Mä pidän skoijareista (9.10.2012)
oon kävellyt kädet housun taskuissa levitellyt susta juttuja oon seisonut sua odottamassa sateessa, tuulessa, mut aina hymy huulessa kas mä kun pidän ryökäläistä, myötäilijät, älkää mua lähennelkö oon kävellyt pikkukaupungeissa suurissakin kävin eksymässä oon seisonut sua odottamassa pyryssä, ja ratikan sisällä lämpimässä kas kun mä pidän veijareista myötäilijät, älkää mua lähennelkö kertsi: mua on yritetty eheyttää mut eihän mua kukaan ehjäksi saa vajaa on vajaa aina vaan tavan takaan joku hyppää olkapäälle apinako? ja kuiskii tuu tähän maailmaan mut kerro mulle, mitä tarkottaa tulla tähän maailmaan oon kävellyt apina olkapäillä levitellyt susta kaskuja tyhjentänyt sulle taskuni paisteessa, helteessä , palmujen katveessa kas mä kun pidän skoijareista myötäilijät, älkää mua lähennelkö oon kävellyt pikkukaupungeissa suurissakin kävin kääntymässä oon seisonut sua odottamassa oon kävellyt apina olkapäillä levitellyt susta kaskuja tyhjentänyt sulle taskuni kertsi: mua on yritetty eheyttää mut eihän mua kukaan ehjäksi saa vajaa on vajaa aina vaan tavan takaan joku hyppää olkapäälle apinako? ja kuiskii tuu tähän maailmaan mut kerro mulle, mitä tarkottaa tulla tähän maailmaan -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |