Riko, riuhtaise ja rankaise Olen itseäni etsinyt, sun luotas eksynyt. Ymmärrän, muhun olet pettynyt. Lähdin lipettiin, erilleen kasvettiin lopulta erottiin. Revi irti Riko, riuhtaise ja rankaise kovaa Revi irti kovempaa Itsesi irti minusta kokonaan riko, riuhtaise ja rankaise En sua ansaitse. Olet itseäsi etsinyt, mun luota eksynyt Ymmärrät, suhun olen pettynyt. Sanotaan mitä vaan, päähän taotaan, kyllä elämä opettaa. Revi irti Riko, riuhtaisen ja rankaise kovaa Revi irti kovempaa Itsesi minusta irti kokonaan riko, riuhtaise ja rankaise En sua ansaitse Sua vuosienkin jälkeen rakastan ainiaan, vaikka on rakkaus muuttanut muotoaan. Ei meidän tarvitse toisiamme vihata Ei tuoppeja kurkkuun kitata. Ymmärsin sen sittenkin Liian myöhään kuitenkin. Näytetään maailmalle ettei lähdetä kaljalle. Eteenpäin ystävinä matkataan. Kauas hamaan tulevaan. Revi irti Riko, riuhtaisen ja rankaise kovaa Revi irti kovempaa Itsesi minusta irti kokonaan riko, riuhtaise ja rankaise. En sua ansaitse. -J.L.- Elämää paperilla, minun tai toisten.. |