Laululyriikkaa Sapiskan seuraavalta rieskalta. Ei täyttänyt kaikkia lyriikkakisan vaatimuksia (about suurinta osaa, ml. deadline) vaikka aihe olikin oikea. Kuitenkin sen verran hyvä, että pakko postata tänne. Koko levy tulee noudattamaan valon teemaa ja tämä on kakkoskappale. Paljon delay-kitaroita, äänivalleja ja meditatiivista rytmittelyä. Ahem. VÄLKE Ennen kuin valo ikääntyy se välkehtii, telmii silittää aamuisin selkääni, kadehtii, että voin yöpyä kotonani kun valo ikääntyy, se väsyy, kesyyntyy hyvästelee illalla, vaivoin hyväksyy laskeva päivä päättyy pimeään eikä se edes sano nimeään. Toit minulle tulen, nyt se nälkäänsä menehtyy Veit minut valoon, nyt nahkani kärvistyy Kun valo tihrustaa huoneeseen hiipuen käpristyn nurkkaani ja päälleni puen vaatteeni hetkistä parsitut kaikesta pahasta karsitut Toit minulle tulen, nyt se nälkäänsä menehtyy Veit minut valoon, nyt nahkani kärvistyy Tein sinulle talon, jota en osaa kunnostaa Toit minulle tulen, jota en osaa sammuttaa ~Volyymi korvaa puuttuvan taidon~
http://www.youtube.com/vonpalmhoff |