Kirjoittaminen ei oo niin vakavaa (aina) Rakkaus sinuun oli lyhyt kuin laituri (26.9.2013)
Rakkaus sinuun oli lyhyt kuin laituri jota astelin, vaik näytit kauniilta silloinkin päivin ja illoinkin kun kedot veti ylleen keltaisen peitteen mä juoksin kuin aituri sun luokse esteiden ylikin itseni ylitin ja kello kiersi vastapäivään tartuin jokaiseen onnenhäivään kun katsoin pitkää kaulaa joka taipui kuin joutsenella kertosäe; kun sä tahdoit suudelle mä aloin huudella mamma mia, mamma mia tää kaikki alkoi kuudella sex, sex ja vaatteet veks viitteeks teille mä olin kipinöissä tiukasti kiinni vöissä rakkaus sinuun oli lyhyt kuin laituri jota astelin vaik näytit kauniilta silloinkin päivin ja illoinkin kun kedot veti ylleen keltaisen peitteen mä juoksin kuin aituri sun luokse esteiden ylikin sun sylikin näytti ihan villakoiralta ja temput kuin noidalla tartuin jokaisen onnenhäivään kun katsoin pitkää kaulaa joka taipui kuin joutsenella kertosäe: kun sä aloit komennella mä aloin huudella mamma mia, mamma mia tää kaikki alkoi kuudella sex, sex, ja vaatteet veks viitteeks teille mä olin kipinöissä tiukasti kiinni vöissä Rakkaus sinuun oli lyhyt kuin laituri jota astelin vaik näytit kauniilta silloinkin päivin ja illoinkin kun kedot veti ylleen keltaisen peitteen mä juoksin kuin aituri sun luokse esteiden ylikin
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |