Sunnuntaiaamun pikaista improvisointia
Jätkä keskeltä Punavuorea (8.8.2010)
Hän räkätti kuin rastas mun kainalossa en oo koskaan tavannut hänen kaltaistaan hän puhui ja kehui itseään koitti saada muka avautumaan eihän jätkä keskeltä Punavuorea (Rööperiä) tuu koskaan avaamaan panssariaan naiset jotka täyttää mun sohvan puheillaan ei menesty, ei menesty usein ne ei sano mitään usein ne ei tee mitään joka laittas avaamaan mun oven uudestaan mä laitan vaan korvan tyynyn ja musiikin niin kovaa et peitto lepattaa ehkä se sitten vaikenee ja kuuntelee hetken musiikin sanomaa eihän jätkä keskeltä Punavuorea tuu koskaan avaamaan kanttaan naiset jotka täyttää mun sohvan puheillaan ei menesty, ei menesty usein ne ei sano mitään usein ne ei tee mitään joka laittas avaamaan mun sohvan uudestaan katotaan mitä tapahtuu joko se nyt relaa katotaan joko nyt kadutaan pitkiä puheita katotaan mitä tapahtuu joko se nyt relaa katotaan joko nyt kadutaan pitkiä puheita eihän jätkä keskeltä Punavuorea tuu koskaan avaamaan panssariaan eihän jätkä keskeltä Punavuorea tuu koskaan avaamaan panssariaan
-merja Ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |