Ikuinen ihminen Ulkona viima ytimeen asti Pyyhkii pois tuoksus minusta Miettinyt oon meitä vakavasti Et tuntuuko samalta sinusta Ei meitä saanut edes olla Sen tajusin ensi hetkestä Oot aina mun omallatunnolla En saa sua pois mun mielestä Joudunko sua katumaan Vaik et mun koskaan olekaan Mun sielu tunnisti puoliskon toisen Entisen elämän suuren rakkauden Sä toiselle jo luvattuna Vuodet kiveen hakattuina Silti tunsit sen kai sinäkin Sä oot mun ikuinen ihminen Seison tässä vielä hetken Haluan ajatukseni kasata Haaveille annan lupauksen Vaikket enää minua rakasta Silloin kun suutelit minua Olin hetken osa taivasta Tiedän en koskaan saa sinua Sitä sielusta puuttuvaa palasta En pysty sua silti katumaan, vaikket mun koskaan olekaan Mun sielu tunnisti puoliskon toisen Entisen elämän suuren rakkauden Sä toiselle jo luvattuna Vuodet kiveen hakattuina Silti tunsit sen kai sinäkin Sä oot mun ikuinen ihminen Sä oot mun ikuinen ihminen. Aika kuluu vaan, ei sielu rauhaa saa Se ei sinua etsi enää, tietää et ilman sua täytyy elää Elämään seuraavaan odottaa, siellä tiemme jälleen kohdata saa. |