Sanat: Tuon marraskuun lupasit mulle (7.10.2012)
Tulit mun syliin Saturnuksen renkaiden läpi mä olin ihan täpinöissä, vaikka ei öissä kuuta nähtykään, vähän elehdittiin katedraalin luona tavattiin terotit mulle älä nai filosofii, darling ota arjesta kii, darling pidä arjesta huikeesti kii tehtiin, mitä tehtiin vähän pelehdittiin mun luona, tuon marraskuun lupasit mulle tuon marraskuun taioit mulle katedraalin luona erottiin terotit mulle älä nai filosofii, darling ota arjesta kii, darling pidä arjesta huikeesti kii Aristoteles ja ne muut heput tai lipevät ketut, älä mee siihen mukaan lupaa mulle, lupaa niin sä tulit mun syliin Saturnuksen renkaiden läpi mä olin ihan täpinöissä, vaikka ei öissä kuuta nähtykään, vähän elehdittiin tehtiin, mitä tehtiin vähän pelehdittiin mun luona, tuon marraskuun lupasit mulle tuon marraskuun taioit mulle tuon marraskuun lupasit mulle tuon marraskuun taoit mulle tulit mun syliin Saturnuksen renkaiden läpi mä olin ihan täpinöissä, vaikka ei öissä kuuta nähtykään, vähän elehdittiin me tehtiin, mitä tehtiin . -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |