Tässä tämmöinen ihan ajankuluksi väännetty huumoriteksti. ----------- Lehdestä mä luin, että verkosta sais tietoa ja musaa sekä seuralaista nais Kuulemma kera digiboksin kanavia nään Sekä uutiset ja sään saan mä kännykkään Kummia koneita Helvetinkoneita Ne nurkkiin pyörimään jää Kummia koneita Helvetinkoneita Ei niitä voi ymmärtää Laajakaistan aukaisin, nopeuttakin sain Taikalootan töllön viereen putiikista hain Mutta kaipa mulle vain unohdettiin kertoa Että Internetin käyttöön tarvii tietokonetta Kummia koneita Helvetinkoneita Ne nurkkiin pyörimään jää Kummia koneita Helvetinkoneita Ei niitä voi ymmärtää Leikin kesken jätin ja päästin kyyneleen Kanavaa en saa vaihtumaan vaikka mitä teen Jälkeen kaiken tuskan, vaivan sekä kylmän hien Mökille mä kaikki koneet verkonpainoiksi vien Kummia koneita Helvetinkoneita Ne nurkkiin pyörimään jää Kummia koneita Helvetinkoneita Ei niitä voi ymmärtää -------------------- Kertoo lähinnä siitä, miten varsinkin vanhemmat ihmiset ovat aina kusessa uuden tekniikan kanssa. Kalamies #3 >-)))> |