Ei likka tapa kaikki alkoi siitä kun muijaltani lopputilin sain sitten juhlan kunniaksi uuden huoran hain eikä siinä turhaan liioin kainosteltu lain vittu kiersi ringissä ja irvisteltiin vain ei likka tapa ja vittuun ei huku kun on sisään päästy niin antaa mennä vaan ei likka tapa ja vittuun ei huku kun on sisään päästy niin antaa mennä vaan elämä on tylsää jos ei joskus nai näin no kuka sitä aina jaksaa olla käsikkäin antaa mennä samaan tahtiin viikko peräkkäin kaikki mällit huuhdotaan me sisälle näin ei likka tapa ja vittuun ei huku kun on sisään päästy niin antaa mennä vaan ei likka tapa ja vittuun ei huku kun on sisään päästy niin antaa mennä vaan kaikkihan me täällä naidaan pieni hetki vaan on aivan turhaa kortsuja näin koota päälle maan joku toinen kuitenkin sen käyttää aikanaan naidaan kaikki nyt ja naikoon toiset omiaan ei likka tapa ja vittuun ei huku kun on sisään päästy niin antaa mennä vaan ei likka tapa ja vittuun ei huku kun on sisään päästy niin antaa mennä vaan Hei lopeta Kerroin jo sen, sun sisääs tuu en Et oo se jota etsin, ei Kuulit oikein, mua kiihota ei Täältä pois jo mee Mikset sä pysty käsittään En mahdu sun sisään! Hei lopeta, et saa Multa suuhus mitään Sun pitäis se jo ymmärtää Siis lopeta, ja mee Etsi joku muu Joka sun sisään vois mahtuu Haluu sua en, oot kummallinen Et tajuu lähtee kun kuljen pois Runkkaan, ja nään Et' paikalles jäät En suostu lisääntymään Mikset sä pysty käsittään En mahdu sun sisään! Chorus Sun täytyy lähtee, hei käytä järkee En susta kiihottunut oo Sä turhaan poraat, et mitään sisääs Sä täällä kuitenkaan saa Chorus Hoppari Mä oon hoppari Housut alas Homoja takana muijat kaukana Jo poikana päätin Mä oon hoppari Vaikka moni saa turpaansa helpommalla Mä oon Hoppari Oon vittu soikoon! Ei tullu hevarii ei postimiestä Halpa hotelli on hopparin pordelli ja pennut revittävä irti meistä Tuhansia öitä avattuja vöitä Viikkoja tiellä saa mulkkua niellä Pillua painaa ei huorat anna lainaa Se on hoppari mikä pitää nössön tiellä Mä oon hoppari Aina pillun päällä Joskus ylipainoa en kiellä Kiusana homot ja virkavalta Ja kullimiesten mällit pakko niellä Tuhansia öitä avattuja vöitä Viikkoja tiellä saa mulkkua niellä Housuja painaa ei huorat anna lainaa Se on hoppari mikä pitää nössön tiellä Tummat karvat ruskea reikä Tummat karvat ruskea reikä Koskaan niitä ajelisi en Lämpöinen on reikänsä nukka Huulilla kun tunnen mä sen Tummat karvat ruskea reikä Kerran niille laueta sain Löysänä nyt on toukka-rukka Haluan niin häntä vain. Myöntäkää vaa et nää on Loistavia! "Hautala, 7 miljoonaa kiloa kaadettuja hautakiviä" |