willow1 23.02.2005 18:54:51 | |
---|
Tietääköhän joku ihana ihminen mistä löytäisi tuohon biisiin sanat? Olisi pakko saada tietää! Tulee niin ihania muistoja tuosta laulusta mieleen.. |
vain0harha 23.02.2005 19:31:30 | |
---|
Kantsii ostaa levy ensin ja lukee kansista. En minä ainakaan ala kirjottelemaan nettiin tollasta. Sitä paitsi Maj Karman jätkät vihaa piratismia ja waretusta, ainakin Hra Ylppö on sanonut niin. Tai no kyllä itsekkin olen warettanut, rahan puute niin kuin aina. Mutta tollaset tärkeimmät levyt ja köyhemmiltä pändeiltä ostan itse. Eli osta levy jostain. |
willow1 23.02.2005 19:39:22 | |
---|
Kantsii ostaa levy ensin ja lukee kansista. En minä ainakaan ala kirjottelemaan nettiin tollasta. Sitä paitsi Maj Karman jätkät vihaa piratismia ja waretusta, ainakin Hra Ylppö on sanonut niin. Tai no kyllä itsekkin olen warettanut, rahan puute niin kuin aina. Mutta tollaset tärkeimmät levyt ja köyhemmiltä pändeiltä ostan itse. Eli osta levy jostain. Mutta kun pääsen vasta ensi viikon lopulla ostamaan sen levyn ja haluaisin jo nyt nuo laulun sanat :/ Olisin ikuisesti kiitollinen, jos joku voisi auttaa minua! I don’t give a fuck if ya hate me |
vain0harha 23.02.2005 20:05:17 | |
---|
Kai nyt voit oottaa ens viikonloppuun. Ja jos nyt laittasin sanat tähän, kuka tahansa vois ottaa ne siitä. Vois tietysti yksityisesti laittaa mutta en voi luottaa. Onko sulla se piisi? Etkö voi ite kirjottaa sanoja? |
willow1 23.02.2005 20:13:29 | |
---|
Kai nyt voit oottaa ens viikonloppuun. Ja jos nyt laittasin sanat tähän, kuka tahansa vois ottaa ne siitä. Vois tietysti yksityisesti laittaa mutta en voi luottaa. Onko sulla se piisi? Etkö voi ite kirjottaa sanoja? Niin nykyään on niin vaikea luottaa keneenkään :/ Kaikki ovat vaan valehtelevia..paskoja.. :P Mulla ei ole sitä biisiä. Viime viikonloppuna sitä kuuntelin rakkaani kanssa ja se jäi niin hyvin mieleen :) I don’t give a fuck if ya hate me |
vain0harha 23.02.2005 20:16:06 (muokattu 23.02.2005 20:17:47) | |
---|
Jep, sellanen tää maailma on. Jatketaan keskustelua yksityisesti kuluttamatta foorumitilaa ja jauhamatta tyhjii jos vielä jatketaan tätä juttua? |
willow1 23.02.2005 20:28:28 | |
---|
Jep, sellanen tää maailma on. Jatketaan keskustelua yksityisesti kuluttamatta foorumitilaa ja jauhamatta tyhjii jos vielä jatketaan tätä juttua? Pistin sulle sähköpostia, että lue sieltä jos kiinnostaa :) I don’t give a fuck if ya hate me |
Ozzman 23.02.2005 22:31:40 | |
---|
Kai nyt voit oottaa ens viikonloppuun. Ja jos nyt laittasin sanat tähän, kuka tahansa vois ottaa ne siitä. Vois tietysti yksityisesti laittaa mutta en voi luottaa. Onko sulla se piisi? Etkö voi ite kirjottaa sanoja? Voi hirveetä, että ihan kuka tahansa ne voi ottaa. Luulen, että ei Maj Karman tyyppejä hirveästi hetkauta jos bändin lyriikat sattuu olemaan m.netissä esillä. Ja vielä ilman, että on maksanut niistä! Biisien lataamisen vielä ymmärrän, että se on väärin artistia kohtaan, mutta sanoituksia ilmaiseksi lukeminen ei sen hirveämpi juttu ole. Jotain rajaa. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
vain0harha 25.02.2005 17:09:23 (muokattu 25.02.2005 17:11:04) | |
---|
Ozzman, vitun ennakkoluulonen paska! *matkii* ei tosissaan. Jeps, ei toi nyt niin paha juttu ole, mut ku luin että ens viikol vois hän sais sen levyn ja sanat samalla kannesta ni olis ollu aika turhaa pistää sen takia se näkyville. Annoin sen kyl sähköpostissa willowille lopulta. Mut oikeestikkin, ei saa olla negatiivinen jollekkin jos ei tunne ihmistä. Vaikka et sitä ehkä ollutkaan. Kiitti. EDIT: Mä olen tyhmä ihminen ja mua vituttaa jos se on ongelma jollekkin. Mut en oo kyl vihanen niille.. riippuu tilanteesta. |
Ozzman 26.02.2005 19:15:22 | |
---|
Ozzman, vitun ennakkoluulonen paska! *matkii* ei tosissaan. Jeps, ei toi nyt niin paha juttu ole, mut ku luin että ens viikol vois hän sais sen levyn ja sanat samalla kannesta ni olis ollu aika turhaa pistää sen takia se näkyville. Annoin sen kyl sähköpostissa willowille lopulta. Mut oikeestikkin, ei saa olla negatiivinen jollekkin jos ei tunne ihmistä. Vaikka et sitä ehkä ollutkaan. Kiitti. EDIT: Mä olen tyhmä ihminen ja mua vituttaa jos se on ongelma jollekkin. Mut en oo kyl vihanen niille.. riippuu tilanteesta. No, en mä tässä sua kohtaan mitenkään hyökännyt. Ihan yleiseltä kannalta ajattelin, että ei se kai sen suurempi ongelma bändeille ole jos heidän sanoituksiaan on netissä ilmaiseksi näkyvillä. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
vain0harha 26.02.2005 19:41:05 | |
---|
Jeps, mä vaan on muuttunu tällaseks tyhmäks joka alkaa heti epäilemään että joku on ennakkoluulonen ja on vihamielinen vaikka ei oliskaan. Mut kyl siitä on pikku ongelma, ja rocktähdil ei ehkä oo kaikkeen rahaa. Ne saattaa olla vitun köyhiä. Mut toisaalta Maj Karman tyypit on kertonu että laittaskin noita lyriikoita nettisivuillensa. Anteeksi vain ja kiitos ja näkemiin. Rauhaa. Piste. |
willow1 28.02.2005 14:51:47 | |
---|
Ottakaas nyt ihan rauhallisesti poijjaat täällä ;D I don’t give a fuck if ya hate me |
Juz 12.03.2005 23:43:26 | |
---|
Miksei niitä sanoja voi kuunnella siitä biisistä ? Musiikki on tie, totuus ja elämä ! |
willow1 14.03.2005 11:58:51 | |
---|
Miksei niitä sanoja voi kuunnella siitä biisistä ? Koska minulla ei vielä tuolloin ollut kyseistä biisiä. Nyt onneksi on :D I don’t give a fuck if ya hate me |