tepa H 14.04.2005 22:43:00 (muokattu 15.04.2005 01:41:48) | |
---|
Irallinen On yö. Näen tien yritän siihen sovittaa itseni kun aamu tulee. Tätä on elämä. Kyllästyn laulamaan oman kaavani takana. Haluan irallista. Ajattelen irallista. Näen irallista. Muistutan irallista. Muistutan kaavaa ihmisestä. Ajatus merta kulkee. Olen itseni jarru joka ei hallitse. Yön keskipiste. Rauhaton satama. Se mikä on takana on ikuista. Täytyy vain kilpailla yötä vastaan. Kun lähden rannalle. Niin jalanjäljet jää taakse. Eikä kukaan kanna.
(Mukana paljon melko viisaita ajatuksia joita ei ehkä heti lukija huomaa ja ei ymmärrä.Tuttu juttu mun tyyliin) Kommentteja kiitos! joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
sepeli 15.04.2005 11:04:06 | |
---|
Mukana paljon melko viisaita ajatuksia joita ei ehkä heti lukija huomaa ja ei ymmärrä. No itse en ainakaan ymmärtänyt tämän sanan "irallinen" merkitystä. Ehkä olen vaan tyhmä. sormi rectumissa tästä eteenpäin | IMIK #22 |
tepa H 15.04.2005 19:30:13 (muokattu 15.04.2005 22:48:11) | |
---|
No itse en ainakaan ymmärtänyt tämän sanan "irallinen" merkitystä. Ehkä olen vaan tyhmä. Minä en tykkää analisoida omija juttujani tarkemmin.Mutta nyt tekee mieli jopa. Irallinen on irti jostain.Sen takia ihminen etsii/haluaa.Eli kaikki on siksi nähtävissä/koettavissa/löydettävissä eritavalla. Se irallinen on kuitenkin ihmisen päässä. Toisten silmissä olet myös irallinen. Ihminen ei tiedä missä ne on. Ihan kuin ihmiset olis heitetty. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
Pelsi 15.04.2005 21:29:01 | |
---|
Irallinen on irti jostain. Irrallinen? Kalamies #3 >-)))> |
tepa H 15.04.2005 21:39:29 (muokattu 16.04.2005 20:36:02) | |
---|
Irrallinen? Mä ainakin pikkasen autoin. Se on nyt vaikea selittää helposti että joku ymmärtää. Irallinen on irti totuudesta,eli jostain.(puhutaan vain teologiasta,ei muusta irallisesta) Irallinen = Ihminen on myös TULEE HULLUKSI. VÄSYTTÄÄ HEMMETISTI. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
Viisas 16.04.2005 20:37:24 (muokattu 17.04.2005 02:22:09) | |
---|
Minä en tykkää analisoida omija juttujani tarkemmin.Mutta nyt tekee mieli jopa. Irallinen on irti jostain.Sen takia ihminen etsii/haluaa.Eli kaikki on siksi nähtävissä/koettavissa/löydettävissä eritavalla. Se irallinen on kuitenkin ihmisen päässä. Toisten silmissä olet myös irallinen. Ihminen ei tiedä missä ne on. Ihan kuin ihmiset olis heitetty. Aika hyvä teoria, jeeeeeeeeeeeeeeeeees. Sanoitus oli ihan hyvä. Mutta aika ´slishe´ |