että voisin yhtä hyvin olla kuollut mutta unta en edes ajattele liian paljon tekemistä ennen patjaan painumista Niin kuollut että kukaan ei uskoisi että olen herännyt mutta hautaa en edes ajattele liian paljon tekemistä ennen multaan painumista kuuntelin asfaltin pintaa painoin korvani pikeen kuulin lähestyvän jylinän ja nyt jo loittonee Niin rujo että kukaan ei rohkene katsoa kun minua lapioitiin tien pinnasta liian paljon verta niin pienestä ihmisestä _________________________ Lalalaa ja balalaikaa ----------------------- Ruotsin jälkeen lähdin Siperiaan rauhoittumaan honkain juureen maahan jonka kieltä en ymmärrä ja jossa on talvella varsin kylmä Ja matkalla lauloin: lalalaa lalalaa lalalaa.. Ystävät soittivat balalaikaa lalalaa lalalaa lalalaa.. ulkomaan puheluiden kallius koitui kohtalokkaaksi kun ystävät soittivat balalaikaa ilman oikeaa suuntanumeroa ;,;mutta mä lauloin lalalaa lalalaa lalalaa.. ystävät soittaneet ei balalaikaa lalalaa lalalaa lalalaa..;,; __________________________ Teehetki ---------- Jos Hitler tulisi meille tarjoaisin teetä kysyisin kuulumiset että aikooko hankkia lapsia Hittooks tässä, sanoisin ojentaisin keksiä kehuisin kampausta ja hyvästelisin Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |