PlasmaDemon 29.03.2005 20:47:11 | |
---|
Tämmöstä bläkkis deathi paskaa Naarasemo huutaa kaukaa jäljiltä raiskatun koiraan manaa kituvan puun lihan tuoksu kuolleen koiran sylkee päälle kaunaa verisen luun haavanlehti alas tipahtaa riutunut emon päälle lankeaa on koiraskosija rangaistuksensa kärsinyt valtiattaren vankina naarasemo ottaa vastuun muiden tekosista kantaa koiraan alle pyhätön helvetin polttaa katseellaan osat koiraan vikasista lihaa maistaa sen varoen ei tunne sääliä vaan tekee minkä tahtoo vain vartiossa reviirin vihollisten raatoraajat kun katkoo katumuksessa lepäsin kirnussa poikueen verta metsästää tappaa kaiken elävän vastapuolen liha mätänee ja verestää ei usko sen kestävän Everybody assholes are assholes.
I die then, when is its time... |
PlasmaDemon 30.03.2005 20:47:58 | |
---|
kritiikkiä kiitos Kun nielen sen veren
himosi laupean
sen sokeudessa
sieluusi vajoan |
J.RA 01.04.2005 18:12:44 | |
---|
polttaa katseellaan osat koiraan vikasista Mitä toi vika sana tarkoittaa? Kokonaisuutena sanoituksista ei löydy oikein mitään ydintä (tai sitten olen vain tyhmä ja en ymmärrä sitä). Minulle ainakin nuo ovat lähes tulkoon irrallisia lauseita. Kyllä tosta on pikkaisen jotain tarinaa selvästi väännetty mutta jotenkin irrallininen se on. Mielestäni sanajärjestys on monessa kohtaan erittäin ontuva. Siinä on sellaista vanhaa runomaista mallia, mutta se ei mielestäni toimi ollenkaan. Suomeksi on mielestäni melkein vaikeampi kirjoittaa lyriikkaa kuin englanniksi. Tietenkin jos kieli ei yhtään englanniksi taivu niin se on varteenotettava vaihtoehto vääntää paskaa ulos suomeksi. Sanoissa on kyllä hiomistani vielä, mutta kyllä siitä vielä jotakin hyvin syntyy! Tässäkin lajissa harjoitus todella tekee; jossei nyt mestaria niin ainakin paremman sanoittajan! -Sellasta se vaan on- |
Sa,kke 02.04.2005 14:09:39 | |
---|
haavanlehti alas tipahtaa riutunut emon päälle lankeaa on koiraskosija rangaistuksensa kärsinyt valtiattaren vankina Tässä kohdassa mä tipuin totaalisesti kyydistä. Onko tää jotain metalli miesten juttua mistä mä en voikaan ymmärtää mitään? Kuollut koira tässä on? Oisit nyt kertonut minkä rotunen se koira on? And rämina goe's on... r0k r0k. "Nazi punks fuck off" |
PlasmaDemon 02.04.2005 21:26:17 | |
---|
Mitä toi vika sana tarkoittaa? Kokonaisuutena sanoituksista ei löydy oikein mitään ydintä (tai sitten olen vain tyhmä ja en ymmärrä sitä). Minulle ainakin nuo ovat lähes tulkoon irrallisia lauseita. Kyllä tosta on pikkaisen jotain tarinaa selvästi väännetty mutta jotenkin irrallininen se on. Mielestäni sanajärjestys on monessa kohtaan erittäin ontuva. Siinä on sellaista vanhaa runomaista mallia, mutta se ei mielestäni toimi ollenkaan. Suomeksi on mielestäni melkein vaikeampi kirjoittaa lyriikkaa kuin englanniksi. Tietenkin jos kieli ei yhtään englanniksi taivu niin se on varteenotettava vaihtoehto vääntää paskaa ulos suomeksi. Sanoissa on kyllä hiomistani vielä, mutta kyllä siitä vielä jotakin hyvin syntyy! Tässäkin lajissa harjoitus todella tekee; jossei nyt mestaria niin ainakin paremman sanoittajan! no jos ette ole kuunnelleet esimerkiksi ajattaraa niin kuunnelkaapa. Kuunnelkaa tarkaan sanoja ja sanajärjestystä. Melkeinpä joka biisissä on omituisia sanajärjestyksiä ja bändi pärjää silti suht.koht hyvin ainakin suomessa. Niin ja niissä on kaikkia kummia hevimiesten juttuja/sanoja joista kaikista ei ainakaan tavallinen plliainen tiedä mitä ne tarkoittaa. Ja jokainen biisi on hyvä vaikka niissä ei välttämättä mitään kummempaa pointtia olekaan. || Kun nielen sen veren
himosi laupean
sen sokeudessa
sieluusi vajoan |
t-termiitti 03.04.2005 21:17:27 | |
---|
Melkeinpä joka biisissä on omituisia sanajärjestyksiä ja bändi pärjää silti suht.koht hyvin ainakin suomessa. Kaikki parturit ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole partureita. Ei ehkä kannata imitoida vain yhtä tapaa, joka tekijälle itselleen on tuttu ja sen hallitsee. Tuon esimerkkisi sanoittaja on ehkä käynyt läpi monia tyylejä ennenkuin on löytänyt omansa. Jos mattipulliainen yrittää tehdä samanlaisia runoja kuin einoleino, veikkaan, että tulos on parhaimmillaan einoleino -parodiaa, mutta koska mattipulliaisella ei ole NIMEÄ, ei se ole edes parodiaa vaan täyttä roskaa. peace |
lxi 03.04.2005 23:17:09 | |
---|
Naarasemo? Vähän niin kuin naisäiti? The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |