Aihe: Kuka lukee/arvostelee lyriikkanne?
1
NickBitch
10.10.2004 11:32:23
Tää maahan on pullollaan pöytälaatikko runoilijoita. Annatteko kenenkään lukea niitä?Onko runojanne julkaistu? Entä miten otatte arvostelun vastaan?

Itse kirjoittelen ns. pöytälaatikkoon..joskus vaimon yöpöydän laatikkoon. Onpa muutama päätyny jonkinasteiselle demonauhoitukselle.

Joillekin kavereille näitä tekstejä tulee vilauteltua ja aina tulee positiivista palautetta (paitsi vaimolta). Mutsi on kaiken huippu se oikein ylistää kaikille muille kuinka hyviä runoja mä teen, kai äidin kuuluukin?

Ja mites on kun teitä joku kehuu tuleeko vaivautunu ja semmonen "no kuhan nyt vähän kirjottelin" fiilis?

Hauskaa on huomata myös että kun välillä jossain runossa on omasta mielestä semmonen tyhjä tekotaiteellinen lause tai parikin, niin joku kaveri keksii sille lukiessaan jonkun merkityksen ja kehuu loistavaa ideaa? Sit oot siinä H.Moilasena joo-o niinpä on si-sitä mä just yritän sanoa.

No tämmöstä nyt vaan tuli mieleen,pistäkää fiilareita kehiiin.. mää poistun ny kylmään aurinkoiseen syysilimaan.
elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja.
Danny s
12.10.2004 12:06:02
Kyllä Mnet on meikäläisen ainoa palautteen antaja, ei tule muille näyteltyä..
aleksi
13.10.2004 19:10:11 (muokattu 13.10.2004 19:10:55)
Bändiltä on tullut jotain ympäripyöreää palautetta, Muusikoiden netin kautta samoin.
"open hands to the wind"
Von Härskiburg
13.10.2004 21:34:56

Ensi kädessä minä itse, ja aivan liian kriittisesti. Suurimman osan lähetän tänne. Ja laulaja arvostelee myös, koska on bändissä minun lisäksi ainoa joka ymmärtää lyriikan päälle. Basisti ei osaa edes suomentaa niitä.
I can tell you a lie you believe.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)