Täs tämmöinen, surullisen hahmon karvaton ritari, ajatus on bluussina, mutta railakas ska poljento vois olla just se kontrasti, ettei putois taas siihen normaaliin angsti-tuoppiinporaamis-meneepähuonosti-äijäkategoriaan Jos ei sade piittaa keitä alle jää miksi aina yllättää minut synkkä sää Se kastoi takin,paidan, housut kastoi kengätkin Mä bluesin tahdissa niillä hiljaa kävelin Valat jotka kuulin ei vähempää voi velvoittaa edes soittopyyntöihin en vastausta saa lemmenkipeet kirjeet tunteistani kertoi Sävelistä sinisin taas mulle soi bridge,mikä nyt lie Pidä varas Romeo, sä ethän näyttää saa kuinka tuska sydäntäsi raastaa ja riivaa Blues kun iskee täysillä ei huomaamatta jää On sieluparka ruvella ja yhtä sinelmää Onni kestää hetken aivan liian lyhyen mut blues on aina läsnä takanasi oottaen Soi synkkyydessä syvimmässä väri sinisin itsetunto kolhuilla ja mieli mustelmin Sydäntäsi kuulematta et sä olla voi se tuskaa kun tuntee ja sitä vaikeroi. Jos ei sade piittaa keitä alle jää miksi aina yllättää minut synkkä sää Se kastoi takin paidan housut kastoi kengätkin Mä bluesin tahdissa niillä hiljaa kävelin |