Yritän noilla viivoilla erottaa ne A ja B ja C osat, jos mahdollista.
ne lopetti ovitehtaan taas kerran pohja meni eloon kokonaan joten menin kotiin, otin säästölippaan ja talsin läpi baarin ovien ei vaatinut paljon soittaa ystävälle se sano jees, muttei tullutkaan otin huikan, istuin mustaan nurkkaan seuraan iloiseen, en sovi en ____jos makaan lattialla illan mittaan ____älä huoli, housuun kuse en ____lailla meidän muiden alan miesten ____herään kyllä aina tarpeen tullen ________pee aa oon, ei akkaa oo, ei ole uhraus ________pitää yllä tämä olo, mielen tuhlaus joku tuli, tarjos mulle kaljan näytin sille, sulle tarjoo en ystävää kai oli vailla myös hän tuntematon, hullun oloinen taksi kotiin, näen tyhjän huoneen täällä asun, teen petin lattiaan ikkunasta, varjon heittää seinään katuvalo , mulle loistaen ________pee aa oon, ei akkaa oo, ei ole uhraus ________pitää yllä tämä olo, mielen tuhlaus ____jos makaan lattialla illan mittaan ____älä huoli, housuun kuse en ____lailla meidän muiden alan miesten ____herään kyllä aina tarpeen tullen ________pee aa oon, ei akkaa oo, ei ole uhraus ________pitää yllä tämä olo, mielen tuhlaus |