Arvostelkaa biisini "Rauhan Rikkoja!" Tämä on tehty paremmin ja huolellisemmin kuin kaksi edellistä! Mulla on suomen kielisiä hevi biisejä n.10kpl. Rauhan rikkoja Minun pitää katsoa silmä silmästä kuolemaa Itse arkkunne rakentakaa Eikö ole täällä parempaa Minä sanon itsenne pilalle valittakaa Minä sukellan maan uumenissa Mitä sieltä löytyy Minä katselen pimeytä arkussa Mitä sieltä löytyy Saisimme kerrankin olla rauhassa Melu kuuluu tänne Miksi häiritsette sieluja Huuto kuuluu tänne Saisimme olla valossa Rauhan rikkoja,Rauhan rikkoja Sinä olet riivatun rauhan rikkoja Olet iskenyt viimeisen niitin Rauhan rikkoja,Rauhan rikkoja Sinä olet henkien rauhan rikkoja Olet iskenyt viimeisen niitin Muinaisien henkien valot syttyvät Miksi et tajua? Kaukaiset vainajat! Haudasta nousevat Miksi et tajua? Sinut pistetään tajuamaan Sinun on ruvettava uskomaan Pimeys alkaa muuten riehumaan Rauhan rikkoja!! Muinaisien henkien valot syttyvät Miksi et tajua? Kaukaiset vainajat! Haudasta nousevat Miksi et tajua? Rauhan rikkoja,Rauhan rikkoja! Sinä olet riivatun rauhan rikkoja! Olet iskenyt viimeisen niitin! Rauhan rikkoja,Rauhan rikkoja! Sinä olet henkien rauhan rikkoja! Olet iskenyt viimeisen niitin! Rauhan rikkoja!! PS.Musa laatu olis siis heavy. Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |