Aihe: Ei kerro mistään
1
Bonham
29.05.2003 17:10:45
Käykö teillä sanoittajilla koskaan niin, että kun saatte biisin valmiiksi, huomaatte ettei se kerro mistään? Eli jos joku kysyy mistä kappale kertoo, ette osaa vastata..
Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan)
arancia
29.05.2003 21:58:29
Minulle käy usein niin, että aloittaessani lyriikan kirjoittamista tiedän mistä kirjoitan, mutta valmiit lyriikat voisivat yhtä hyvin olla jonkun toisen kirjoittamia.

Mutta ajan myötä lyriikat kuvaavat sen hetkisiä ajatuksia tai tunteita.
Jonain päivänä vielä sukellan Suomen alle..
H. Ani
29.05.2003 22:36:10
Alussa kävi muutaman kerran, joskin olen pyrkinyt siitä tahdolla eroon. Toisaalta taas toisinaan pyrin tarkoituksellisesti tekemään tekstin, joka ei sinänsä pyri kertomaan mitään. Joskus haluan kertoa vain tunteista tai kuvista (tms), en niinkään mitään täsmällistä. Jokainen saa näin ollen mahdollisuuden osallistua tekstiin omilla ajatuksillaan.
Niin se on ja niin sen tulee olla!
A Fiend
30.05.2003 08:21:28
heh, mun kaikki sanat on vähän tollasia. eli saatan kirjoittaa hetken mielijohteesta jotain todella älykästäkin (mun mittapuun mukaan ;) joka kertoo sen hetkisestä tilanteesta jotain - riippuu mitä kirjoitan - mutta sitten paljon myöhemmin huomaankin, etten muista mistä ne sanat lähtivät liikkeelle. vois joskus ylittää itsensä ja kirjottaa täyttä asiaa olevat sanat...
Kuolema ottaa kaiken. Se on laki, ei rangaistus
Nimismies
31.05.2003 14:32:49
Ennen kävi näin, kun lyriikoita tuli ns."väännettyä", eli kirjoitti vain vaikkei ollut mitään sanottavaa eikä mitään mitä purkaa ulos sielusta. Noo, nykyään kun sanoitukset tulevat periaatteessa ulos ilman puristelua ja pinnistelyä niin niissä on myös selkeä punainen lanka. Jos ei ole mitään sanottavaa, tulee helposti lätkittyä hyvältä kuulostavia lauseita peräkkäin.
Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)