En nyt taaskaan tiedä miksi laitan tänne. No, laitamapahan vaan. Jos taustoista kertoo jotain, niin tämä tuli äsken tunnetilasta, kun ahdistaa eikä oikein tiedä syytä - tai jos tietää niin syitä on liikaa. Tilanteena lähinnä se, että on jokseenkin hukassa, rappio näkyy joka puolella - sotkuinen asunto, tärkeä ihminen tulossa ja pitää siivota, pitää yrittää parantaa. Semmoinen tilanne oli, ja tuli tämä aika nopeasti. En tiedä teenkö tästä laulua, mutta jos teen, niin se on akustinen, hidas, mollivoittoinen ja sisältää maksimissaan kolme sointua. Toisto on muuten tahallista. Väärässä paikassa Nämä tavarat on väärässä paikassa Ennen ne oli paremmin Ennen ne oli ehjiä ja Ennen ne oli paremmin Odotan taas, ja teen samat asiat Kohta sä tulet, pitää olla valmista Yhtä paljon kuin pelkään, niin yhtä vähän on valmista Tämä lika on liian likaista Ennen se oli paremmin Ennen sen osasi siivota Osasi peittää sen paremmin Olen ollut täällä kuitenkin kauan Tarpeeksi kauan ainakin Olen silti väärässä paikassa Jäin jälkeen jossakin Minä olen väärässä paikassa Ennen löysin aina takaisin Ennen löysin omat jäljet Ennen löysin paremmin Nämä tavarat on väärässä paikassa Sinä kyllä tiedät mikä sopii mihin miten sen voi korjata ja mikä sopii mihin |
Tämä lika on liian likaista Ennen se oli paremmin Ennen sen osasi siivota Osasi peittää sen paremmin Tämä säkeistö puhutteli erityisen paljon. Jotenkin kovin ahdistava/ahdistunut tunnelma, mistä en kauheasti tykännyt, mutta ilmeisesti se on aivan tarkoituksellista kumminkin. Tuo tuntuu nyt omituiselta, kun tuon "sinän" kanssa meni ilmeisesti suhde poikki. No niin, voimia vaan sitten. Eiköhän se siitä taas pikkuhiljaa... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Loistavaa! Nämä tavarat on väärässä paikassa Ennen ne oli paremmin Ennen ne oli ehjiä ja Ennen ne oli paremmin Alusta lähtien pirun hyvää tekstiä, pari kohtaa tosin ontuu, mutta ei kovin häiritsevästi. Tulee mieleen sopivalla tavalla Zen Café ja Maj Karma.. Nimen vaihtaisin kuiteski, tuo on minusta liian ilmeinen. Mut tää on kiva. |